Șabloanele de e-mail de reamintire a evenimentelor sunt cruciale pentru a menține interesul publicului și a asigura prezența la eveniment. Aflați când și cum să trimiteți aceste e-mailuri de reamintire și utilizați șabloanele noastre pentru a crea mesaje eficiente. Disponibile și șabloane de e-mail pentru recuperarea clienților și solicitarea de feedback.
Indiferent dacă organizați un eveniment online sau offline, este la fel de important să reamintiți publicului dvs. despre acesta ca și cum i-ați informa despre eveniment. Aici intră în joc e-mailurile de reamintire a evenimentului. Este posibil ca participanții dvs. să se fi înscris la evenimentul dvs. cu luni în urmă și să fi uitat sau să-și fi pierdut interesul în timpul perioadei de așteptare. E-mailurile de reamintire atent elaborate pot ajuta la menținerea evenimentului dvs. în mintea publicului potențial, la menținerea captivării și la asigurarea faptului că majoritatea celor care s-au înscris vor apărea în cele din urmă la evenimentul dvs. Mai jos sunt prezentate câteva bune practici pentru redactarea unor e-mailuri eficiente de reamintire a evenimentului și exemple de modele de e-mailuri de reamintire a evenimentului pe care le puteți personaliza și utiliza în propria campanie de e-mailuri de reamintire a evenimentului.
Scopul principal al e-mailurilor de reamintire a evenimentelor este de a reaminti publicului dvs. despre un eveniment care urmează să aibă loc, pentru a vă asigura că acesta rămâne implicat până în ziua evenimentului. Un e-mail de reamintire a unui eveniment trebuie să includă doar fapte esențiale despre evenimentul dvs. fără a lansa sau copleși oamenii cu informații irelevante. Asigurați-vă că este un mesaj de un singur paragraf și că este compatibil cu dispozitivele mobile, deoarece mai mult de 80% din toate e-mailurile sunt acum deschise și citite pe dispozitive mobile.
Deoarece e-mailul de reamintire a evenimentului este o continuare a e-mailului inițial de invitație la eveniment, nu este necesar să includă un conținut aprofundat. Cu toate acestea, există câteva detalii cheie pe care veți dori să le furnizați:
Adresați-vă participanților pe nume și păstrați un ton prietenos și primitor, la fel ca în cazul unui e-mail de reamintire a unei întâlniri. De asemenea, puteți trimite e-mailuri de reamintire de la o persoană, mai degrabă decât un e-mail general al companiei, ceea ce adaugă o notă personală suplimentară mesajului de reamintire a evenimentului dvs. În cele din urmă, asigurați-vă că includeți informațiile dvs. de contact și un link către pagina dvs. de întrebări frecvente (dacă aveți una), pentru a le permite participanților să vă contacteze cu ușurință dacă au întrebări înainte de eveniment.
Iată câteva linii de subiect de e-mail eficiente care funcționează bine pentru e-mailurile de reamintire a evenimentului:
Want to try and design your own templates?
LiveAgent gives you that power, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Hi [Name],
There are only [x] days left before the [Event Name]!
The best [industry] leaders will share their secrets and give you an insight into the techniques they’ve used for years to [achieve specific goals].
See the Agenda
WHEN: [date, time]
WHERE: Online. We’ll be hosting live sessions and releasing [x] on-demand videos that you can watch whenever you want throughout the day.
WHO: World-renowned [industry] experts like [Speaker 1], [Speaker 2] and [Speaker 3].
Don’t forget to mark your calendar, and let us know if you have any questions.
——————-
HOW TO JOIN
Click the link to join the event at the specified time and date: Join [Event Name]
Hope to see you there!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
The [Event Name] early bird pass is on sale for just [x] days, and we wanted to shoot you an email as it’s the last chance to get it!
We’ve picked the top [industry leaders] to come and share actionable [industry] hacks that are working for them in their businesses right now. Here are just a few speakers who will be presenting on [event date]:
[1 Speaker Name from Company]
[2 Speaker Name from Company]
[3 Speaker Name from Company]
[4 Speaker Name from Company]
We’ll cover [topic 1], [topic 2], [topic 3] and a ton of other topics related to [industry].
Get your free early bird pass today, and you’ll also get [additional benefits].
Get Your Free Pass Now
If you have any questions, feel free to reach out. You can also check out more information about the speakers and what they will be talking about HERE.
Look forward to seeing you at the event!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
This email is a reminder that we’re a week away from [Webinar Title] where we will take a look at [industry] trends and best practices on how to [achieve specific goals].
We’re excited to have you join us for this event! In the meantime, here’s a quick overview of our speakers:
[1 Speaker Name and Title]: [topic / what you will learn]
[2 Speaker Name and Title]: [topic / what you will learn]
[3 Speaker Name and Title]: [topic / what you will learn]
Join us [date and time]. You’ll be able to access the webinar at the scheduled time by clicking the link below. We’ll be saving some time for QA at the end, so bring your questions!
Access Webinar
Please send your comments and feedback to [email address].
See you in a week!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Today’s the day! This is a reminder that [Webinar Title] is set to begin today at [WEBINAR DATE AND TIME]
How to Join the Webinar:
Click the button below to join at the specified time.
Join webinar!
Note: you should not share this link with others; it is unique for you. Remember, the Webinar is viewable from both desktop and mobile.
If you have any questions or comments, please send them to [email address].
We’ll see you in a bit!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
We are less than a week away from the [Event Name], where we will be talking about [topic 1], [topic 2], as well as the latest trends in [industry].
Registration opens at [time], and we will be serving light breakfast refreshments before the event begins, so do come by early to have a bite and mingle with other attendees.
Agenda: [details]
Location: [details]
Getting There: [details]
Parking info: [details]
You can find more information on the topics and speakers by visiting our event page.
Please, let us know if you cannot make it, so that we can release your seat to attendees on the waiting list.
We look forward to having you at [Event Name]!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
This is a friendly reminder that you have a reservation to attend an upcoming event at [event location].
WHAT: [Event Name]
WHEN: [date, time]
WHERE: [address]
Click HERE for directions. Please call [number] if you have any questions.
Best,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Thanks for being a part of [Event Name]! We hope you enjoyed it as much as we did and learned something new that you could put to work today.
We want to make sure our events are valuable and worth attending. Would you mind filling out a quick survey to let us know what you liked most and where you think we could improve?
Take the Survey
If you’d like to rewind and catch up what you might have missed, here you can find the recorded speeches: link to recordings
Thanks again and looking forward to seeing you next time!
[YOUR SIGNATURE]
Odată ce înregistrarea evenimentului este finalizată, obiectivul dvs. este de a-i menține pe cei înscriși implicați și interesați de evenimentul dvs. Un e-mail de reamintire prietenos vă permite să faceți exact acest lucru și vă ajută să construiți și să mențineți relații mai bune cu publicul dvs. În plus, dacă mesajele dvs. de dinaintea evenimentului adaugă valoare, creșteți șansele ca persoanele înscrise angajate să participe la evenimentul dvs.
Momentul optim depinde de tipul de eveniment și de publicul dvs.; cu toate acestea, pe baza celor mai bune practici din industrie, ar trebui să trimiteți cel puțin trei e-mailuri de reamintire a evenimentului (în afară de e-mailul de confirmare a înregistrării):
Miercurea și joia sunt considerate a fi cele mai bune zile pentru a trimite e-mailuri de reamintire a evenimentelor, în timp ce lunea trebuie evitată.
În timp ce mesajele de e-mail în format HTML pot fi mai atractive din punct de vedere vizual și fac conținutul mai ușor de asimilat, mesajele de e-mail cu text simplu pot avea, în general, un aspect mai natural și mai personalizat. Atunci când vă redactați exemplul de e-mail de reamintire, încercați diferite tipuri de formate de e-mail și asigurați-vă că îl utilizați pe cel care se aliniază cel mai bine cu industria dvs. și cu stilul dvs. general de comunicare în afaceri.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “De ce este important să trimiteți e-mailuri de reamintire a evenimentului?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Odată ce înregistrarea la eveniment este finalizată, obiectivul dvs. este de a menține persoanele înscrise captivate și interesate de evenimentul dvs. Un e-mail de reamintire prietenos vă permite să faceți exact acest lucru și vă ajută să construiți și să mențineți relații mai bune cu publicul dvs. În plus, dacă mesajele dvs. de dinaintea evenimentului adaugă valoare, creșteți șansele ca persoanele înscrise angajate să participe la eveniment.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care este cel mai bun moment pentru a trimite e-mailuri de reamintire a evenimentului?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Momentul optim depinde de tipul de eveniment și de publicul dvs.; cu toate acestea, pe baza celor mai bune practici din industrie, ar trebui să trimiteți cel puțin trei e-mailuri de reamintire a evenimentului; cu o săptămână înainte de eveniment, cu o zi înainte de eveniment și în ziua evenimentului.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar trebui să trimit e-mailuri de reamintire a evenimentelor în format text simplu sau HTML?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “În timp ce mesajele de e-mail în format HTML pot fi mai atractive din punct de vedere vizual și fac conținutul mai ușor de asimilat, mesajele de e-mail cu text simplu pot avea, în general, un aspect mai natural și mai personalizat. Atunci când vă redactați exemplul de e-mail de reamintire, încercați diferite tipuri de formate de e-mail și asigurați-vă că îl utilizați pe cel care se aliniază cel mai bine cu industria dvs. și cu stilul dvs. general de comunicare în afaceri.” } }] }Contacte de Asistență Eventbrite
Eventbrite este o platformă globală de ticketing de tip autoservire pentru experiențe live, cu multiple canale de asistență, inclusiv e-mail, chat live și call center. De asemenea, oferă și o bază de cunoștințe pentru asistență de tip autoservire.
Șabloane de e-mailuri informative
E-mailurile informative sunt esențiale pentru a informa clienții despre modificări, evenimente și situații importante fără a include elemente de marketing. Ele sunt scurte, concise și mențin o relație bună cu clienții.
Șabloane de e-mail care trebuie citite
E-mailurile personalizate și convorbirile telefonice sunt importante în marketingul digital. Redirecționarea e-mailurilor este eficientă în comunicare.
Șabloane pentru e-mail de reamintire
Șabloanele pentru e-mail de reamintire sunt esențiale în marketingul prin e-mail, creând angajament și determinând acțiuni specifice. Mai jos sunt exemple de șabloane potrivite pentru diferite situații.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team