Încheierea unui eveniment nu este finalul interacțiunii cu participanții. E-mailurile de succedare a evenimentului sunt esențiale pentru a menține relațiile pe termen lung, a îmbunătăți implicarea și a obține feedback valoros. Aici găsiți șabloane de e-mailuri utile pentru a obține aceste obiective.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
După ce evenimentul pe care l-ați organizat s-a încheiat, modul în care urmăriți participanții la eveniment (și dacă urmăriți sau nu) poate face diferența între impactul pe termen lung al evenimentului și efortul irosit. La fel ca invitațiile la eveniment și reamintirile evenimentului, acțiunile de succedare a evenimentului sunt esențiale pentru organizarea atât a evenimentelor offline, cât și a celor virtuale. Este o oportunitate excelentă de a construi o relație mai semnificativă cu publicul dvs., de a îmbunătăți implicarea și de a obține informații valoroase despre cât de bine a funcționat evenimentul dvs. și ce puteți face pentru ca evenimentele viitoare să fie și mai reușite. Mai jos sunt prezentate câteva bune practici privind trimiterea de e-mailuri de succedare a evenimentului, împreună cu zece exemple de e-mailuri de succedare a evenimentului pe care echipa dvs. de vânzări le poate folosi pentru campaniile de succedare a evenimentului.
Mulțumiți participanților
Începeți prin a mulțumiri publicului pentru că și-a făcut timp să participe la evenimentul dvs. De asemenea, este o idee bună să rezumați pe scurt subiectul evenimentului pentru a le reaminti participanților valoarea pe care au dobândit-o și pentru a-i încuraja să participe la evenimente viitoare.
Includeți resurse utile, cum ar fi discursuri înregistrate, diapozitive cu puncte esențiale de reținut, fotografii și videoclipuri. Alternativ, creați o postare pe blog cu o recapitulare a punctelor importante ale evenimentului și includeți orice conținut relevant pe care participanții îl pot folosi pentru a consolida cunoștințele dobândite și pentru a le împărtăși cu colegii de la birou.
Cereți un feedback constructiv, care poate fi benefic pentru ambele părți. Vă permite să capivați din nou participanții la eveniment și să creați un sentiment de comunitate. Și este, de asemenea, o modalitate excelentă de a obține o perspectivă mai profundă asupra modului în care vă puteți optimiza și îmbunătăți evenimentele viitoare.
Cu cât este mai specifică și mai detaliată segmentarea (dincolo de participanți vs. neparticipanți), cu atât mai bune sunt rezultatele pe care le puteți obține din mesajele de monitorizare a evenimentului. În plus, segmentarea corectă a listei de participanți permite, de asemenea, o mai bună personalizare a e-mailurilor de succedare a evenimentului.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Hi [Name],
On behalf of the entire [Company name/ Event organizer] team, I wanted to thank you for attending [Event Title]. We hope you enjoyed the event and that you felt like it was a worthwhile investment of your time, energy, and money.
You can find resources and recaps here, including photos from the day, recorded speeches, and related blog content.
Be sure to sign up on [website] so you can be the first to know about future events.
If I can be of any assistance, whether you are interested in learning more about [Company name/ Event organizer], have any questions or feedback, don’t hesitate to drop me a line.
Thanks again for making [Event Title] a success!
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
That you so much for attending [Event Title]! We hope you enjoyed your experience and learned some valuable insights you can implement in your business right away.
In case you’d like to refresh your memory, you can access the recordings here. Please feel free to pass these along to colleagues who may be interested. We are looking forward to seeing you next time!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
We missed you at [Event Title], sorry you weren’t able to attend. However, it was inspiring to have so many like-minded people in the same virtual room, talking and sharing tips on [event topic].
The good news is that we recorded the event, so you can still take advantage of everything we learned. Click here to watch the recording.
Enjoy!
We hope to catch you live next time we gather.
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Thanks so much for joining us today at [Event Title]!
I noticed you dropped off halfway through the event. If you’d like to check out what the second half was all about, here’s the link to the recorded sessions. You can check those out whenever you have some free time.
If you dropped off because you felt like you weren’t getting value, do you mind sharing some feedback about what we could do better? I want to make sure our events are helpful, and your input is exactly what we need to make that happen.
I would appreciate any feedback you have.
Thanks again!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Thanks so much for joining us today at [Event Title]!
I noticed you checked in a little late, but I’m glad you were able to catch the last part of the event. The first half was packed with some meaningful information, so if you’d like to rewind and catch up, here’s the recording for you: link to the recorded sessions.
Is there anything you were hoping to learn at the event that you didn’t hear about? I’m here to get you answers and more info whenever you need it.
Looking forward to seeing you at future events!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
The [Webinar Title] webinar has ended. Thank you for your participation.
As we mentioned during the webinar, we’ll share the recording along with the slides and other helpful resources in the next few days. So look out for a follow-up email containing this information.
We hope to see you among the attendees at future events!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Thanks again for attending [Webinar Title] on [date]. Hopefully, your time with us was worth it. As promised, we’re sending a recording of the webinar as well as the slides and additional resources you may find helpful:
Webinar recording
Webinar slides
Additional resources
Please feel free to pass these along to colleagues who may be interested.
We hope to see you again!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
So sorry you weren’t able to attend our webinar [Webinar Title].
We don’t want you to miss out, so we’re sending a recording of the webinar as well as the slides and additional resources that you might find helpful:
Webinar recording
Webinar slides
Additional resources
If you have any questions or feedback, feel free to reach out – we can always schedule a quick phone call.
We hope to see you at our future events!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
I checked the stats and noticed you registered for the [Webinar Title] but didn’t attend.
During the webinar, I spent about [x] minutes teaching the specific, actionable strategy we’ve been using to [achieve specific goals]. I then walked everyone through a case study showing how we managed to [get specific results] for one of our customers.
The feedback that’s coming in since the webinar finished has been incredible, so I thought I’d send you a recording so you can watch it whenever is convenient for you: link to the webinar recording.
If you’d like to know more about how you can implement the ideas discussed during the webinar in [their Company], drop me a line, and we could schedule a call for a quick conversation this week.
Talk soon,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
Thank you for attending [Event Title] – it was a pleasure hosting you today. I hope you’ve gained lots of valuable insights for your business! In case you missed something during the event, no worries. We’ll send out recordings and slides in a few days – keep your eyes on your inbox.
In the meantime, we would very much appreciate you taking a few moments to leave your feedback through a brief survey. That will help to ensure our future events are even more exciting and valuable.
Submit Your Feedback
Thanks again, and looking forward to seeing you next time!
[YOUR SIGNATURE]
Șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților
Backlink-urile atrag trafic și cresc profilul mărcii. Intâmpinarea clienților este importantă pentru a îndruma utilizarea produselor și serviciilor. Pentru marketing digital eficient, e-mailurile personalizate joaca un rol crucial.
Șabloane de e-mail de reamintire a evenimentului
LiveAgent oferă șabloane gratuite de comerț electronic pentru notificarea livrării și confirmarea returnării. De asemenea, oferă soluții omnicanale pentru a îmbunătăți experiența clienților. Ghidul pentru munca la distanță este disponibil pentru descărcare gratuită pentru gestionarea echipei de la distanță. Există, de asemenea, șabloane de e-mail pentru urmărirea evenimentelor și canale multiple de comunicare oferite de LiveAgent.
Șabloane de e-mailuri informative
Formatarea corectă a e-mailurilor este esențială pentru a livra informații clare și concise. Subiectele informative ar trebui să fie bine structurate și să stimuleze interesul destinatarilor.
Șabloane pentru e-mail de anulare
LiveAgent oferă gestionarea facturării și soluții omnicanale pentru serviciul clienților. E-mailurile de anulare ar trebui să lase o impresie pozitivă pentru reangajare clienți.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date