Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

V-ați săturat de programul informatic actual de asistență în regim de autoservire?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă de asistență în regim de autoservire de pe piață.

  • ✓ Fără tarif de configurare    
  • ✓ Asistență pentru clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Cele mai bune alternative de asistență în regim de autoservire

Îmbunătățiți satisfacția clienților și vânzările, punând la dispoziție opțiuni gratuite de autoservire fără bătăi de cap. Alternativele avansate de asistență în regim de autoservire oferă baze de cunoștințe integrate, portaluri pentru clienți și opțiuni de colaborare la doar o fracțiune din preț.

Aruncați o privire peste comparația noastră aprofundată a celor mai bune opțiuni de autoservire, bazată pe evaluările utilizatorilor, caracteristici și prețuri.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Caracteristici LiveAgent Zendesk
Comparați Zendesk cu LiveAgent.
HelpJuice Zoho Desk
Comparați Zoho Desk cu LiveAgent.
Document 360
Evaluare generală
Evaluări generale ale programului informatic de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,7
LiveAgent a primit o evaluare generală de 4,7 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,3
Zendesk a primit o evaluare generală de 4,3 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,7
HelpJuice a primit o evaluare generală de 4,7 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,5
Zoho Desk a primit o evaluare generală de 4,5 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,7
Document 360 a primit o evaluare generală de 4,7 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
Ușurința utilizării
Evaluări ale ușurinței utilizării de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,6
LiveAgent este evaluat cu 4,6 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,3
Zendesk este evaluat cu 4,3 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,6
HelpJuice este evaluat cu 4,6 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,4
Zoho Desk este evaluat cu 4,4 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,7
Document 360 este evaluat cu 4,7 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
Serviciile de asistență pentru clienți
Evaluări ale serviciilor de asistență pentru clienți de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,7
LiveAgent este evaluat cu 4,7 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,2
Zendesk este evaluat cu 4,2 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,8
HelpJuice este evaluat cu 4,8 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,3
Zoho Desk este evaluat cu 4,3 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,9
Document 360 este evaluat cu 4,9 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
Raport calitate-preț
Evaluări ale raportului calitate-preț de la utilizatori verificați Capterra.
4,7
LiveAgent este evaluat cu 4,7 din 5 pentru raportul calitate-preț de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,1
Zendesk este evaluat cu 4,1 din 5 pentru raportul calitate-preț de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,7
HelpJuice este evaluat cu 4,7 din 5 pentru raportul calitate-preț de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,5
Zoho Desk este evaluat cu 4,5 din 5 pentru raportul calitate-preț de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,6
Document 360 este evaluat cu 4,6 din 5 pentru raportul calitate-preț de la utilizatori verificați de pe Capterra.
Preț
Evaluări ale raportului calitate-preț de la utilizatori verificați Capterra.
15-39$/lună/agent Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună.
59-199$/lună/agent Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună.
39$/lună/agent Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună.
120-369$/lună/agent Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună.
49$/lună/agent Intervalul de prețuri pentru planurile disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde prețului pentru un singur agent pe lună.
Catalogare/categorisire
Creați depozite structurate de cunoștințe cu categorii și subcategorii.
LiveAgent oferă catalogarea/categorisirea articolelor.
Zendesk oferă catalogarea/categorisirea articolelor.
HelpJuice oferă catalogarea/categorisirea articolelor.
Zoho Desk oferă catalogarea/categorisirea articolelor.
Document 360 oferă catalogarea/categorisirea articolelor.
Colaborare
Permite agenților să lucreze împreună în vederea soluționării tichetelor.
LiveAgent oferă opțiuni de colaborare.
Zendesk oferă opțiuni de colaborare.
HelpJuice oferă opțiuni de colaborare.
Zoho Desk oferă opțiuni de colaborare.
Document 360 oferă opțiuni de colaborare.
Gestionarea conținutului
Gestionați conținutul bazei de cunoștințe prin intermediul editorilor WYSIWYG la nivel de server.
LiveAgent oferă instrumente de gestionare a conținutului.
Zendesk oferă instrumente de gestionare a conținutului.
HelpJuice oferă instrumente de gestionare a conținutului.
Zoho Desk oferă instrumente de gestionare a conținutului.
Document 360 oferă instrumente de gestionare a conținutului.
Arbore de decizie
Creați fluxuri de lucru automate de bază de cunoștințe/portal pentru clienți bazate pe condiții de declanșare unice.
LiveAgent oferă o caracteristică de arbore de decizie.
Zendesk oferă o caracteristică de arbore de decizie.
HelpJuice nu oferă o caracteristică de arbore de decizie.
Zoho Desk oferă o caracteristică de arbore de decizie.
Document 360 nu oferă o caracteristică de arbore de decizie.
Forumuri de discuții
Permiteți utilizatorilor să conducă discuții prin intermediul forumurilor.
LiveAgent oferă forumuri de discuții.
Zendesk oferă forumuri de discuții.
HelpJuice nu oferă forumuri de discuții.
Zoho Desk oferă forumuri de discuții.
Document 360 oferă forumuri de discuții.
Căutare după text complet
O funcție de căutare după text complet găsește toate aparițiile termenului căutat din baza de cunoștințe.
LiveAgent oferă funcție de căutare după text complet.
Zendesk oferă funcție de căutare după text complet.
HelpJuice oferă funcție de căutare după text complet.
Zoho Desk oferă funcție de căutare după text complet.
Document 360 oferă funcție de căutare după text complet.
Gestionarea bazei de cunoștințe
Gestionați, editați, creați și monitorizați discuțiile de pe forum, casetele pentru păreri și sugestii, întrebările frecvente și articolele de îndrumare.
LiveAgent oferă caracteristici de gestionare a bazei de cunoștințe.
Zendesk oferă caracteristici de gestionare a bazei de cunoștințe.
HelpJuice oferă caracteristici de gestionare a bazei de cunoștințe.
Zoho Desk oferă caracteristici de gestionare a bazei de cunoștințe.
Document 360 oferă caracteristici de gestionare a bazei de cunoștințe.
Portal de autoservire
O caracteristică care vă permite să construiți un portal de clienți la care clienții dumneavoastră să se poată înregistra pentru a își accesa tichetele anterioare, precum și conținutul din baza de cunoștințe.
LiveAgent oferă un portal de autoservire.
Zendesk oferă un portal de autoservire.
HelpJuice oferă un portal de autoservire.
Zoho Desk oferă un portal de autoservire.
Document 360 oferă un portal de autoservire.

Peste 30.000 de companii au încredere în LiveAgent

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Help desk templates

Creat pentru companii în creștere

Alternativa noastră de asistență în regim de autoservire este concepută să fie adaptabilă afacerii dumneavoastră. Indiferent că sunteți o întreprindere de mici dimensiuni care funcționează sezonier sau o corporație de mari dimensiuni, LiveAgent se poate adapta nevoilor dumneavoastră.

Interfață intuitivă ușor de utilizat

Creați-vă depozitele de cunoștințe cu ușurință. Interfața noastră cu utilizatorul intuitivă este modernă și elegantă, oferindu-vă spațiu și flexibilitate pentru a crea baze de cunoștințe frumoase și bine gândite prin folosirea unui editor WYSIWYG.

WYSIWYG-editor-for-articles-LiveAgent
Customer portal email templates

Utilizatori, acces și spațiu de stocare fără limite

Cele mai bune alternative de asistență în regim de autoservire ar trebui să ofere acces nelimitat pentru toți utilizatorii și membrii organizației dumneavoastră și spațiu de stocare fără limite pentru documente. LiveAgent nu percepe tarife suplimentare pentru spațiul de stocare, vizitele paginilor sau bazele suplimentare de cunoștințe.

Acceptă mai multe baze de cunoștințe

Alternativa noastră de asistență în regim de autoservire poate gestiona un număr nelimitat de baze interne și externe de cunoștințe. Creați planuri de acomodare, depozite de asistență pentru produse/mai multe mărci și multe altele.

portal cliente liveagent
free-knowledge-base-software-Knowledge-Base-Customizer

Asortați estetica mărcii dumneavoastră

Alternativa noastră de asistență în regim de autoservire oferă mai multe șabloane create în avans pentru portaluri de clienți/baze de cunoștință, acestea fiind deosebit de personalizabile. Dacă doriți ca acestea să se asorteze cu adevărat orientărilor referitoare la aspectul mărcii dumneavoastră, utilizați CSS/HTML personalizat.

Sistem integrat de conversații directe

Dați un impuls portalului dumneavoastră pentru clienți cu sistemul nostru integrat de conversații directe. Oferiți-le clienților posibilitatea de a vă contacta dacă nu reușesc să găsească informațiile căutate. Sistemul nostru de conversații se integrează cu baza dumneavoastră de cunoștințe și, ca ultimă soluție, poate pune la dispoziția utilizatorului articole utile înainte ca acesta să vă contacteze.

integrated kb 2
knowledgebase custom edit   my tickets (2)

Urmărirea tichetelor

Când vine vorba de alternative pentru asistență în regim de autoservire, transparența este cheia. Oferiți-le clienților un sistem de urmărire a tichetelor care le permite să vadă tichetele anterioare, tichetele trimise și progresul soluționării acestora.

Alternativa noastră de asistență în regim de autoservire

Peter Komornik

LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Dar aceasta nu este tot

LiveAgent este înzestrat cu o multitudine de caracteristici avansate care vor ajuta la îmbunătățirea vânzărilor și a satisfacției clienților. Alternativa noastră de asistență în regim de autoservire oferă un centru de apeluri încorporat, gestionare de tichete de pe mai multe canale, integrări pentru rețele sociale și un sistem nativ de conversații native.

Customer service templates

Economisiți până la 15 ore în fiecare săptămână

Automatizați sarcinile banale și repetitive cu reguli de automatizare declanșate de timp și declanșate de evenimente. Începeți să clădiți relații cu clienții în loc să vă concentrați pe activități care pot fi automatizate cu câteva clicuri.

Stimulați vânzările cu informații din date reale

Optimizați-vă strategia serviciilor în conformitate cu datele în timp real. Încântați-vă clienții cu opțiuni de autoservire fără bătăi de cap, în timp ce oferiți în continuare asistență în timp real pe toate canalele de comunicare.

Reports-Liveagent-feature
crm integrations

Accesați toate datele importante cu sistemul nostru CRM

Oferiți servicii rapide, personalizate și informative cu sistemul nostru CRM încorporat. Accesați toate informațiile importante ale clienților cu un singur clic, inclusiv comenzile din trecut și solicitările anterioare din toate canalele de comunicare.

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Vedeți cum programul informatic de autoservire LiveAgent se poziționează în comparație cu alte alternative și oferiți biroului dumneavoastră de asistență soluția potrivită la prețul corect.

Clienții noștri o spun cel mai bine

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • Razvan Sava

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

De ce ar trebuie să optați pentru LiveAgent ca alternativă de asistență în regim de autoservire?

Cu LiveAgent, aveți controlul asupra asistenței în regim de autoservire. Soluția noastră dematerializată vă pune la dispoziție un birou de asistență ușor de utilizat și gestionat. Tarifarea este simplă și plătiți doar ceea ce utilizați. Puteți adăuga, modifica sau șterge agenți și servicii.

Ce fel de caracteristici de autoservire oferă LiveAgent?

LiveAgent oferă o multitudine de caracteristici de autoservire, cum ar fi bază de cunoștințe internă și publică, forum pentru clienți și agenți, interfețe de căutare și multe altele.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație