Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

OptiTELECOM

Ce este OptiTELECOM?

OptiTELECOM funcționează din 2008 concentrat pe soluții IP, și anume pentru schimburi de telefonie și telefoane IP.

OptiTELECOM se străduiește în permanență să ofere cele mai inovatoare soluții stabile pentru clienții noștri, cu o combinație spectaculoasă de funcții comerciale și tehnice, pentru a oferi întotdeauna cele mai bune soluții.

Are o echipă specializată de asistență tehnică disponibilă 24 de ore pe zi pentru a sprijini funcționarea centralei telefonice virtuale a companiei dvs., deoarece funcționarea afacerii dvs. este preocuparea noastră.

Serviciul de telefonie virtuală, precum și comunicațiile asociate, sunt furnizate de un operator național de referință înregistrat în mod corespunzător și autorizat să opereze în Portugalia.

Cum îl puteți utiliza?

Dacă sunteți în căutarea unui furnizor VoIP pentru a vă conecta la centrul de apeluri LiveAgent, OptiTELECOM este o alegere excelentă. Centrul de apeluri LiveAgent va gestiona apelurile și tichetele dvs., în timp ce OptiTELECOM va asigura restul. Microfoanele și difuzoarele pentru laptop sau smartphone sunt tot ceea ce aveți nevoie pentru a stabili un centru de apel de pornire. Este posibil să aveți nevoie de alt hardware dacă doriți să îmbunătățiți mai târziu calitatea apelului.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Cum puteți beneficia în urma utilizării unui centru de apel LiveAgent?

LiveAgent facilitează gestionarea și administrarea unui centru de apeluri pentru companii, cu ajutorul funcțiilor sale avansate. De exemplu, puteți crea arbori IVR (Răspuns Vocal Interactiv) personalizați, care vă vor direcționa automat clienții către departamentele și agenții potriviți.

Cea mai bună parte? Funcția IVR a LiveAgent face toată treaba și creează o experiență fără probleme pentru clienții dvs. Tot ce trebuie să facă este să asculte meniul IVR și să apese tasta corespunzătoare de la tastatură (cum ar fi apăsarea 1 pentru vânzări) pentru a fi conectat cu persoana potrivită pentru job.

Call center cu IVR

Clientul dvs. s-a conectat accidental la departamentul greșit? Soluția este simplă, utilizați transferuri de apeluri pentru a direcționa clientul către unul dintre colegii dvs. și pentru a economisi timp.

Vă este greu să vă amintiți ce au spus clienții dvs.? Nu vă faceți griji, LiveAgent înregistrează toate apelurile primite și efectuate și le stochează în interiorul sistemului. Dacă trebuie să vă reîmprospătați memoria, localizați pur și simplu tichetul și ascultați înregistrarea completă a apelului. Înregistrarea apelurilor poate fi utilizată și pentru instruirea agenților noi și pentru a le arăta răspunsurile corecte la apelurile clienților.

Doriți mai multe informații despre caracteristicile centrului nostru de apeluri? Consultați pagina cu funcții a Call Center-ului care conține toate informațiile despre funcțiile centrului de apel LiveAgent.

Cum se integrează OptiTELECOM VoIP cu LiveAgent?

Dacă doriți să creați centrul de apel LiveAgent cu Sipcall ca furnizor de VoIP, urmați acest ghid simplu.

  • Deschideți LiveAgent și accesați Configurare > Apel > Numere. Click pe butonul portocaliu Creare din partea de sus.
  • Selectați OptiTELECOM din lista furnizorilor VoIP
OptiTELECOM
Selectarea OptiTelecom
  • Introduceți un nume și numărul, selectați un departament, introduceți datele de conectare și selectați numărul prefixului dvs. de apelare. De asemenea, puteți bifa sau debifa opțiunea de a înregistra toate apelurile telefonice primite și efectuate de la acest număr. Când doriți să finalizați, dați click pe butonul Adăugare din partea de jos.
OptiTELECOM
Configurarea numărului de telefon OptiTelecom

Numărul de telefon este în LiveAgent și gata de utilizare. Dacă preferați, puteți adăuga mai multe numere de telefon OptiTelecom sau adăugați numere de la alți furnizori VoIP.

OptiTELECOM

Obțineți mai multe informații despre software-ul pentru Call Center LiveAgent

Căutați mai multe informații despre înființarea și rularea unui centru de apeluri? Dacă sunteți interesat, aruncați o privire la Academia LiveAgent pentru mai multe informații privind centrele de apel și alte subiecte din lumea asistenței pentru clienți.

Curios despre ce altceva mai poate face LiveAgent? Vizionați videoclipul de mai jos pentru a vedea turul complet al software-ului nostru de asistență pentru clienți.

LiveAgent Product Tour

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Modulus integration!

Try it right now

Întrebări frecvente

Ce este OptiTELECOM?

OptiTELECOM este un operator portughez specializat în VoiP din 2008, axat pe soluții IP, mai exact pentru schimburi telefonice și telefoane IP.

Cât costă integrarea Flash Telecom cu LiveAgent?

LiveAgent are deja integrat OptiTELECOM în interiorul său. Astfel, integrarea este gratuită. Cu toate acestea, rețineți că OptiTELECOM percepe taxe pentru serviciile sale.

Cum puteți implementa un număr VoIP OptiTELECOM în LiveAgent?

După cum am menționat anterior, OptiTELECOM face deja parte din LiveAgent. Pur și simplu conectați-vă și urmați ghidul de mai jos:  

1. Navigați la Configurări > Apel > Numere > OptiTELECOM

2. Adăugați numărul VoIP și utilizați-l imediat

Înapoi la integrări Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație