Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Twilio

Ce este Twilio?

Twilio este o platformă globală de comunicații în cloud ca serviciu (PaaS). Are sediul în San Francisco, California. Cu toate acestea, Twilio operează la scară globală. Compania își propune să ajute clienții să își îmbunătățească afacerile. Mai exact; “să reinventeze comunicarea cu consumatorii mărcii” pentru o experiență îmbunătățită a clienților.

LiveAgent are un parteneriat VOIP cu Twilio. Twilio permite agenților dvs. de serviciu clienți sau de asistență să efectueze și să primească apeluri prin VOIP prin intermediul call centerului LiveAgent. Cu LiveAgent puteți opera de oriunde din lume. În plus, puteți utiliza o majoritate vastă de dispozitive pentru a vă asista clienții de aproape oriunde. Aceste dispozitive includ un computer desktop, un laptop, un smartphone și chiar un telefon fix cu un convertor corespunzător. În plus, puteți conecta oricâte numere doriți. Acest lucru ar putea varia în funcție de:

  • numărul de companii/mărci pe care le dețineți
  • țările în care operează afacerea dvs.
  • produsele/serviciile oferite

Cât costă integrarea Twilio în LiveAgent?

Dacă doriți să utilizați Twilio VOIP în call centerul LiveAgent, NU există taxe suplimentare! Cu toate acestea, Twilio taxează serviciile în mod independent. Mergeți pe site-ul web al Twilio pentru mai multe informații despre prețuri.

Cum îl integrați în LiveAgent?

Pe scurt, trebuie să creați un cont atât în LiveAgent, cât și în Twilio. După aceea, veți implementa pur și simplu credențialele din Twilio în LiveAgent, deoarece Twilio este deja încorporat în LiveAgent.

Pentru a afla mai multe, iată un ghid pas cu pas – Integrarea Twilio.

Avantaje:

  • FĂRĂ taxe pentru integrare
  • îmbunătățirea experienței clienților
  • accesibilitate de pe mai multe dispozitive
  • un cost per apel de obicei mai mic
  • posibilitatea de a adăuga atâtea numere câte are nevoie compania dvs.

Doriți să aflați mai multe? Consultați videoclipul de software de call center de mai jos.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Twilio integration!

Try it right now

Întrebări frecvente

Ce este un număr VoIP?

VoIP înseamnă Voce prin Protocolul Internet (IP). Numărul VoIP este o modalitate modernă de a efectua și de a primi apeluri prin intermediul internetului.

Ce este integrarea Twilio?

LiveAgent oferă clienților săi integrare VoIP prin intermediul mai multor parteneri. Twilio este unul dintre aceștia.

Cât costă integrarea Twilio în LiveAgent?

Twilio este deja integrat în LiveAgent și este gratuit. Cu toate acestea, Twilio taxează serviciile în mod individual. 

Înapoi la integrări Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație