Încercare gratuită
  • Șabloane
  • Șabloane pentru e-mail de reamintire

Șabloane pentru e-mail de reamintire

Atingerea publicului țintă la momentul potrivit cu mesajul potrivit este esențială pentru succesul oricărei campanii de marketing prin e-mail. Cu toate acestea, conform sondajului Mailchimp, rata medie de deschidere a e-mailului este de aproximativ 21% în toate industriile. De aceea, e-mailurile de reamintire sunt esențiale. E-mailurile cu memento, trimise în timp util, pot crește gradul de implicare și pot determina clienții să efectueze acțiuni specifice atunci când este necesar. Dar elaborarea acestor e-mailuri și aflarea celui mai bun moment de trimitere poate fi o provocare pentru specialiștii în marketing. Mai jos sunt câteva șabloane pentru e-mailul de reamintire pentru diferite ocazii, pe care le puteți adapta pentru propria dumneavoastră utilizare.

Șabloane pentru e-mail de reamintire

Ce este un e-mail de reamintire?

Un e-mail de reamintire este un instrument puternic pentru specialiștii în marketing care face practic exact ceea ce spune – amintește destinatarului ceva important care urmează, ceva care este așteptat sau care ar fi trebuit să se întâmple, dar nu s-a întâmplat. Iată câteva scenarii în care trimiterea unui e-mail de reamintire poate fi benefică afacerii dumneavoastră:

  • Informarea utilizatorilor că perioada de încercare gratuită este pe cale să expire / a expirat
  • Reimplicarea utilizatorilor inactivi care v-au abandonat produsul la un anumit pas (de exemplu, înregistrarea ce nu a fost dusă până la capăt)
  • Reamintește clienților actuali să își reînnoiască abonamentul sau cardul de membru
  • Notifică clienții cu privire la data viitoare a facturii, plățile întârziate sau restanțe
  • Alertează clienții cu privire la plățile nereușite / expirarea cardului de credit / anularea contului
  • Amintește clienților despre evenimentele importante viitoare etc.
E-mail de reamintire Apple TV

Linii de subiect pentru e-mail cu memento

  • Memento linii de subiect pentru e-mail
  • Ne-ați lipsit!
  • Am observat că ați fost puțin distant în ultima vreme
  • Încercarea [produsului] dumneavoastră se încheie peste [număr] de zile
  • [Nume], încercarea [Produsului] este aproape terminată. Actualizați acum!
  • Acțiune necesară – Plata dumneavoastră [Produs] a eșuat
  • Vă rugăm să actualizați informațiile de plată
  • Oh nu, există o problemă cu plata [Produsului] dumneavoastră
  • Contul [Produsului] dumneavoastră a fost întrerupt!
  • Contul [Produsului] dumneavoastră va fi dezactivat în [număr] de zile
  • Memento: Termenul limită pentru prezentarea evenimentului este [data]
  • Nu ratați [Nume eveniment]
  • Ultima șansă de a vedea [Speaker] în direct la [Nume eveniment]!

8 Șabloane pentru e-mail de reamintire

E-mailul de reamintire pentru utilizatorul inactiv

E-mail de reamintire a expirării procesului

Următorul e-mail de reamintire a plății

E-mailul de reamintire a plății restante

E-mail de reamintire a expirării cardului de credit

E-mailul cu memento de plată eșuat

E-mail de reamintire pentru anularea contului

Următorul e-mail cu memento pentru eveniment

Design your own templates

LiveAgent gives you<br /> the power to design your<br /> own customer email templates,<br /> thus helping you to improve<br /> customer service. Curious about<br /> all the opportunities?

Try LiveAgent

Întrebări frecvente

Când ar trebui să trimit un e-mail de reamintire?

Nu există un moment perfect pentru a trimite un e-mail de reamintire, deoarece va varia de la caz la caz. Dacă reamintiți clienților despre viitoarea plată, expirarea perioadei de încercare sau reînnoirea abonamentului lor, este logic să îi anunțați cu cel puțin o săptămână înainte, precum și în data scadenței. Când vine vorba de e-mailuri neplăcute pentru recuperarea plăților eșuate, este, în general, adecvat să trimiteți un memento în prima zi lucrătoare după data scadenței.

Câte e-mailuri de reamintire ar trebui să trimit?

Una dintre cele mai mari greșeli pe care le puteți face cu e-mailurile cu memento este să trimiteți un singur memento și să sperați la cele mai bune rezultate. Dacă doriți să convertiți mai mulți utilizatori ai perioadei de încercare sau să recuperați mai multe venituri din plățile eșuate, luați în considerare trimiterea unei serii de e-mailuri, inclusiv memento-uri prealabile, memento-uri la scadență și urmăriri ale memento-urilor.

Care sunt cele mai bune practici pentru e-mailurile cu memento?

E-mailurile de reamintire trebuie să fie scurte, simple și să furnizeze doar cantitatea potrivită de context și nivelul de detaliu, fără a fi copleșitoare cu informații inutile. Acestea ar trebui să fie scrise într-o manieră profesională, dar prietenoasă și politicoasă – cheia constă în găsirea echilibrului corect între a fi persistent și insistent. Asigurați-vă că includeți un îndemn evident la acțiune, astfel încât clienții să știe exact ce se așteaptă de la ei.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Întrebări frecvente”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Întrebare”, “name”: “Când ar trebui să trimit un e-mail de reamintire?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Nu există un moment perfect pentru a trimite un e-mail de reamintire, deoarece va varia de la caz la caz. Dacă reamintiți clienților despre viitoarea plată, expirarea perioadei de încercare sau reînnoirea abonamentului lor, este logic să îi anunțați cu cel puțin o săptămână înainte, precum și în data scadenței.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Câte e-mailuri de reamintire ar trebui să trimit?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Una dintre cele mai mari greșeli pe care le puteți face cu e-mailurile cu memento este să trimiteți un singur memento și să sperați la cele mai bune rezultate. Dacă doriți să convertiți mai mulți utilizatori ai perioadei de încercare sau să recuperați mai multe venituri din plățile eșuate, luați în considerare trimiterea unei serii de e-mailuri, inclusiv memento-uri prealabile, memento-uri la scadență și urmăriri ale memento-urilor.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Care sunt cele mai bune practici pentru e-mailurile cu memento?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “E-mailurile de reamintire trebuie să fie scurte, simple și să furnizeze doar cantitatea potrivită de context și nivelul de detaliu, fără a fi copleșitoare cu informații inutile. Acestea ar trebui să fie scrise într-o manieră profesională, dar prietenoasă și politicoasă – cheia constă în găsirea echilibrului corect între a fi persistent și insistent. Asigurați-vă că includeți un îndemn evident la acțiune, astfel încât clienții să știe exact ce se așteaptă de la ei.” } }] }

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație