Nenumărate modalități de îmbunătățire cu
un singur instrument

Reduceți rata de abandonare a coșului de cumpărături cu ajutorul LiveAgent.

  • ✓ Fără taxă de instalare
  • ✓ Asistență clienți 24/7
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Minimizați & recuperați coșurile de cumpărături abandonate

Ratele de abandonare a coșului sunt legate de blocaje în procesul de cumpărare. De multe ori, întrebările cumpărătorilor rămân fără răspuns sau procesul de cumpărare poate fi prea complicat sau descurajant.

LiveAgent vă oferă șansa de a reduce semnificativ numărul de coșuri de cumpărături abandonate și de a recupera cumpărătorii prin chat-ul său live avansat & funcționalitatea de automatizare.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Definition of cart abandonment

Ce este abandonarea coșului de cumpărături?

Abandonare este un termen de comerț electronic folosit pentru a descrie un vizitator de pe o pagină web care părăsește acea pagină înainte de a finaliza acțiunea dorită. Exemplele de abandon includ abandonul coșului de cumpărături, se referă la vizitatorii care adaugă articole în coșul lor de cumpărături online, dar care ies fără a finaliza achiziția.

Care este o rată ok de abandonare a coșului?

Cele mai recente date ale noastre despre abandonul coșului din 2019 plasează rata medie globală de abandonare a coșului la 69,91% în toate sectoarele.

Cu toate acestea, este important să rețineți că ratele de abandonare a coșurilor variază în funcție de sector, deoarece diferite site-uri au procese de cumpărare și comportament al clienților foarte diferite.

Acceptable cart abandonment rate
Fight cart abandonment

Se poate lupta împotriva ratei de abandonare a coșului?

Abandonarea coșului în industria vânzărilor cu amănuntul online poate provoca frustrare, stres și durere. Din fericire, rata poate fi redusă prin mai multe tactici și strategii cheie, cum ar fi îmbunătățirea experienței browserului, simplificarea cât mai mult a comenzii și, de asemenea, prin consolidarea încrederii, loialității și conștientizării. Întreprinderile continuă să demonstreze că implementarea software-ului de birou de asistență multicanal oferă ușurare și rezultate excelente.

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii de migrare concierge de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

De ce își abandonează clienții coșurile?

Proces de plată prea complicat sau lung

Pentru a evita clienții care caută alternative, este crucial să oferiți servicii în timp real pentru clienți în timpul procesului de plată, mai ales dacă este lung sau prea complex.

Procesul de plată poate fi considerat complex dacă solicitați prea multe informații sau solicitați clientului să se înregistreze înainte de a plăti. Este important să ne amintim că procesul de plată ar trebui să fie cât mai simplu și mai scurt posibil.

Complicated and lengthy checkout
No support

Nu există asistență

Oferind asistență în timp real în timpul procesului de plată, puteți reduce rata de abandonare a coșului de cumpărături cu două cifre și puteți crește rata de conversie în același timp.

Fiți disponibil pentru a răspunde la toate întrebările pe care clienții dvs. le pot avea cu privire la produsele dvs., livrare sau prețuri.

„Numai navigare”

Deoarece cumpărătorii sunt pricepuți la tehnologie și sunt mereu în căutarea celei mai bune oferte, adesea adaugă articole în coș, dar caută aceleași articole și pe alte site-uri cu condiții mai bune (transport, preț, dată & timp de livrare). În esență, aceste tipuri de cumpărători nu s-au hotărât încă de pe care site ar trebui să cumpere.

Prin utilizarea invitațiilor de chat proactive, puteți oferi cu ușurință clienților o experiență de serviciu pozitivă care îi convinge că magazinul dvs. este cel potrivit de la care să cumpere.

Only browsing

Metode pentru scăderea ratei de abandonare a coșului de cumpărături

Oferiți asistență prin chat live

Conform Forrester, 44% dintre consumatorii online spun că „a avea întrebări răspunse de o persoană în timp ce se află în mijlocul unei achiziții online este una dintre cele mai importante caracteristici pe care le poate oferi un site web.”

Monitorizați paginile de ieșire

Identificați locul exact în procesul de cumpărare în care clienții dvs. își abandonează coșurile. Funcționalitatea avansată LiveAgent vă permite să monitorizați pe ce pagini se află clienții dvs. și cât timp le navighează.

Asistență omnicanal

53% dintre clienți sunt susceptibili să-și abandoneze achizițiile online dacă nu pot găsi răspunsuri rapide la întrebările lor. Oferiți asistență prin chat live, întrebări frecvente, rețele sociale, e-mail și multe altele!

