Încercare gratuită
  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail de reamintire a evenimentului

Șabloane de e-mail de reamintire a evenimentului

Indiferent dacă organizați un eveniment online sau offline, este la fel de important să reamintiți publicului dvs. despre acesta ca și cum i-ați informa despre eveniment. Aici intră în joc e-mailurile de reamintire a evenimentului. Este posibil ca participanții dvs. să se fi înscris la evenimentul dvs. cu luni în urmă și să fi uitat sau să-și fi pierdut interesul în timpul perioadei de așteptare. E-mailurile de reamintire atent elaborate pot ajuta la menținerea evenimentului dvs. în mintea publicului potențial, la menținerea captivării și la asigurarea faptului că majoritatea celor care s-au înscris vor apărea în cele din urmă la evenimentul dvs. Mai jos sunt prezentate câteva bune practici pentru redactarea unor e-mailuri eficiente de reamintire a evenimentului și exemple de modele de e-mailuri de reamintire a evenimentului pe care le puteți personaliza și utiliza în propria campanie de e-mailuri de reamintire a evenimentului.

Cele mai bune practici pentru scrierea e-mailurilor de reamintire a evenimentului

Păstrați-l scurt și simplu

Scopul principal al e-mailurilor de reamintire a evenimentelor este de a reaminti publicului dvs. despre un eveniment care urmează să aibă loc, pentru a vă asigura că acesta rămâne implicat până în ziua evenimentului. Un e-mail de reamintire a unui eveniment trebuie să includă doar fapte esențiale despre evenimentul dvs. fără a lansa sau copleși oamenii cu informații irelevante. Asigurați-vă că este un mesaj de un singur paragraf și că este compatibil cu dispozitivele mobile, deoarece mai mult de 80% din toate e-mailurile sunt acum deschise și citite pe dispozitive mobile.

exemplu de e-mail de reamintire a evenimentului

Furnizați detalii cheie despre eveniment

Deoarece e-mailul de reamintire a evenimentului este o continuare a e-mailului inițial de invitație la eveniment, nu este necesar să includă un conținut aprofundat. Cu toate acestea, există câteva detalii cheie pe care veți dori să le furnizați:

  • Numele evenimentului și despre ce este vorba;
  • Data și ora evenimentului (plus fusul orar pentru evenimentele online internaționale);
  • Locația evenimentului pentru evenimentele offline (de preferință cu Google Maps);
  • Scurte informații despre vorbitori și despre ceea ce vor prezenta;
  • Agenda, mai ales dacă organizați un eveniment pentru o zi întreagă;
  • Orice informații suplimentare care ar putea fi utile (detalii despre locul de desfășurare, regulile evenimentului etc.)
Șabloane de e-mail de reamintire a evenimentului

Personalizați și folosiți un ton prietenos

Adresați-vă participanților pe nume și păstrați un ton prietenos și primitor, la fel ca în cazul unui e-mail de reamintire a unei întâlniri. De asemenea, puteți trimite e-mailuri de reamintire de la o persoană, mai degrabă decât un e-mail general al companiei, ceea ce adaugă o notă personală suplimentară mesajului de reamintire a evenimentului dvs. În cele din urmă, asigurați-vă că includeți informațiile dvs. de contact și un link către pagina dvs. de întrebări frecvente (dacă aveți una), pentru a le permite participanților să vă contacteze cu ușurință dacă au întrebări înainte de eveniment.

Șabloane de e-mail de reamintire a evenimentului

Exemple de linii de subiect de e-mail de reamintire a evenimentului

Iată câteva linii de subiect de e-mail eficiente care funcționează bine pentru e-mailurile de reamintire a evenimentului:

  • Vă reamintim că trebuie să vă înregistrați pentru [Numele evenimentului]
  • Nu ratați [Numele evenimentului]
  • Rețineți data: [Numele evenimentului], [Data]
  • Marcați-vă calendarul pentru [Numele evenimentului]
  • Nu vreți să ratați [Numele evenimentului]!
  • Vă reamintim: [Numele evenimentului], [Data]
  • Cel mai mare [tip de eveniment] din [locație geografică]: [Numele evenimentului]
  • Faceți cunoștință cu vorbitorii de la [Numele evenimentului]!
  • Ultima șansă de a vedea [Vorbitor] în direct la [Nume eveniment]!
  • Vă reamintim: [Numele evenimentului] în [x] zile
  • Sunteți entuziasmat de [Numele evenimentului]?
  • Ne însoțiți mâine la [Numele evenimentului]?
  • Vă reamintim: veniți alături de noi la [Numele evenimentului] pe [Data]
  • Începând de mâine! [Numele evenimentului]
  • Veniți și dvs.? Ne vedem la [Numele evenimentului] pe [Data].
  • Pregătiți-vă pentru [Numele evenimentului] de astăzi!
  • [Numele evenimentului online] începe în 5 minute!

Want to try and design your own templates?

LiveAgent gives you that power, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Șabloane de e-mail de reamintire a evenimentului

E-mail general de reamintire a evenimentului online

E-mail de reamintire a evenimentului online cu reducere pentru achiziție timpurie

E-mail de reamintire a seminarului web #1 (cu o săptămână înainte de eveniment)

E-mail de reamintire a seminarului web #2 (în ziua evenimentului)

E-mail de reamintire a unui eveniment offline

Memento rapid pentru evenimente offline

Bonus: e-mail de succedare a evenimentului

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Întrebări frecvente

De ce este important să trimiteți e-mailuri de reamintire a evenimentelor?

Odată ce înregistrarea evenimentului este finalizată, obiectivul dvs. este de a-i menține pe cei înscriși implicați și interesați de evenimentul dvs. Un e-mail de reamintire prietenos vă permite să faceți exact acest lucru și vă ajută să construiți și să mențineți relații mai bune cu publicul dvs. În plus, dacă mesajele dvs. de dinaintea evenimentului adaugă valoare, creșteți șansele ca persoanele înscrise angajate să participe la evenimentul dvs.

Care este cel mai bun moment pentru a trimite e-mailuri de reamintire a evenimentelor?

Momentul optim depinde de tipul de eveniment și de publicul dvs.; cu toate acestea, pe baza celor mai bune practici din industrie, ar trebui să trimiteți cel puțin trei e-mailuri de reamintire a evenimentului (în afară de e-mailul de confirmare a înregistrării):

  • Primul e-mail de reamintire: cu o săptămână înainte de eveniment
  • Al doilea e-mail de reamintire: cu o zi înainte de eveniment
  • Al treilea e-mail de reamintire: în ziua evenimentului

Miercurea și joia sunt considerate a fi cele mai bune zile pentru a trimite e-mailuri de reamintire a evenimentelor, în timp ce lunea trebuie evitată.

Ar trebui să trimit e-mailuri de reamintire a evenimentelor în format text simplu sau HTML?

În timp ce mesajele de e-mail în format HTML pot fi mai atractive din punct de vedere vizual și fac conținutul mai ușor de asimilat, mesajele de e-mail cu text simplu pot avea, în general, un aspect mai natural și mai personalizat. Atunci când vă redactați exemplul de e-mail de reamintire, încercați diferite tipuri de formate de e-mail și asigurați-vă că îl utilizați pe cel care se aliniază cel mai bine cu industria dvs. și cu stilul dvs. general de comunicare în afaceri.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “De ce este important să trimiteți e-mailuri de reamintire a evenimentului?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Odată ce înregistrarea la eveniment este finalizată, obiectivul dvs. este de a menține persoanele înscrise captivate și interesate de evenimentul dvs. Un e-mail de reamintire prietenos vă permite să faceți exact acest lucru și vă ajută să construiți și să mențineți relații mai bune cu publicul dvs. În plus, dacă mesajele dvs. de dinaintea evenimentului adaugă valoare, creșteți șansele ca persoanele înscrise angajate să participe la eveniment.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care este cel mai bun moment pentru a trimite e-mailuri de reamintire a evenimentului?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Momentul optim depinde de tipul de eveniment și de publicul dvs.; cu toate acestea, pe baza celor mai bune practici din industrie, ar trebui să trimiteți cel puțin trei e-mailuri de reamintire a evenimentului; cu o săptămână înainte de eveniment, cu o zi înainte de eveniment și în ziua evenimentului.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar trebui să trimit e-mailuri de reamintire a evenimentelor în format text simplu sau HTML?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “În timp ce mesajele de e-mail în format HTML pot fi mai atractive din punct de vedere vizual și fac conținutul mai ușor de asimilat, mesajele de e-mail cu text simplu pot avea, în general, un aspect mai natural și mai personalizat. Atunci când vă redactați exemplul de e-mail de reamintire, încercați diferite tipuri de formate de e-mail și asigurați-vă că îl utilizați pe cel care se aliniază cel mai bine cu industria dvs. și cu stilul dvs. general de comunicare în afaceri.” } }] }

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație