Căutați o alternativă la Gmail?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă Gmail de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar un card de credit    
  • ✓ Anulare în orice moment
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives animation
Alternatives background

V-ați săturat de webmail?

Se poate spune cu siguranță că Gmail este unul dintre cele mai populare și utilizate servicii de e-mail. Cu toții ne-am obișnuit cu spațiul de stocare gratuit, cu butonul de anulare a trimiterii, precum și cu funcțiile suplimentare utile precum snooze, etichete sau foldere. Am merge până acolo încât să spunem că Gmail este soluția perfectă de e-mail pentru persoane fizice. Acesta păstrează totul impecabil și organizat.

Cu toate acestea, atunci când vine vorba de utilizarea Gmail pentru afaceri – în special pentru asistența pentru clienți, există câteva limitări. Din păcate, Gmail nu suportă o cutie de primire universală cu integrări multicanal sau un tablou de bord cu mai mulți agenți. Acestea sunt ambele caracteristici esențiale în serviciul clienți. Dacă sunteți în căutarea unei alternative Gmail pentru departamentul dvs. de asistență, LiveAgent ar putea fi soluția potrivită pentru dvs.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category

Importați-vă e-mailurile în LiveAgent și beneficiați de soluția noastră de servicii pentru clienți pe mai multe canale

Funcții puternice de help desk

Luați în considerare LiveAgent ca o alternativă Gmail pentru întreprinderile dvs. LiveAgent are peste 179 de funcții de help-desk și peste 40 de integrări. Utilizați caracteristicile noastre puternice de analiză și raportare, caracteristicile de gamificare sau baza de cunoștințe încorporată.

Lăsați LiveAgent să facă munca grea, astfel încât să vă puteți concentra pe construirea de relații semnificative cu clienții dumneavoastră.

4 motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Implementați un inbox universal în afacerea dvs. și obțineți aceste avantaje:

Satisfacție crescută a clienților

LiveAgent crește satisfacția clienților și îmbunătățește ratele de conversie.

Productivitate îmbunătățită a agenților dvs.

Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe întrebări ale clienților datorită inbox-ului nostru universal.

Punct de contact

Echipa dvs. de asistență poate gestiona toate solicitările clienților de pe mai multe canale într-un singur loc.

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii concierge de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de help desk.

Connect Mail accounts with Help desk software - LiveAgent

Exploatați puterea unei cutii de primire universale

Software-ul ideal de servicii pentru clienți ar trebui să fie transparent și ușor accesibil pentru toți agenții din departamentul dumneavoastră. Ar trebui să suporte integrări multicanal și să ofere funcții suplimentare de help-desk, cum ar fi automatizarea.

Inbox-ul universal de la LiveAgent face exact acest lucru. Inbox-ul universal de la LiveAgent este o versiune mai inteligentă a inbox-ului dvs. actual de e-mail. Aceasta vă permite să trimiteți și să primiți mesaje de pe mai multe canale, cum ar fi e-mail, chat live, social media sau chiar apeluri vocale și video. Elimină nevoia de partajare a conturilor și de monitorizare a dispozitivelor. Toate tichetele noi sunt împinse automat în tabloul de bord LiveAgent și pot fi vizualizate și pot primi răspuns de către toți agenții.

Inbox-ul universal vă permite să adăugați etichete, memento-uri, note interne, să automatizați tichete către departamente sau agenți specifici și multe altele. Dacă sunteți în căutarea unei alternative Gmail pentru afacerea dumneavoastră, luați în considerare LiveAgent.

Utilizați fluxul hibrid de ticketing

Dacă sunteți în căutarea unei alternative Gmail pentru afacerea dvs., luați în considerare LiveAgent. LiveAgent utilizează fluxul hibrid de bilete, care este o caracteristică esențială în asistența pentru clienți, deoarece crește productivitatea agenților. Fluxul hibrid de tichete face ca toate tichetele să arate la fel, indiferent de canalul de comunicare de pe care au fost primite. Fluxul de tichete vă permite să urmăriți călătoria clienților prin diferite canale, dar să rămâneți întotdeauna în același bilet hibrid. În acest fel, aveți la îndemână toate informațiile importante despre clienți și problemele lor.

Ticketing in Help desk software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent combină excelent chat live, ticketing și automatizare care ne permit să oferim un suport excepțional clienților noștri.

black Slido logo

Automatizați sarcinile pentru a economisi timp

Automatizarea este o caracteristică esențială pentru asistența pentru clienți, deoarece economisește mult timp. Aceasta vă permite să automatizați sarcinile obișnuite, să creați fluxuri de lucru sau reguli unice de automatizare în funcție de nevoile dvs. de afaceri.

De exemplu, regulile de automatizare pot atribui automat tichete (în orice etapă) agenților sau departamentelor individuale. Tot ce trebuie să faceți este să alegeți un “declanșator” și regula va fi executată. În LiveAgent, regulile de automatizare se pot baza pe orice parametru al tichetului, eveniment sau condiție temporală.

Decideți dacă LiveAgent este o alternativă Gmail bună pentru afacerile dvs. cu testul nostru gratuit de 14 zile. Nu este necesar niciun card de credit.

Dați un impuls serviciului dvs. pentru clienți

LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai bine cotat software help desk pentru IMM-uri în 2020. Acesta este motivul pentru care este o alternativă excelentă la Gmail. Alăturați-vă companiilor precum Yamaha, BMW, Huawei și Universitatea Oxford în furnizarea de servicii pentru clienți de clasă mondială. Cu LiveAgent, este ușor. Începeți proba gratuită de 14 zile astăzi. Nu necesită card de credit.

LiveAgent șterge eșecurile serviciului pentru clienți

12% dintre americani consideră că principala lor frustrare legată de serviciile pentru clienți este “lipsa de rapiditate”. Statista

72% dintre consumatori consideră că faptul că trebuie să explice problema lor mai multor persoane reprezintă un serviciu clienți deficitar. Dimensional Research

Pierderea de clienți

O treime dintre consumatori afirmă că ar lua în considerare posibilitatea de a schimba compania după un singur caz de serviciu clienți defectuos. American Express

72% dintre consumatori spun că, atunci când contactează serviciul clienți, se așteaptă ca agentul “să știe cine sunt, ce au cumpărat și să aibă informații despre angajamentele lor anterioare”. Microsoft

Aflați de ce migrează companiile la LiveAgent

Doriți să ne comparați cu diferite soluții?

Sunteți curioși să vedeți cum ne ridicăm? Consultați paginile noastre comparative și descoperiți tot ce avem de oferit.

Articole legate deAlternativa Gmail
LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integrări

Descoperiți integrările LiveAgent pentru a maximiza eficiența afacerii și satisfacția clienților. Soluții ușor de utilizat și ghiduri detaliate!

LiveAgent este o foarte bună alternativă a Outlook-ului pentru echipele de asistență pentru clienți. Descoperiți puterea căsuței de mail-uri primite universală, a fluxului de etichete hibrid și multe altele.

Sunteți în căutarea unei alternative pentru Outlook?

Descoperiți LiveAgent, o alternativă excelentă la Outlook! Gestionați mai multe emailuri, colaborări și integrați peste 130 de aplicații.

Dacă sunteți în căutarea unei alternative la Gmail pentru afacerea dvs., luați în considerare LiveAgent. LiveAgent valorifică puterea unei cutii de primire universale și a regulilor de automatizare.

Sunteți în căutarea unei alternative pentru Gmail?

Descoperiți alternativa ideală la Gmail pentru afaceri: LiveAgent! Gestionați emailuri, chat-uri și apeluri într-o căsuță universală. Testare gratuită!

O căsuță de email universală este o versiune mai inteligentă a emailului dvs. care simplifică emailurile, chat-urile live, apelurile și mesajele de pe rețelele de socializare într-o singură căsuță de email.

Căsuța de email universală

Descoperă căsuța de email universală LiveAgent! Gestionează simplu toate mesajele într-un singur loc. Încearcă gratuit 30 de zile!

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start a Free Trial x