Luptați împotriva abandonării coșului cu LiveAgent

Ultimate omni-channel help desk software experience

Oferiți asistență în timp real

Consultați videoclipul nostru pentru a afla mai multe despre cum puteți oferi servicii pentru clienți în timp real pentru vizitatorii site-ului dvs. web.

Folosiți invitații de chat proactive pentru a solicita utilizatorilor să discute cu dvs. în timp real. Faceți un pas înainte cu caracteristicile avansate ale LiveAgent care vă permit să monitorizați pe ce pagini se află vizitatorii site-ului dvs. și cât timp petrec pe fiecare pagină individuală.

Automatizați e-mailurile de coșuri abandonate

Dacă creați reguli de timp adecvate, LiveAgent va genera automat e-mailuri de coșuri abandonate la 24 de ore (sau orice altă perioadă de timp) după abandon.

E-mailurile de coșuri de cumpărături abandonate au rate de deschidere mai mari de 45%, rate de clic de 50%, iar rata de conversie a celor care dau clic este de 50%.

Automate emails
Highest security standards

Mizați pe cele mai înalte standarde de securitate

LiveAgent oferă standarde de securitate de ultimă generație, cu cea mai recentă conformitate. Comunicarea dvs. privată este sigură și criptată, localizată în centre de date din UE, US sau Asia pe baza preferințelor dvs. LiveAgent este, de asemenea, pe deplin conform GDPR și respectă cele mai recente bune practici din industria SaaS.

Peter Komornik

LiveAgent combină chat live excelent, sistem de tichete și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo

Oferiți asistență omnicanal

Pe lângă furnizarea de asistență în timp real, LiveAgent vă poate ajuta să vă eficientizați toate canalele de comunicare.

Conectând un număr nelimitat de numere de telefon, adrese de e-mail, conturi sociale, baze de cunoștințe și portaluri pentru clienți cu contul dvs. LiveAgent, veți putea oferi asistență rapidă și eficientă pe toate canalele pe care le utilizează clienții dvs.

Detailed Help Desk Feature Overview | Live Agent09:58Youtube video: Detailed Help Desk Feature Overview
Live Agent
Create self service portal in LiveAgent

Creați portaluri de autoserviciu

Prin crearea de portaluri de autoserviciu, le oferiți clienților opțiunea de a găsi răspunsurile la întrebările lor în mod independent. Deși chat-ul live este necesar și dorit, unii clienți pur și simplu nu se simt confortabil vorbind cu alții. Oferind clienților o bază de cunoștințe sau un portal pentru clienți, afacerea dvs. va părea legitimă și de încredere.

Ce face ca software-ul nostru de birou să fie alegerea corectă?

Most reviewed and number 1

LiveAgent a fost cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2020.

Preferred by 21k businesses

Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență pentru clienți.

Packed with features

Cu peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și personalizări infinite, instrumentul se adaptează cu ușurință cerințelor afacerii dvs.

Cloud based and secure help desk

Complet bazat pe cloud, sigur, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.

Clienți mulțumiți? Neprețuit!

Oferiți asistență pentru clienți impecabilă în timp real pentru a reduce numărul de coșuri abandonate din magazinul dvs. electronic. Cu LiveAgent, este ușor.

$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact
Articole legate deReduceți rata de abandonare a coșului de cumpărături
Un brand nu este doar un logo. Acesta merge împreună cu o bună prestare de servicii, un serviciu excelent pentru clienți, și, de asemenea, un design excepțional și marketing extraordinar.

Brand

Brandul puternic aduce recunoaștere, fidelizare și implicare cu clienții. Construiți un brand distinct cu tactici de branding eficiente și folosind canale de comunicare accesibile și ieftine.

Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

Anexați fișiere la articolele din baza de cunoștințe. Încercați funcția LiveAgent de adăugare de anexe în articole. Citiți mai multe în prezentul articol.

Anexe în articole

Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.

Doriți să aflați mai multe despre LiveAgent? Solicitați o demonstrație gratuită pentru a afla mai multe despre LiveAgent și despre cum vă poate ajuta să aveți succes.

Programați o demonstrație

LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.

Personalizați-vă biblioteca de sunete și obțineți alerte particularizate pentru noi tichete, apeluri, mesaje din sistemul de conversații, conexiuni și multe altele.

Sunete

Filtrele LiveAgent facilitează căutarea și gestionarea tichetelor, iar sistemul permite gestionarea eficientă a situațiilor provocatoare ale clienților. LiveAgent oferă peste 175 de caracteristici și 40 de integrări, fiind prezentat ca o soluție ideală pentru nevoile de cunoștințe și asistență pentru clienți. De asemenea, permite personalizarea și dezactivarea sunetelor de notificare.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x