• Șabloane
  • Șabloane de e-mail de succedare a evenimentului

Șabloane de e-mail de succedare a evenimentului

După ce evenimentul pe care l-ați organizat s-a încheiat, modul în care urmăriți participanții la eveniment (și dacă urmăriți sau nu) poate face diferența între impactul pe termen lung al evenimentului și efortul irosit. La fel ca invitațiile la eveniment și reamintirile evenimentului, acțiunile de succedare a evenimentului sunt esențiale pentru organizarea atât a evenimentelor offline, cât și a celor virtuale. Este o oportunitate excelentă de a construi o relație mai semnificativă cu publicul dvs., de a îmbunătăți implicarea și de a obține informații valoroase despre cât de bine a funcționat evenimentul dvs. și ce puteți face pentru ca evenimentele viitoare să fie și mai reușite. Mai jos sunt prezentate câteva bune practici privind trimiterea de e-mailuri de succedare a evenimentului, împreună cu zece exemple de e-mailuri de succedare a evenimentului pe care echipa dvs. de vânzări le poate folosi pentru campaniile de succedare a evenimentului.

Șabloane de e-mail de succedare a evenimentului

Cele mai bune practici pentru e-mailurile de succedare a evenimentelor

Mulțumiți participanților

Începeți prin a mulțumiri publicului pentru că și-a făcut timp să participe la evenimentul dvs. De asemenea, este o idee bună să rezumați pe scurt subiectul evenimentului pentru a le reaminti participanților valoarea pe care au dobândit-o și pentru a-i încuraja să participe la evenimente viitoare.

exemplu de e-mail de succedare

Partajați materiale de la eveniment

Includeți resurse utile, cum ar fi discursuri înregistrate, diapozitive cu puncte esențiale de reținut, fotografii și videoclipuri. Alternativ, creați o postare pe blog cu o recapitulare a punctelor importante ale evenimentului și includeți orice conținut relevant pe care participanții îl pot folosi pentru a consolida cunoștințele dobândite și pentru a le împărtăși cu colegii de la birou.

Cereți feedback

Cereți un feedback constructiv, care poate fi benefic pentru ambele părți. Vă permite să capivați din nou participanții la eveniment și să creați un sentiment de comunitate. Și este, de asemenea, o modalitate excelentă de a obține o perspectivă mai profundă asupra modului în care vă puteți optimiza și îmbunătăți evenimentele viitoare.

exemplu de e-mail de succedare a evenimentului unității de marketing

Segmentați-vă audiența

Cu cât este mai specifică și mai detaliată segmentarea (dincolo de participanți vs. neparticipanți), cu atât mai bune sunt rezultatele pe care le puteți obține din mesajele de monitorizare a evenimentului. În plus, segmentarea corectă a listei de participanți permite, de asemenea, o mai bună personalizare a e-mailurilor de succedare a evenimentului.

Linii de subiect pentru e-mail de succedare a evenimentului

  • Vă mulțumim că ați făcut din [Titlul evenimentului] un succes!
  • Vă mulțumim că ați făcut parte din [Titlul evenimentului]!
  • Vă mulțumim că ați participat la [Titlul evenimentului] – înregistrări în interior
  • [Nume], vă mulțumim că v-ați alăturat nouă (materiale bonus în interior!)
  • [Nume], iată înregistrarea unui seminar web pentru dvs.
  • [Nume], cum v-a plăcut [tipul de eveniment] cu [numele vorbitorului]?
  • Ne-a fost dor de dvs. astăzi la [Titlul evenimentului]! Iată înregistrarea
  • [Nume], păcat că nu v-ați putut alătura [Titlul evenimentului]
  • Doriți să vedeți începutul [Titlul evenimentului]?
  • Am observat că v-am pierdut la jumătatea drumului [Titlul evenimentului]

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Zece exemple de șabloane de e-mail de succedare a evenimentului

1. E-mail de succedare a evenimentului offline

Hi [Name],

On behalf of the entire [Company name/ Event organizer] team, I wanted to thank you for attending [Event Title]. We hope you enjoyed the event and that you felt like it was a worthwhile investment of your time, energy, and money.

You can find resources and recaps here, including photos from the day, recorded speeches, and related blog content.

Be sure to sign up on [website] so you can be the first to know about future events.

If I can be of any assistance, whether you are interested in learning more about [Company name/ Event organizer], have any questions or feedback, don’t hesitate to drop me a line.

Thanks again for making [Event Title] a success!

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

2. E-mail de succedare a evenimentului online (către toți participanții)

Hi [Name],

That you so much for attending [Event Title]! We hope you enjoyed your experience and learned some valuable insights you can implement in your business right away.

In case you’d like to refresh your memory, you can access the recordings here. Please feel free to pass these along to colleagues who may be interested. We are looking forward to seeing you next time!
[YOUR SIGNATURE]

3. E-mail de succedare a evenimentului online (pentru toți cei care nu s-au prezentat)

Hi [Name],

We missed you at [Event Title], sorry you weren’t able to attend. However, it was inspiring to have so many like-minded people in the same virtual room, talking and sharing tips on [event topic].

The good news is that we recorded the event, so you can still take advantage of everything we learned. Click here to watch the recording.

Enjoy!

We hope to catch you live next time we gather.
[YOUR SIGNATURE]

4. E-mail de succedare a evenimentului online (pentru participanții care au plecat mai devreme)

Hi [Name],

Thanks so much for joining us today at [Event Title]!

I noticed you dropped off halfway through the event. If you’d like to check out what the second half was all about, here’s the link to the recorded sessions. You can check those out whenever you have some free time.

If you dropped off because you felt like you weren’t getting value, do you mind sharing some feedback about what we could do better? I want to make sure our events are helpful, and your input is exactly what we need to make that happen.

I would appreciate any feedback you have.

Thanks again!
[YOUR SIGNATURE]

5. E-mail de succedare a evenimentului online (pentru participanții care s-au înregistrat târziu)

Hi [Name],

Thanks so much for joining us today at [Event Title]!

I noticed you checked in a little late, but I’m glad you were able to catch the last part of the event. The first half was packed with some meaningful information, so if you’d like to rewind and catch up, here’s the recording for you: link to the recorded sessions.

Is there anything you were hoping to learn at the event that you didn’t hear about? I’m here to get you answers and more info whenever you need it.

Looking forward to seeing you at future events!
[YOUR SIGNATURE]

6. E-mail de succedare a seminarului web (către participanți) – succedare #1

Hi [Name],

The [Webinar Title] webinar has ended. Thank you for your participation.

As we mentioned during the webinar, we’ll share the recording along with the slides and other helpful resources in the next few days. So look out for a follow-up email containing this information.

We hope to see you among the attendees at future events!
[YOUR SIGNATURE]

6. E-mail de succedare a seminarului web (către participanți) – succedare #2

Hi [Name],

Thanks again for attending [Webinar Title] on [date]. Hopefully, your time with us was worth it. As promised, we’re sending a recording of the webinar as well as the slides and additional resources you may find helpful:

Webinar recording
Webinar slides
Additional resources

Please feel free to pass these along to colleagues who may be interested.

We hope to see you again!
[YOUR SIGNATURE]

8. E-mail de succedare a seminarului web (pentru toți cei care nu s-au prezentat)

Hi [Name],

So sorry you weren’t able to attend our webinar [Webinar Title].

We don’t want you to miss out, so we’re sending a recording of the webinar as well as the slides and additional resources that you might find helpful:

Webinar recording
Webinar slides
Additional resources

If you have any questions or feedback, feel free to reach out – we can always schedule a quick phone call.

We hope to see you at our future events!
[YOUR SIGNATURE]

9. E-mail personalizat de succedare a seminarului web (pentru potențialii participanți care nu s-au prezentat)

Hi [Name],

I checked the stats and noticed you registered for the [Webinar Title] but didn’t attend.
During the webinar, I spent about [x] minutes teaching the specific, actionable strategy we’ve been using to [achieve specific goals]. I then walked everyone through a case study showing how we managed to [get specific results] for one of our customers.
The feedback that’s coming in since the webinar finished has been incredible, so I thought I’d send you a recording so you can watch it whenever is convenient for you: link to the webinar recording.
If you’d like to know more about how you can implement the ideas discussed during the webinar in [their Company], drop me a line, and we could schedule a call for a quick conversation this week.

Talk soon,
[YOUR SIGNATURE]

10. E-mail de succedare a evenimentului – solicitarea feedback-ului

Hi [Name],

Thank you for attending [Event Title] – it was a pleasure hosting you today. I hope you’ve gained lots of valuable insights for your business! In case you missed something during the event, no worries. We’ll send out recordings and slides in a few days – keep your eyes on your inbox.

In the meantime, we would very much appreciate you taking a few moments to leave your feedback through a brief survey. That will help to ensure our future events are even more exciting and valuable.
Submit Your Feedback

Thanks again, and looking forward to seeing you next time!
[YOUR SIGNATURE]

Frequently asked questions

De ce sunt importante e-mailurile de succedare a evenimentului?

Una dintre cele mai mari greșeli pe care le puteți face este să nu urmăriți audiența după eveniment. Trimiterea de succedări pentru evenimente este esențială pentru menținerea relațiilor pe termen lung cu participanții la evenimentul dvs., creșterea participării la următorul eveniment, cultivarea de lead-uri și convertirea mai multor dintre aceștia în potențiali clienți.

Când ar trebui să trimit un e-mail de succedare după un eveniment?

Odată ce evenimentul s-a încheiat, este întotdeauna cel mai bine să dați curs cât mai curând posibil, în mod ideal în primele 24 de ore, în timp ce detaliile evenimentului sunt încă proaspete în mintea participanților. Astfel, vă asigurați că aveți șanse mai mari de a captiva din nou participanții și de a transforma mai multe lead-uri în vânzări în mod eficient.

Cum să-i urmăriți pe cei care nu au participat la eveniment?

Urmărirea celor care nu s-au prezentat este la fel de importantă ca și cea a celor care au venit la evenimentul dvs. Atunci când redactați e-mailul post-eveniment pentru cei care nu au participat, puteți să le spuneți pur și simplu că vă pare rău că nu s-au putut alătura, să le oferiți linkuri către materiale post-eveniment, să îi încurajați să vă urmărească evenimentele viitoare și să le oferiți ajutor în cazul în care este necesar.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație