Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

V-ați săturat de programul informatic actual de birou de asistență?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă la Customerly de pe piață.

  • ✓ Fără tarif de configurare    
  • ✓ Asistență pentru clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați o alternativă la Customerly?

Vă gândiți să treceți la un program diferit de asistență pentru clienți? Încercați LiveAgent, soluția omnicanal supremă pentru compania dumneavoastră. Oferiți asistență prin poștă electronică, conversații directe, rețele sociale, bază de cunoștințe și centru de apeluri. Profitați de peste 175 de caracteristici și 40 de integrări pentru a oferi clienților cel mai bun serviciu de asistență posibil.

LiveAgent este simplu de configurat și poate fi utilizat intuitiv. Un ghid util de interfață vă va îndruma prin proces și veți fi gata să oferiți asistență în doar câteva momente.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Sistem de gestionare a tichetelor care fluidizează toate canalele sub același acoperiș.
Descoperiți LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Customerly vs. LiveAgent dintr-o privire

Caracteristici LiveAgent Customerly
Sistem de gestionare a tichetelor
Dispune de un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările aferente serviciilor pentru clienți.
LiveAgent oferă sistem de gestionare a tichetelor în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Customerly oferă sistem de gestionare a tichetelor în planul de 29$/lună.
Conversații directe
O interfață de conversații directe care poate fi implementată pe oricare pagină de internet.
LiveAgent oferă conversații directe în planul Tichet+conversații la prețul de 29$/agent/lună.
Customerly oferă conversații directe în planul de 29$/agent/lună.
Centru de apeluri
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri prin folosirea distribuirii automate a apelurilor.
LiveAgent oferă centru de apeluri.
Customerly nu oferă centru de apeluri.
Autoservire
O caracteristică care permite construirea unui portal de clienți la care clienții se pot înregistra în vederea accesării tichetelor anterioare și conținutului bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portal de autoservire în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Customerly oferă portal de autoservire în planul de 29$/lună.
Facebook
O integrare pentru Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
Customerly nu oferă integrare pentru Facebook.
Twitter
O integrare pentru Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la mesajele Tweet direct din programul informatic.
LiveAgent oferă integrare pentru Twitter.
Customerly nu oferă integrare pentru Twitter.
Instagram
O integrare pentru Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
Customerly oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare pentru Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
Customerly nu oferă integrare pentru Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de îndrumare.
LiveAgent oferă bază de cunoștințe în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Customerly oferă bază de cunoștințe în planul de 29$/lună.
Forum pentru clienți
Un forum virtual pentru clienți integrat direct în baza de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum pentru clienți în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Customerly oferă forum pentru clienți în planul de 29$/lună.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru care pot fi automatizate pentru eliminarea activităților repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Tichet pentru 15$/agent/lună.
Customerly oferă automatizare și reguli în planul de 87$/agent/lună.
API
Un set de funcții care permit funcționarea concomitentă a diferitor aplicații.
LiveAgent oferă funcții API.
Customerly nu oferă funcții API.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a discuta cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
Customerly nu oferă caracteristici IVR.
Apeluri video
Un tip de apel cu semnal video integrat, asemănător cu apelurile pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video în planul Atotcuprinzător la prețul de 39$/agent/lună.
Customerly oferă apeluri video în planul de 87$/lună.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră sau nu sunt șterse și pot fi vizualizate oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Customerly oferă istoric nelimitat în planul de 87$/lună.
Pagini de internet nelimitate
Programul informatic poate fi utilizat pe un număr nelimitat de pagini de internet.
LiveAgent oferă pagini de internet nelimitate.
Customerly nu oferă pagini de internet nelimitate.
Butoane de conversații nelimitate
Pe paginile de internet pot fi implementate butoane nelimitate pentru conversații.
LiveAgent oferă butoane nelimitate pentru conversații în planul Tichet+conversații la prețul de 29$/agent/lună.
Customerly oferă butoane nelimitate pentru conversații în planul de 87$/lună.
Mesaje/tichete nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de mesaje prin poștă electronică și tichete.
LiveAgent oferă mesaje/tichete nelimitate în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Customerly oferă mesaje/tichete nelimitate în planul de 87$/lună.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând.
LiveAgent oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
Customerly nu oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență 24/7
Asistența pentru clienți este disponibilă 24/7, fără limitarea numărului de solicitări care pot fi trimise.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Customerly oferă asistență nelimitată 24/7 în planul de 29$/lună.
Person deciding between two solutions

Alternativă puternică la Customerly

Customerly face o treabă bună, însă dacă nu sunteți satisfăcut cu programul actual, luați în considerare trecerea la ceva diferit. LiveAgent este o alternativă excelentă dacă serviciul de asistență pentru clienți este prioritatea dumneavoastră numărul unu. Vă oferim trei planuri excelente de prețuri prin care veți avea la dispoziție tot vă este necesar pentru ca totul să meargă ca pe roate.

În plus, vă vom oferi orice fel de asistență aveți nevoie pe durata trecerii la LiveAgent.

Cel mai rapid sistem de conversații directe

LiveAgent are cea mai rapidă interfață de conversații directe de pe piață, cu o viteză de afișare a conversațiilor de 2,5 secunde.

Oferiți asistență cu o viteză fulgerătoare și nu faceți vizitatorii paginii să aștepte. În acest fel, vă va fi mult mai simplu să îi transformați în clienți plătitori.

The fastest live chat on the market

3 motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Union icon

Satisfacție îmbunătățită

LiveAgent crește satisfacția clienților și îmbunătățește ratele de conversie.

Increase icon

Productivitate crescută

Reduceți timpul de lucru al agenților dumneavoastră și soluționați mai multe solicitări ale clienților cu ajutorul căsuței noastre universale de mesaje.

Statistic icon

Bogat în caracteristici

Oferirea de asistență va fi floare la ureche cu cele peste 175 de caracteristici de birou de asistență de care dispune LiveAgent.

Get more for less

Asistența mai bună nu trebuie să coste în plus

Pentru a oferi clienților asistență excelentă, nu trebuie să vă secați bugetul. LiveAgent oferă trei planuri de plată abundente în caracteristici relevante pentru compania dumneavoastră. Îl puteți alege pe cel care vi se potrivește cel mai bine.

Dacă aveți nevoie de ceva în plus, puteți întotdeauna achiziționa caracteristici suplimentare care vă sunt necesare, fără să plătiți excesiv pentru un plan mai scump.

Sunteți gata să faceți o schimbare?

LiveAgent este cel mai recenzat program de asistență și evaluat ca numărul 1 pentru IMM-uri în 2020. Fiți mai aproape de clienți și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Motive pentru care companiile au trecut la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Cum se compară LiveAgent cu Customerly?

LiveAgent oferă următoarele caracteristici suplimentare în plus față de Customerly: centru de apeluri, integrare pentru rețele sociale, răspunsuri vocale interactive și înregistrări nelimitate pentru apeluri.

Care sunt beneficiile suplimentare ale utilizării LiveAgent în loc de Customerly?

Printre beneficiile suplimentare ale utilizării LiveAgent în loc de Customerly se numără satisfacția sporită a clienților, păstrarea clienților, costuri scăzute pentru serviciile pentru clienți, rată redus de dezabonare și un flux de lucru mai bun pentru agenți.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație