Vă gândiți să treceți la un program diferit de asistență pentru clienți? Încercați LiveAgent, soluția omnicanal supremă pentru compania dumneavoastră. Oferiți asistență prin poștă electronică, conversații directe, rețele sociale, bază de cunoștințe și centru de apeluri. Profitați de peste 175 de caracteristici și 40 de integrări pentru a oferi clienților cel mai bun serviciu de asistență posibil.
LiveAgent este simplu de configurat și poate fi utilizat intuitiv. Un ghid util de interfață vă va îndruma prin proces și veți fi gata să oferiți asistență în doar câteva momente.
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Caracteristici | LiveAgent
Încercați cea mai bună alternativă de servicii de asistență pentru clienți! Nu este necesar cardul bancar.
|
Customerly
|
---|---|---|
Sistem de gestionare a tichetelor
Dispune de un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările aferente serviciilor pentru clienți.
|
LiveAgent oferă sistem de gestionare a tichetelor în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
|
Customerly oferă sistem de gestionare a tichetelor în planul de 29$/lună.
|
Conversații directe
O interfață de conversații directe care poate fi implementată pe oricare pagină de internet.
|
LiveAgent oferă conversații directe în planul Tichet+conversații la prețul de 29$/agent/lună.
|
Customerly oferă conversații directe în planul de 29$/agent/lună.
|
Centru de apeluri
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri prin folosirea distribuirii automate a apelurilor.
|
LiveAgent oferă centru de apeluri.
|
Customerly nu oferă centru de apeluri.
|
Autoservire
O caracteristică care permite construirea unui portal de clienți la care clienții se pot înregistra în vederea accesării tichetelor anterioare și conținutului bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă portal de autoservire în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
|
Customerly oferă portal de autoservire în planul de 29$/lună.
|
Facebook
O integrare pentru Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
|
Customerly nu oferă integrare pentru Facebook.
|
Twitter
O integrare pentru Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la mesajele Tweet direct din programul informatic.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Twitter.
|
Customerly nu oferă integrare pentru Twitter.
|
Instagram
O integrare pentru Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
|
Customerly oferă integrare pentru Instagram.
|
Viber
O integrare pentru Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din programul de asistență pentru rețele sociale.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
|
Customerly nu oferă integrare pentru Viber.
|
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de îndrumare.
|
LiveAgent oferă bază de cunoștințe în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
|
Customerly oferă bază de cunoștințe în planul de 29$/lună.
|
Forum pentru clienți
Un forum virtual pentru clienți integrat direct în baza de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă forum pentru clienți în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
|
Customerly oferă forum pentru clienți în planul de 29$/lună.
|
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru care pot fi automatizate pentru eliminarea activităților repetitive.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Tichet pentru 15$/agent/lună.
|
Customerly oferă automatizare și reguli în planul de 87$/agent/lună.
|
API
Un set de funcții care permit funcționarea concomitentă a diferitor aplicații.
|
LiveAgent oferă funcții API.
|
Customerly nu oferă funcții API.
|
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a discuta cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
|
Customerly nu oferă caracteristici IVR.
|
Apeluri video
Un tip de apel cu semnal video integrat, asemănător cu apelurile pe Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă apeluri video în planul Atotcuprinzător la prețul de 49$/agent/lună.
|
Customerly oferă apeluri video în planul de 87$/lună.
|
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră sau nu sunt șterse și pot fi vizualizate oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
|
Customerly oferă istoric nelimitat în planul de 87$/lună.
|
Pagini de internet nelimitate
Programul informatic poate fi utilizat pe un număr nelimitat de pagini de internet.
|
LiveAgent oferă pagini de internet nelimitate.
|
Customerly nu oferă pagini de internet nelimitate.
|
Butoane de conversații nelimitate
Pe paginile de internet pot fi implementate butoane nelimitate pentru conversații.
|
LiveAgent oferă butoane nelimitate pentru conversații în planul Tichet+conversații la prețul de 29$/agent/lună.
|
Customerly oferă butoane nelimitate pentru conversații în planul de 87$/lună.
|
Mesaje/tichete nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de mesaje prin poștă electronică și tichete.
|
LiveAgent oferă mesaje/tichete nelimitate în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
|
Customerly oferă mesaje/tichete nelimitate în planul de 87$/lună.
|
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând.
|
LiveAgent oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Customerly nu oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Asistență 24/7
Asistența pentru clienți este disponibilă 24/7, fără limitarea numărului de solicitări care pot fi trimise.
|
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
|
Customerly oferă asistență nelimitată 24/7 în planul de 29$/lună.
|
Customerly face o treabă bună, însă dacă nu sunteți satisfăcut cu programul actual, luați în considerare trecerea la ceva diferit. LiveAgent este o alternativă excelentă dacă serviciul de asistență pentru clienți este prioritatea dumneavoastră numărul unu. Vă oferim trei planuri excelente de prețuri prin care veți avea la dispoziție tot vă este necesar pentru ca totul să meargă ca pe roate.
În plus, vă vom oferi orice fel de asistență aveți nevoie pe durata trecerii la LiveAgent.
LiveAgent are cea mai rapidă interfață de conversații directe de pe piață, cu o viteză de afișare a conversațiilor de 2,5 secunde.
Oferiți asistență cu o viteză fulgerătoare și nu faceți vizitatorii paginii să aștepte. În acest fel, vă va fi mult mai simplu să îi transformați în clienți plătitori.
LiveAgent crește satisfacția clienților și îmbunătățește ratele de conversie.
Reduceți timpul de lucru al agenților dumneavoastră și soluționați mai multe solicitări ale clienților cu ajutorul căsuței noastre universale de mesaje.
Oferirea de asistență va fi floare la ureche cu cele peste 175 de caracteristici de birou de asistență de care dispune LiveAgent.
Pentru a oferi clienților asistență excelentă, nu trebuie să vă secați bugetul. LiveAgent oferă trei planuri de plată abundente în caracteristici relevante pentru compania dumneavoastră. Îl puteți alege pe cel care vi se potrivește cel mai bine.
Dacă aveți nevoie de ceva în plus, puteți întotdeauna achiziționa caracteristici suplimentare care vă sunt necesare, fără să plătiți excesiv pentru un plan mai scump.
LiveAgent este cel mai recenzat program de asistență și evaluat ca numărul 1 pentru IMM-uri în 2020. Fiți mai aproape de clienți și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.
“Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert
Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik
„Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron
„Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam
„Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad
„Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga
“Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal
„Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Aveți curiozitatea de a vedea unde ne situăm față de alte soluții populare de birou de asistență? Aruncați o privire peste paginile noastre de comparație și descoperiți tot ceea ce avem de oferit.
LiveAgent oferă următoarele caracteristici suplimentare în plus față de Customerly: centru de apeluri, integrare pentru rețele sociale, răspunsuri vocale interactive și înregistrări nelimitate pentru apeluri.
Printre beneficiile suplimentare ale utilizării LiveAgent în loc de Customerly se numără satisfacția sporită a clienților, păstrarea clienților, costuri scăzute pentru serviciile pentru clienți, rată redus de dezabonare și un flux de lucru mai bun pentru agenți.
Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?
LiveAgent și OTRS sunt două platforme care oferă posibilitatea creării unei baze de informații și un panou pentru discuții online pentru clienți. LiveAgent oferă și un forum pentru clienți, soluția IVR pentru apeluri, posibilitatea efectuării apelurilor video și istoric nelimitat. LiveAgent poate fi utilizat pe un număr nelimitat de website-uri și permite instalarea unui număr nelimitat de butoane de chat. Ambele platforme permit automatizarea și stabilirea regulilor prin funcții API. OTRS nu oferă forum pentru clienți, soluția IVR sau posibilitatea efectuării apelurilor video. OTRS nu oferă nici istoric nelimitat sau posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri, dar permite primirea unui număr nelimitat de email-uri și tichete.
Căutați o alternativă la Zopim?
LiveAgent este o software de asistență care oferă mai multe funcționalități, cum ar fi opțiunea de autoserviciu pentru clienți, call center, chat live, tichete și multe altele. Prin urmare, economisește timp, costuri și crește fidelizarea clienților, satisfacția și rentabilitatea investiției. Pluginul de migrare facilitează transferarea rapidă a datelor esențiale către LiveAgent. Există mai multe alternative pentru Zopim, cum ar fi Qonvo, Novocall, Dashly, Gist, HelpSpot, Lucep, CallPage și LiveHelpNow.
Sunteți în căutarea unei alternative la Olark?
LiveAgent oferă cel mai rapid widget de live chat de pe piață, fiind esențial în oferirea asistenței clienților. Obțineți toate instrumentele de care aveți nevoie, la un preț accesibil, prin cele trei planuri tarifare oferite de LiveAgent.
Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență
Din evaluările utilizatorilor de pe Capterra, am identificat cele mai bune alternative de gestionare a tichetelor, de asemenea, am comparat soluții pentru conversații directe și autoservire, inclusiv alternativele pentru birourile de asistență pentru rețele sociale. Descoperiți cele mai bune soluții de gestionare a tichetelor de pe piață.
Căutați o alternativă la HelpSpot?
LiveAgent este recomandat ca o alternativă mai bună și cu valoare adăugată la Kayako de către diverse companii. Echipa de asistență a LiveAgent răspunde prompt și oferă soluții eficiente. LiveAgent ajută la clasificarea tichetelor și îmbunătățește comunicarea cu clienții. Această soluție a crescut satisfacția clienților și vânzările pentru anumite companii, iar timpul de răspuns a crescut cu 60%. LiveAgent este ușor de utilizat și îmbunătățește productivitatea în activitățile de ecommerce.
Căutați o alternativă la Gorgias?
LiveAgent este o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții, oferind asistență mai bună, rapidă și precisă, conform testimonialelor unor clienți mulțumiți. Acest instrument îmbunătățește serviciul pentru clienți și poate economisi mult timp prețios, cu agenți nelimitați și integrare telefonică. Este o alternativă rentabilă la alte soluții, cu valoare adăugată, și poate ajuta la creșterea satisfacției clienților și vânzărilor.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date