Optimal Call integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ce este Optimal Call?
Optimal Call este un furnizor slovac de VoIP și servicii de comunicații. Oferă servicii pentru companii și clienți individuali cu sediul în Slovacia și Cehia. Pe lângă serviciile de apel vocal, Optimal Call oferă opțiunea de a cumpăra numere de telefon exclusive, ușor de reținut, bazate pe diferite locații geografice.
Alte servicii includ call center, conexiune comună cu alte sisteme ale companiei precum rețelele de telefonie CRM, SIP Trunking și CPBX (Cloud Private Branch Exchange).
Cum puteți utiliza Optimal Call cu LiveAgent?
Dacă sunteți în căutarea unui furnizor VoIP, Optimal Call vă poate gestiona apelurile pe internet și vă poate oferi un număr de telefon. Puteți adăuga acest număr de telefon în LiveAgent pentru a crea un birou de asistență omnicanal cu un centru de apel.
Când adăugați numărul dvs. la LiveAgent, puteți începe să îl utilizați ca software principal pentru centrul de apeluri. LiveAgent oferă o mulțime de funcții pentru a vă ușura fluxurile de lucru și a face apelurile clienților mai ușor de gestionat, datorită funcțiilor centrului de apeluri și automatizării.
Cât costă integrarea Optimal Call cu LiveAgent?
În timp ce Optimal Call este un serviciu plătit cu planuri de preț separate, integrarea cu LiveAgent nu vă costă nimic în plus. You can add your Puteți adăuga gratuit numerele de telefon Optimal Call la biroul de asistență LiveAgent și puteți începe să apelați.
Care sunt avantajele utilizării Optimal Call?
- Planuri de prețuri accesibile
- Servicii multiple pentru persoane fizice și companii
- Numere de telefon exclusive, ușor de reținut
- CPBX și SIP Trunks
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial and create your call center today!
Cum puteți integra Optimal Call cu LiveAgent?
Optimal Call este deja inclus în contul dvs. LiveAgent; prin urmare, nu este nevoie să activați plugin-uri sau să creați integrări cu servicii terțe. Adăugați numărul de Optimal Call și începeți să apelați. Iată cum să faceți acest lucru.
- Veți avea nevoie de numele dvs. de utilizator, parola și numărul de apel Optimal Call. Conectați-vă la contul dvs. de Optimal Call sau creați unul nou. Veți primi un e-mail cu noul dvs. nume de utilizator, parolă, șinumăr de telefon după finalizarea înregistrării.
- Alternativ, puteți găsi informații și în secțiunea de profil a contului dvs. Optimal Call. Pregătiți informațiile pentru pașii următori.
- Deschideți contul LiveAgent și accesați Configurare > Apel > Numere. Click pe butonul portocaliu pentru a adăuga un număr nou în LiveAgent și selectați Optimal Call din lista furnizorilor VoIP.
- Introduceți numele dvs. de utilizator, parola, și numărul Optimal Call în secțiunea următoare. Puteți, de asemenea, să numiți numărul, să selectați un prefix dial-out, departamentul care va gestiona apelurile de la acest număr și să activați înregistrarea apelurilor. Când ați terminat, dați click pe Adăugare în partea de jos a ferestrei.
Numărul dvs. de telefon Optimal Call este acum conectat cu LiveAgent și puteți începe să efectuați și să primiți apeluri. Sunteți curios să aflați mai multe despre LiveAgent? Vedeți videoclipul de mai jos pentru a obține un tur.
Frequently Asked Questions
Ce este Optimal Call?
Optimal Call este furnizorul slovac de comunicații și VoIP. Acestea oferă servicii potrivite pentru clienții slovaci și cehi.
Cât costă integrarea Optimal Call în LiveAgent?
Integrarea cu Optimal Call este inclusă în plan și fără costuri suplimentare. Puteți să vă adăugați numărul și să începeți să apelați fără să plătiți în plus.
Cum pot integra Optimal Call cu LiveAgent?
Optimal Call este încorporat în LiveAgent, astfel încât nu este nevoie de plugin-uri de integrare sau servicii terțe. Tot ce trebuie să faceți este să adăugați numărul dvs. și să furnizați câteva detalii despre cont. Accesați Configurare > Apel > Numere în LiveAgent Creați un număr nou și selectați Optimal Call ca furnizor VoIP Introduceți numele de utilizator, parola, numărul și alte detalii Click pe Adăugare și ați terminat