Partener
Ce este Optimal Call?
Optimal Call este un furnizor slovac de VoIP și servicii de comunicații. Oferă servicii pentru companii și clienți individuali cu sediul în Slovacia și Cehia. Pe lângă serviciile de apel vocal, Optimal Call oferă opțiunea de a cumpăra numere de telefon exclusive, ușor de reținut, bazate pe diferite locații geografice.
Alte servicii includ call center, conexiune comună cu alte sisteme ale companiei precum rețelele de telefonie CRM, SIP Trunking și CPBX (Cloud Private Branch Exchange).
Cum puteți utiliza Optimal Call cu LiveAgent?
Dacă sunteți în căutarea unui furnizor VoIP, Optimal Call vă poate gestiona apelurile pe internet și vă poate oferi un număr de telefon. Puteți adăuga acest număr de telefon în LiveAgent pentru a crea un birou de asistență omnicanal cu un centru de apel.
Când adăugați numărul dvs. la LiveAgent, puteți începe să îl utilizați ca software principal pentru centrul de apeluri. LiveAgent oferă o mulțime de funcții pentru a vă ușura fluxurile de lucru și a face apelurile clienților mai ușor de gestionat, datorită funcțiilor centrului de apeluri și automatizării.
Cât costă integrarea Optimal Call cu LiveAgent?
În timp ce Optimal Call este un serviciu plătit cu planuri de preț separate, integrarea cu LiveAgent nu vă costă nimic în plus. You can add your Puteți adăuga gratuit numerele de telefon Optimal Call la biroul de asistență LiveAgent și puteți începe să apelați.
Care sunt avantajele utilizării Optimal Call?
- Planuri de prețuri accesibile
- Servicii multiple pentru persoane fizice și companii
- Numere de telefon exclusive, ușor de reținut
- CPBX și SIP Trunks
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial and create your call center today!
Cum puteți integra Optimal Call cu LiveAgent?
Optimal Call este deja inclus în contul dvs. LiveAgent; prin urmare, nu este nevoie să activați plugin-uri sau să creați integrări cu servicii terțe. Adăugați numărul de Optimal Call și începeți să apelați. Iată cum să faceți acest lucru.
- Veți avea nevoie de numele dvs. de utilizator, parola și numărul de apel Optimal Call. Conectați-vă la contul dvs. de Optimal Call sau creați unul nou. Veți primi un e-mail cu noul dvs. nume de utilizator, parolă, șinumăr de telefon după finalizarea înregistrării.

- Alternativ, puteți găsi informații și în secțiunea de profil a contului dvs. Optimal Call. Pregătiți informațiile pentru pașii următori.

- Deschideți contul LiveAgent și accesați Configurare > Apel > Numere. Click pe butonul portocaliu pentru a adăuga un număr nou în LiveAgent și selectați Optimal Call din lista furnizorilor VoIP.

- Introduceți numele dvs. de utilizator, parola, și numărul Optimal Call în secțiunea următoare. Puteți, de asemenea, să numiți numărul, să selectați un prefix dial-out, departamentul care va gestiona apelurile de la acest număr și să activați înregistrarea apelurilor. Când ați terminat, dați click pe Adăugare în partea de jos a ferestrei.

Numărul dvs. de telefon Optimal Call este acum conectat cu LiveAgent și puteți începe să efectuați și să primiți apeluri. Sunteți curios să aflați mai multe despre LiveAgent? Vedeți videoclipul de mai jos pentru a obține un tur.
Frequently asked questions
Ce este Optimal Call?
Optimal Call este furnizorul slovac de comunicații și VoIP. Acestea oferă servicii potrivite pentru clienții slovaci și cehi.
Cât costă integrarea Optimal Call în LiveAgent?
Integrarea cu Optimal Call este inclusă în plan și fără costuri suplimentare. Puteți să vă adăugați numărul și să începeți să apelați fără să plătiți în plus.
Cum pot integra Optimal Call cu LiveAgent?
Optimal Call este încorporat în LiveAgent, astfel încât nu este nevoie de plugin-uri de integrare sau servicii terțe. Tot ce trebuie să faceți este să adăugați numărul dvs. și să furnizați câteva detalii despre cont.
- Accesați Configurare > Apel > Numere în LiveAgent
- Creați un număr nou și selectați Optimal Call ca furnizor VoIP
- Introduceți numele de utilizator, parola, numărul și alte detalii
- Click pe Adăugare și ați terminat
Un manager eficient al centrului de apeluri trebuie să aibă multă inteligență emoțională pentru a face față tuturor situațiilor și să fie un lider capabil să își dezvolte forța de muncă. Este important să aibă o abordare unică și eficientă pentru a gestiona centrul de apeluri pentru a mări satisfacția clienților și a scădea costurile cu forța de muncă. Pentru a se conduce echipa eficient, este important să ofere instruiri și activități de team-building pentru a îmbunătăți performanțele agenților. Managerii centrului de apel trebuie să aibă abilități de comunicare excelente și să fie capabili să soluționeze probleme și să conducă echipa cu profesionalism, echilibru și eficiență.
Topul indicatorilor call center-ului (standardele industriei)
Măsurarea și analizarea indicatorilor de performanță ale call center-ului sunt cruciale pentru stabilirea eficienței activităților și operațiunilor. Indicatorii, cum ar fi Net Promoter Score, Gradul de Satisfacție al Clienților, Asigurarea Calității și Respectarea Programului, sunt importanți pentru a menține performanța și nivelul de satisfacție al agenților. Nivelul maxim de activitate trebuie să fie între 60% și 80%, iar abandonul mediu nu trebuie să depășească 5-8%. Evaluarea constantă a acestor indicatori va ajuta la îmbunătățirea serviciilor call center-ului.
According to Statista, customers have a more positive view of brands that offer proactive customer service. LiveAgent is a popular software for customer service and offers various features, integrations, and pricing options. The company also provides resources such as a support portal, migration services, and a blog. Sales contacts and social media accounts are available for those interested. Quality Unit, LLC owns LiveAgent and has reserved all rights.
Program Gratuit de Call Center
LiveAgent oferă servicii de suport pentru clienți cu caracteristici personalizate, integrări cu alte platforme și asistență tehnică pentru migrarea datelor. Compania oferă software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP și alte soluții, prin intermediul cărora utilizatorii pot primi noutăți și actualizări prin intermediul unui buletin informativ. Deținerea unui call center virtual este o metodă eficientă de a începe oferirea unui suport de excepție clienților dvs. Programul de call center poate fi cu sau fără plată și reprezintă o soluție care permite agenților să primească și să efectueze apeluri precum și să acceseze informațiile necesare, cum ar fi istoricul apelurilor, ceea ce duce la îmbunătățirea experienței clienților. Furnizorii de programe software pot seta sistemul call center cu ușurință, în schimbul unei taxe lunare, însă este important să revizuiți cu atenție care sunt funcționalitățile și serviciile incluse în sistemul call center pe care doriți să îl achiziționați, mai ales dacă optați pentru unul gratuit.