Partener
Cine sunt cei de la O2 Business Services?
O2 este în prezent cel mai mare furnizor de servicii integrate de telecomunicații din Republica Cehă și Slovacia. Compania oferă servicii pe teritoriul întregii Europe din anul 2015. Mai mult, deține “un portofoliu complex de servicii de voce și date, precum și soluții IT&C.”
Cum funcționează un program call center?
Cum puteți integra O2 Business Services în cadru LiveAgent?
Iată un scurt ghid:
1. Obțineți un număr VoIP de la O2 Business Services
2. Logați-vă în contul dvs. LiveAgent
3. Dați click pe Configurații – Apel – Numere – Creați (butonul +)
4. Căutați furnizorul O2 Business Services
5. Implementați numărul dvs. VoIP
6. SALVAȚI
Care sunt costurile implementării O2 Business Services?
Nu există costuri adiționale pentru integrarea numărului dvs. VoIP în cadru LiveAgent. Cu toate acestea, O2 Business Services poate percepe taxe pentru serviciile lor, deoarece compania activează independent.
Care sunt avantajele?
- furnizor de încredere
- integrare gratuită cu LiveAgent
- experiență a clienților îmbunătățită
- eficiență din punct de vedere al costurilor
Dacă doriți să aflați mai multe despre modul de funcționare al programului call center, urmăriți videoclipul de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Frequently Asked Questions
Cine sunt cei de la O2 Business Services?
O2 Business Services este o companie de telecomunicații care oferă servicii în Europa.
Cum puteți conecta O2 Business Services VoIP în cadrul LiveAgent?
Pur și simplu logați-vă în contul LiveAgent și urmați pașii Configurații - Apel -Numere - Creați (+). Ulterior, căutați furnizorul O2 Business Services și implementați imediat numărul dvs. VoIP.
Cât costă implementarea numărului VoIP cu LiveAgent?
LiveAgent nu percepe taxe suplimentare. Drept urmare, dacă sunteți abonat LiveAgent, puteți implementa gratis numărul dvs. VoIP.
LiveAgent oferă software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP, software pentru autoservire, sistem de gestionare a reclamațiilor și multe altele. Compania are premii și certificate, recenzii ale clienților și parteneri VoIP. LiveAgent oferă, de asemenea, un program de afiliere și posibilitatea de a construi parteneriate. Site-ul oferă un blog, glosar, academie și seminar web. LiveAgent poate fi contactat prin vânzări, social media și abonări la newsletter-ul lor. Aceștia oferă un calculator de costuri și teste de dactilografie. LiveAgent vă construiește contul și realizează un tablou de bord pentru a vă furniza datele de autentificare.
Cele mai bune practici de asistență
Software-ul de asistență este esențial pentru a rezolva problemele clienților. Implementarea și gestionarea eficientă a biroului de asistență îmbunătățesc experiența clienților.
Software-ul de centru de apeluri de ieșire este utilizat pentru apeluri de vânzări și poate fi un instrument eficient pentru servicii pentru clienți. Pentru alegerea unui software, trebuie evaluat dacă aveți nevoie de instrumente de call center primite sau pentru apeluri de ieșire și puteți alege soluții combinate ale centrului de apeluri.