Căutați o alternativă la Customerly?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă la Customerly de pe piață.

  • ✓ Fără tarif de configurare
  • ✓ Asistență pentru clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

V-ați săturat de programul informatic actual de birou de asistență?

Vă gândiți să treceți la un program diferit de asistență pentru clienți? Încercați LiveAgent, soluția omnicanal supremă pentru compania dumneavoastră. Oferiți asistență prin poștă electronică, conversații directe, rețele sociale, bază de cunoștințe și centru de apeluri. Profitați de peste 175 de caracteristici și 40 de integrări pentru a oferi clienților cel mai bun serviciu de asistență posibil.

LiveAgent este simplu de configurat și poate fi utilizat intuitiv. Un ghid util de interfață vă va îndruma prin proces și veți fi gata să oferiți asistență în doar câteva momente.

  • Badge for front runner in real estate CRM software

Sistem de gestionare a tichetelor care fluidizează toate canalele sub același acoperiș.
Descoperiți LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Customerly vs. LiveAgent dintr-o privire

Caracteristici LiveAgent
Încercați cea mai bună alternativă de servicii de asistență pentru clienți! Nu este necesar cardul bancar.
Customerly
Sistem de gestionare a tichetelor
Dispune de un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările aferente serviciilor pentru clienți.
LiveAgent oferă sistem de gestionare a tichetelor în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Customerly oferă sistem de gestionare a tichetelor în planul de 29$/lună.
Conversații directe
O interfață de conversații directe care poate fi implementată pe oricare pagină de internet.
LiveAgent oferă conversații directe în planul Tichet+conversații la prețul de 29$/agent/lună.
Customerly oferă conversații directe în planul de 29$/agent/lună.
Centru de apeluri
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri prin folosirea distribuirii automate a apelurilor.
LiveAgent oferă centru de apeluri.
Customerly nu oferă centru de apeluri.
Autoservire
O caracteristică care permite construirea unui portal de clienți la care clienții se pot înregistra în vederea accesării tichetelor anterioare și conținutului bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portal de autoservire în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Customerly oferă portal de autoservire în planul de 29$/lună.
Facebook
O integrare pentru Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
Customerly nu oferă integrare pentru Facebook.
Twitter
O integrare pentru Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la mesajele Tweet direct din programul informatic.
LiveAgent oferă integrare pentru Twitter.
Customerly nu oferă integrare pentru Twitter.
Instagram
O integrare pentru Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
Customerly oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare pentru Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
Customerly nu oferă integrare pentru Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de îndrumare.
LiveAgent oferă bază de cunoștințe în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Customerly oferă bază de cunoștințe în planul de 29$/lună.
Forum pentru clienți
Un forum virtual pentru clienți integrat direct în baza de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum pentru clienți în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Customerly oferă forum pentru clienți în planul de 29$/lună.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru care pot fi automatizate pentru eliminarea activităților repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Tichet pentru 15$/agent/lună.
Customerly oferă automatizare și reguli în planul de 87$/agent/lună.
API
Un set de funcții care permit funcționarea concomitentă a diferitor aplicații.
LiveAgent oferă funcții API.
Customerly nu oferă funcții API.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a discuta cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
Customerly nu oferă caracteristici IVR.
Apeluri video
Un tip de apel cu semnal video integrat, asemănător cu apelurile pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video în planul Atotcuprinzător la prețul de 49$/agent/lună.
Customerly oferă apeluri video în planul de 87$/lună.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră sau nu sunt șterse și pot fi vizualizate oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Customerly oferă istoric nelimitat în planul de 87$/lună.
Pagini de internet nelimitate
Programul informatic poate fi utilizat pe un număr nelimitat de pagini de internet.
LiveAgent oferă pagini de internet nelimitate.
Customerly nu oferă pagini de internet nelimitate.
Butoane de conversații nelimitate
Pe paginile de internet pot fi implementate butoane nelimitate pentru conversații.
LiveAgent oferă butoane nelimitate pentru conversații în planul Tichet+conversații la prețul de 29$/agent/lună.
Customerly oferă butoane nelimitate pentru conversații în planul de 87$/lună.
Mesaje/tichete nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de mesaje prin poștă electronică și tichete.
LiveAgent oferă mesaje/tichete nelimitate în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Customerly oferă mesaje/tichete nelimitate în planul de 87$/lună.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând.
LiveAgent oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
Customerly nu oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență 24/7
Asistența pentru clienți este disponibilă 24/7, fără limitarea numărului de solicitări care pot fi trimise.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Customerly oferă asistență nelimitată 24/7 în planul de 29$/lună.
Person deciding between two solutions

Alternativă puternică la Customerly

Customerly face o treabă bună, însă dacă nu sunteți satisfăcut cu programul actual, luați în considerare trecerea la ceva diferit. LiveAgent este o alternativă excelentă dacă serviciul de asistență pentru clienți este prioritatea dumneavoastră numărul unu. Vă oferim trei planuri excelente de prețuri prin care veți avea la dispoziție tot vă este necesar pentru ca totul să meargă ca pe roate.

În plus, vă vom oferi orice fel de asistență aveți nevoie pe durata trecerii la LiveAgent.

Cel mai rapid sistem de conversații directe

LiveAgent are cea mai rapidă interfață de conversații directe de pe piață, cu o viteză de afișare a conversațiilor de 2,5 secunde.

Oferiți asistență cu o viteză fulgerătoare și nu faceți vizitatorii paginii să aștepte. În acest fel, vă va fi mult mai simplu să îi transformați în clienți plătitori.

The fastest live chat on the market

3 motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Satisfacție îmbunătățită

LiveAgent crește satisfacția clienților și îmbunătățește ratele de conversie.

Productivitate crescută

Reduceți timpul de lucru al agenților dumneavoastră și soluționați mai multe solicitări ale clienților cu ajutorul căsuței noastre universale de mesaje.

Bogat în caracteristici

Oferirea de asistență va fi floare la ureche cu cele peste 175 de caracteristici de birou de asistență de care dispune LiveAgent.

Review shown on phone screen

Asistența mai bună nu trebuie să coste în plus

Pentru a oferi clienților asistență excelentă, nu trebuie să vă secați bugetul. LiveAgent oferă trei planuri de plată abundente în caracteristici relevante pentru compania dumneavoastră. Îl puteți alege pe cel care vi se potrivește cel mai bine.

Dacă aveți nevoie de ceva în plus, puteți întotdeauna achiziționa caracteristici suplimentare care vă sunt necesare, fără să plătiți excesiv pentru un plan mai scump.

Sunteți gata să faceți o schimbare?

LiveAgent este cel mai recenzat program de asistență și evaluat ca numărul 1 pentru IMM-uri în 2020. Fiți mai aproape de clienți și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Motive pentru care companiile au trecut la LiveAgent

Doriți să ne comparați cu alternative diferite?

Aveți curiozitatea de a vedea unde ne situăm față de alte soluții populare de birou de asistență? Aruncați o privire peste paginile noastre de comparație și descoperiți tot ceea ce avem de oferit.

    Articole legate deAlternativă la Customerly
    Chatul, cunoscut și sub numele de chat online sau chat pe internet, este o modalitate de comunicare în timp real pe internet. Există mai multe tipuri de chaturi.

    Chat în timp real

    Chatul în timp real este o modalitate eficientă de comunicare cu clienții, oferind răspunsuri rapide și soluții imediate. LiveAgent oferă acest serviciu, facilitând contactarea companiei de către clienți. Acest tip de chat este esențial pentru o afacere care dorește să fie recunoscută și să ofere un serviciu excelent clienților.

    Sunteți mai aproape de interlocutor cu Apelurile Video. Funcționează ca un program obișnuit de conferințe video. Intrați în legătură cu clienții dvs. prin chat și apel.

    Apel video

    LiveAgent oferă apeluri video și chat live pentru comerț electronic și servicii, îmbunătățind comunicarea și relația cu clienții. Cu aceste funcții, puteți oferi suport rapid și personalizat clienților, ceea ce poate contribui la creșterea vânzărilor online. Acest serviciu poate fi util și în scopuri de marketing, pentru a promova produsele și pentru a oferi experiențe personalizate clienților.

    Camera de conversații web sau canalele de conversații sunt termeni care descriu un loc virtual pentru comunicarea pe internet între utilizatorii cu un subiect comun.

    Camera de conversații web

    Camera de conversații web este o software pentru serviciul clienților, oferind caracteristici precum chat live, gestionare e-mailuri și reclamații, suport VoIP și centre de apeluri primite. LiveAgent este o platformă populară pentru serviciul clienților.

    Transferurile de apeluri au grijă de apelurile dvs. Transferurile participante așteaptă terminarea unui apel până când acesta este preluat, respins sau pur și simplu nu este răspuns de un alt agent.

    Transferuri de apeluri

    Compania oferă asistență, migrare de date și un portal de asistență. Există șapte șabloane standard pentru scrisori de refuz și șabloane de email pentru răspuns la cererile de rambursare. Transferul asistat poate reduce timpul de așteptare al clienților în cozi. LiveAgent oferă soluții software pentru serviciul clienți, telefonie VoIP și gestiunea reclamațiilor.

    Transformați mai mulți vizualizatori de site-uri web în clienți plătitori cu funcțiile de comerț electronic ale LiveAgent. Widget-ul nostru de chat live este simplu de utilizat și aduce rezultate.

    Comerț electronic

    Using LiveAgent can improve customer service, save time, and increase satisfaction and sales. Email recommendation templates can be easily implemented for e-commerce marketing. Personalizing content is crucial for better customer engagement and purchases. Using tags with LiveAgent can help with organization and reports. LiveAgent is a great alternative to Gorgias for better and more efficient customer communication. Overall, e-commerce recommendation marketing and personalization with LiveAgent can lead to more satisfied customers and increased sales.

    O conversație este un schimb de mesaje de obicei între un client și un agent. Conversația se transformă în tichet.

    Conversația

    Tipurile de dialog (telefon, email, chat live etc.) și îmbunătățirea comunicării cu clienții prin programe de suport, cum ar fi LiveAgent. Sfaturi pentru începerea și încheierea conversațiilor, utilizarea funcționalităților specifice și gestionarea clienților nervoși.

    Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

    Start Free Trial x