Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Caracteristici | LiveAgent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă pentru servicii de asistență în regim de autoservire! Nu este necesar cardul bancar.
|
Zendesk
Comparați Zendesk cu LiveAgent.
|
HelpJuice | Zoho Desk
Comparați Zoho Desk cu LiveAgent.
|
Document 360 |
---|---|---|---|---|---|
Evaluare generală
Evaluări generale ale programului informatic de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,7
LiveAgent a primit o evaluare generală de 4,7 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,3
Zendesk a primit o evaluare generală de 4,3 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,7
HelpJuice a primit o evaluare generală de 4,7 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,5
Zoho Desk a primit o evaluare generală de 4,5 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,7
Document 360 a primit o evaluare generală de 4,7 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
Ușurința utilizării
Evaluări ale ușurinței utilizării de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,6
LiveAgent este evaluat cu 4,6 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,3
Zendesk este evaluat cu 4,3 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,6
HelpJuice este evaluat cu 4,6 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,4
Zoho Desk este evaluat cu 4,4 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,7
Document 360 este evaluat cu 4,7 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
Serviciile de asistență pentru clienți
Evaluări ale serviciilor de asistență pentru clienți de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,7
LiveAgent este evaluat cu 4,7 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,2
Zendesk este evaluat cu 4,2 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,8
HelpJuice este evaluat cu 4,8 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,3
Zoho Desk este evaluat cu 4,3 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,9
Document 360 este evaluat cu 4,9 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
Raport calitate-preț
Evaluări ale raportului calitate-preț de la utilizatori verificați Capterra.
|
4,7
LiveAgent este evaluat cu 4,7 din 5 pentru raportul calitate-preț de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,1
Zendesk este evaluat cu 4,1 din 5 pentru raportul calitate-preț de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,7
HelpJuice este evaluat cu 4,7 din 5 pentru raportul calitate-preț de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,5
Zoho Desk este evaluat cu 4,5 din 5 pentru raportul calitate-preț de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,6
Document 360 este evaluat cu 4,6 din 5 pentru raportul calitate-preț de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
Preț
Evaluări ale raportului calitate-preț de la utilizatori verificați Capterra.
|
15-39$/lună/agent
Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună.
|
59-199$/lună/agent
Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună.
|
39$/lună/agent
Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună.
|
120-369$/lună/agent
Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună.
|
49$/lună/agent
Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună.
|
Catalogare/categorisire
Creați depozite structurate de cunoștințe cu categorii și subcategorii.
|
LiveAgent oferă catalogarea/categorisirea articolelor.
|
Zendesk oferă catalogarea/categorisirea articolelor.
|
HelpJuice oferă catalogarea/categorisirea articolelor.
|
Zoho Desk oferă catalogarea/categorisirea articolelor.
|
Document 360 oferă catalogarea/categorisirea articolelor.
|
Colaborare
Permite agenților să lucreze împreună în vederea soluționării tichetelor.
|
LiveAgent oferă opțiuni de colaborare.
|
Zendesk oferă opțiuni de colaborare.
|
HelpJuice oferă opțiuni de colaborare.
|
Zoho Desk oferă opțiuni de colaborare.
|
Document 360 oferă opțiuni de colaborare.
|
Gestionarea conținutului
Gestionați conținutul bazei de cunoștințe prin intermediul editorilor WYSIWYG la nivel de server.
|
LiveAgent oferă instrumente de gestionare a conținutului.
|
Zendesk oferă instrumente de gestionare a conținutului.
|
HelpJuice oferă instrumente de gestionare a conținutului.
|
Zoho Desk oferă instrumente de gestionare a conținutului.
|
Document 360 oferă instrumente de gestionare a conținutului.
|
Arbore de decizie
Creați fluxuri de lucru automate de bază de cunoștințe/portal pentru clienți bazate pe condiții de declanșare unice.
|
LiveAgent oferă o caracteristică de arbore de decizie.
|
Zendesk oferă o caracteristică de arbore de decizie.
|
HelpJuice nu oferă o caracteristică de arbore de decizie.
|
Zoho Desk oferă o caracteristică de arbore de decizie.
|
Document 360 nu oferă o caracteristică de arbore de decizie.
|
Forumuri de discuții
Permiteți utilizatorilor să conducă discuții prin intermediul forumurilor.
|
LiveAgent oferă forumuri de discuții.
|
Zendesk oferă forumuri de discuții.
|
HelpJuice nu oferă forumuri de discuții.
|
Zoho Desk oferă forumuri de discuții.
|
Document 360 oferă forumuri de discuții.
|
Căutare după text complet
O funcție de căutare după text complet găsește toate aparițiile termenului căutat din baza de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă funcție de căutare după text complet.
|
Zendesk oferă funcție de căutare după text complet.
|
HelpJuice oferă funcție de căutare după text complet.
|
Zoho Desk oferă funcție de căutare după text complet.
|
Document 360 oferă funcție de căutare după text complet.
|
Gestionarea bazei de cunoștințe
Gestionați, editați, creați și monitorizați discuțiile de pe forum, casetele pentru păreri și sugestii, întrebările frecvente și articolele de îndrumare.
|
LiveAgent oferă caracteristici de gestionare a bazei de cunoștințe.
|
Zendesk oferă caracteristici de gestionare a bazei de cunoștințe.
|
HelpJuice oferă caracteristici de gestionare a bazei de cunoștințe.
|
Zoho Desk oferă caracteristici de gestionare a bazei de cunoștințe.
|
Document 360 oferă caracteristici de gestionare a bazei de cunoștințe.
|
Portal de autoservire
O caracteristică care vă permite să construiți un portal de clienți la care clienții dumneavoastră să se poată înregistra pentru a își accesa tichetele anterioare, precum și conținutul din baza de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă un portal de autoservire.
|
Zendesk oferă un portal de autoservire.
|
HelpJuice oferă un portal de autoservire.
|
Zoho Desk oferă un portal de autoservire.
|
Document 360 oferă un portal de autoservire.
|
Alternativa noastră de asistență în regim de autoservire este concepută să fie adaptabilă afacerii dumneavoastră. Indiferent că sunteți o întreprindere de mici dimensiuni care funcționează sezonier sau o corporație de mari dimensiuni, LiveAgent se poate adapta nevoilor dumneavoastră.
Creați-vă depozitele de cunoștințe cu ușurință. Interfața noastră cu utilizatorul intuitivă este modernă și elegantă, oferindu-vă spațiu și flexibilitate pentru a crea baze de cunoștințe frumoase și bine gândite prin folosirea unui editor WYSIWYG.
Cele mai bune alternative de asistență în regim de autoservire ar trebui să ofere acces nelimitat pentru toți utilizatorii și membrii organizației dumneavoastră și spațiu de stocare fără limite pentru documente. LiveAgent nu percepe tarife suplimentare pentru spațiul de stocare, vizitele paginilor sau bazele suplimentare de cunoștințe.
Dați un impuls portalului dumneavoastră pentru clienți cu sistemul nostru integrat de conversații directe. Oferiți-le clienților posibilitatea de a vă contacta dacă nu reușesc să găsească informațiile căutate. Sistemul nostru de conversații se integrează cu baza dumneavoastră de cunoștințe și, ca ultimă soluție, poate pune la dispoziția utilizatorului articole utile înainte ca acesta să vă contacteze.
Când vine vorba de alternative pentru asistență în regim de autoservire, transparența este cheia. Oferiți-le clienților un sistem de urmărire a tichetelor care le permite să vadă tichetele anterioare, tichetele trimise și progresul soluționării acestora.
LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Roman Bosch
Partly
Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.
Răzvan Sava
Webmaster Deals
De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.
Viviane Carter
CSI Products
Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.
Christian Lange
Lucky-Bike
Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.
Jens Malmqvist
Projure
Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.
Catana Alexandru
Websignal
Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...
Sissy Böttcher
Study Portals
Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.
Peter Koning
TypoAssassin
Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.
Aranzazu F
Factorchic
Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.
Martin Drugaj
Atomer
Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.
Ivan Golubović
AVMarket
Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.
Alexandra Danišová
Nay
Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...
David Chandler
Volterman
Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Cu LiveAgent, aveți controlul asupra asistenței în regim de autoservire. Soluția noastră dematerializată vă pune la dispoziție un birou de asistență ușor de utilizat și gestionat. Tarifarea este simplă și plătiți doar ceea ce utilizați. Puteți adăuga, modifica sau șterge agenți și servicii.
LiveAgent oferă o multitudine de caracteristici de autoservire, cum ar fi bază de cunoștințe internă și publică, forum pentru clienți și agenți, interfețe de căutare și multe altele.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date