Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail de succedare a evenimentului

Șabloane de e-mail de succedare a evenimentului

După ce evenimentul pe care l-ați organizat s-a încheiat, modul în care urmăriți participanții la eveniment (și dacă urmăriți sau nu) poate face diferența între impactul pe termen lung al evenimentului și efortul irosit. La fel ca invitațiile la eveniment și reamintirile evenimentului, acțiunile de succedare a evenimentului sunt esențiale pentru organizarea atât a evenimentelor offline, cât și a celor virtuale. Este o oportunitate excelentă de a construi o relație mai semnificativă cu publicul dvs., de a îmbunătăți implicarea și de a obține informații valoroase despre cât de bine a funcționat evenimentul dvs. și ce puteți face pentru ca evenimentele viitoare să fie și mai reușite. Mai jos sunt prezentate câteva bune practici privind trimiterea de e-mailuri de succedare a evenimentului, împreună cu zece exemple de e-mailuri de succedare a evenimentului pe care echipa dvs. de vânzări le poate folosi pentru campaniile de succedare a evenimentului.

Șabloane de e-mail de succedare a evenimentului

Cele mai bune practici pentru e-mailurile de succedare a evenimentelor

Mulțumiți participanților

Începeți prin a mulțumiri publicului pentru că și-a făcut timp să participe la evenimentul dvs. De asemenea, este o idee bună să rezumați pe scurt subiectul evenimentului pentru a le reaminti participanților valoarea pe care au dobândit-o și pentru a-i încuraja să participe la evenimente viitoare.

exemplu de e-mail de succedare

Partajați materiale de la eveniment

Includeți resurse utile, cum ar fi discursuri înregistrate, diapozitive cu puncte esențiale de reținut, fotografii și videoclipuri. Alternativ, creați o postare pe blog cu o recapitulare a punctelor importante ale evenimentului și includeți orice conținut relevant pe care participanții îl pot folosi pentru a consolida cunoștințele dobândite și pentru a le împărtăși cu colegii de la birou.

Cereți feedback

Cereți un feedback constructiv, care poate fi benefic pentru ambele părți. Vă permite să capivați din nou participanții la eveniment și să creați un sentiment de comunitate. Și este, de asemenea, o modalitate excelentă de a obține o perspectivă mai profundă asupra modului în care vă puteți optimiza și îmbunătăți evenimentele viitoare.

exemplu de e-mail de succedare a evenimentului unității de marketing

Segmentați-vă audiența

Cu cât este mai specifică și mai detaliată segmentarea (dincolo de participanți vs. neparticipanți), cu atât mai bune sunt rezultatele pe care le puteți obține din mesajele de monitorizare a evenimentului. În plus, segmentarea corectă a listei de participanți permite, de asemenea, o mai bună personalizare a e-mailurilor de succedare a evenimentului.

Linii de subiect pentru e-mail de succedare a evenimentului

  • Vă mulțumim că ați făcut din [Titlul evenimentului] un succes!
  • Vă mulțumim că ați făcut parte din [Titlul evenimentului]!
  • Vă mulțumim că ați participat la [Titlul evenimentului] – înregistrări în interior
  • [Nume], vă mulțumim că v-ați alăturat nouă (materiale bonus în interior!)
  • [Nume], iată înregistrarea unui seminar web pentru dvs.
  • [Nume], cum v-a plăcut [tipul de eveniment] cu [numele vorbitorului]?
  • Ne-a fost dor de dvs. astăzi la [Titlul evenimentului]! Iată înregistrarea
  • [Nume], păcat că nu v-ați putut alătura [Titlul evenimentului]
  • Doriți să vedeți începutul [Titlul evenimentului]?
  • Am observat că v-am pierdut la jumătatea drumului [Titlul evenimentului]

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Zece exemple de șabloane de e-mail de succedare a evenimentului

1. E-mail de succedare a evenimentului offline

2. E-mail de succedare a evenimentului online (către toți participanții)

3. E-mail de succedare a evenimentului online (pentru toți cei care nu s-au prezentat)

4. E-mail de succedare a evenimentului online (pentru participanții care au plecat mai devreme)

5. E-mail de succedare a evenimentului online (pentru participanții care s-au înregistrat târziu)

6. E-mail de succedare a seminarului web (către participanți) – succedare #1

6. E-mail de succedare a seminarului web (către participanți) – succedare #2

8. E-mail de succedare a seminarului web (pentru toți cei care nu s-au prezentat)

9. E-mail personalizat de succedare a seminarului web (pentru potențialii participanți care nu s-au prezentat)

10. E-mail de succedare a evenimentului – solicitarea feedback-ului

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Întrebări frecvente

De ce sunt importante e-mailurile de succedare a evenimentului?

Una dintre cele mai mari greșeli pe care le puteți face este să nu urmăriți audiența după eveniment. Trimiterea de succedări pentru evenimente este esențială pentru menținerea relațiilor pe termen lung cu participanții la evenimentul dvs., creșterea participării la următorul eveniment, cultivarea de lead-uri și convertirea mai multor dintre aceștia în potențiali clienți.

Când ar trebui să trimit un e-mail de succedare după un eveniment?

Odată ce evenimentul s-a încheiat, este întotdeauna cel mai bine să dați curs cât mai curând posibil, în mod ideal în primele 24 de ore, în timp ce detaliile evenimentului sunt încă proaspete în mintea participanților. Astfel, vă asigurați că aveți șanse mai mari de a captiva din nou participanții și de a transforma mai multe lead-uri în vânzări în mod eficient.

Cum să-i urmăriți pe cei care nu au participat la eveniment?

Urmărirea celor care nu s-au prezentat este la fel de importantă ca și cea a celor care au venit la evenimentul dvs. Atunci când redactați e-mailul post-eveniment pentru cei care nu au participat, puteți să le spuneți pur și simplu că vă pare rău că nu s-au putut alătura, să le oferiți linkuri către materiale post-eveniment, să îi încurajați să vă urmărească evenimentele viitoare și să le oferiți ajutor în cazul în care este necesar.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “De ce sunt importante e-mailurile de succedare a evenimentului?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Una dintre cele mai mari greșeli pe care le puteți face este să nu urmăriți audiența după eveniment. Trimiterea de succedări pentru evenimente este esențială pentru menținerea relațiilor pe termen lung cu participanții la evenimentul dvs., creșterea participării la următorul eveniment, cultivarea de lead-uri și convertirea mai multor dintre aceștia în potențiali clienți.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Când ar trebui să trimit un e-mail de succedare după un eveniment?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Odată ce evenimentul s-a încheiat, este întotdeauna cel mai bine să dați curs cât mai curând posibil, în mod ideal în primele 24 de ore, în timp ce detaliile evenimentului sunt încă proaspete în mintea participanților. Astfel, vă asigurați că aveți șanse mai mari de a captiva din nou participanții și de a transforma mai multe lead-uri în vânzări în mod eficient.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum să-i urmăriți pe cei care nu au participat la eveniment?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Urmărirea celor care nu s-au prezentat este la fel de importantă ca și cea a celor care au venit la evenimentul dvs. Atunci când redactați e-mailul post-eveniment pentru cei care nu au participat, puteți să le spuneți pur și simplu că vă pare rău că nu s-au putut alătura, să le oferiți linkuri către materiale post-eveniment, să îi încurajați să vă urmărească evenimentele viitoare și să le oferiți ajutor în cazul în care este necesar.” } }] }

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație