Se poate spune cu siguranță că Gmail este unul dintre cele mai populare și utilizate servicii de e-mail. Cu toții ne-am obișnuit cu spațiul de stocare gratuit, cu butonul de anulare a trimiterii, precum și cu funcțiile suplimentare utile precum snooze, etichete sau foldere. Am merge până acolo încât să spunem că Gmail este soluția perfectă de e-mail pentru persoane fizice. Acesta păstrează totul impecabil și organizat.
Cu toate acestea, atunci când vine vorba de utilizarea Gmail pentru afaceri – în special pentru asistența pentru clienți, există câteva limitări. Din păcate, Gmail nu suportă o cutie de primire universală cu integrări multicanal sau un tablou de bord cu mai mulți agenți. Acestea sunt ambele caracteristici esențiale în serviciul clienți. Dacă sunteți în căutarea unei alternative Gmail pentru departamentul dvs. de asistență, LiveAgent ar putea fi soluția potrivită pentru dvs.
Luați în considerare LiveAgent ca o alternativă Gmail pentru întreprinderile dvs. LiveAgent are peste 179 de funcții de help-desk și peste 40 de integrări. Utilizați caracteristicile noastre puternice de analiză și raportare, caracteristicile de gamificare sau baza de cunoștințe încorporată.
Lăsați LiveAgent să facă munca grea, astfel încât să vă puteți concentra pe construirea de relații semnificative cu clienții dumneavoastră.
Implementați un inbox universal în afacerea dvs. și obțineți aceste avantaje:
LiveAgent crește satisfacția clienților și îmbunătățește ratele de conversie.
Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe întrebări ale clienților datorită inbox-ului nostru universal.
Echipa dvs. de asistență poate gestiona toate solicitările clienților de pe mai multe canale într-un singur loc.
Oferim servicii concierge de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de help desk.
Software-ul ideal de servicii pentru clienți ar trebui să fie transparent și ușor accesibil pentru toți agenții din departamentul dumneavoastră. Ar trebui să suporte integrări multicanal și să ofere funcții suplimentare de help-desk, cum ar fi automatizarea.
Inbox-ul universal de la LiveAgent face exact acest lucru. Inbox-ul universal de la LiveAgent este o versiune mai inteligentă a inbox-ului dvs. actual de e-mail. Aceasta vă permite să trimiteți și să primiți mesaje de pe mai multe canale, cum ar fi e-mail, chat live, social media sau chiar apeluri vocale și video. Elimină nevoia de partajare a conturilor și de monitorizare a dispozitivelor. Toate tichetele noi sunt împinse automat în tabloul de bord LiveAgent și pot fi vizualizate și pot primi răspuns de către toți agenții.
Inbox-ul universal vă permite să adăugați etichete, memento-uri, note interne, să automatizați tichete către departamente sau agenți specifici și multe altele. Dacă sunteți în căutarea unei alternative Gmail pentru afacerea dumneavoastră, luați în considerare LiveAgent.
Dacă sunteți în căutarea unei alternative Gmail pentru afacerea dvs., luați în considerare LiveAgent. LiveAgent utilizează fluxul hibrid de bilete, care este o caracteristică esențială în asistența pentru clienți, deoarece crește productivitatea agenților. Fluxul hibrid de tichete face ca toate tichetele să arate la fel, indiferent de canalul de comunicare de pe care au fost primite. Fluxul de tichete vă permite să urmăriți călătoria clienților prin diferite canale, dar să rămâneți întotdeauna în același bilet hibrid. În acest fel, aveți la îndemână toate informațiile importante despre clienți și problemele lor.
LiveAgent combină excelent chat live, ticketing și automatizare care ne permit să oferim un suport excepțional clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Automatizarea este o caracteristică esențială pentru asistența pentru clienți, deoarece economisește mult timp. Aceasta vă permite să automatizați sarcinile obișnuite, să creați fluxuri de lucru sau reguli unice de automatizare în funcție de nevoile dvs. de afaceri.
De exemplu, regulile de automatizare pot atribui automat tichete (în orice etapă) agenților sau departamentelor individuale. Tot ce trebuie să faceți este să alegeți un “declanșator” și regula va fi executată. În LiveAgent, regulile de automatizare se pot baza pe orice parametru al tichetului, eveniment sau condiție temporală.
Decideți dacă LiveAgent este o alternativă Gmail bună pentru afacerile dvs. cu testul nostru gratuit de 14 zile. Nu este necesar niciun card de credit.
LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai bine cotat software help desk pentru IMM-uri în 2020. Acesta este motivul pentru care este o alternativă excelentă la Gmail. Alăturați-vă companiilor precum Yamaha, BMW, Huawei și Universitatea Oxford în furnizarea de servicii pentru clienți de clasă mondială. Cu LiveAgent, este ușor. Începeți proba gratuită de 14 zile astăzi. Nu necesită card de credit.
12% dintre americani consideră că principala lor frustrare legată de serviciile pentru clienți este “lipsa de rapiditate”. Statista
72% dintre consumatori consideră că faptul că trebuie să explice problema lor mai multor persoane reprezintă un serviciu clienți deficitar. Dimensional Research
O treime dintre consumatori afirmă că ar lua în considerare posibilitatea de a schimba compania după un singur caz de serviciu clienți defectuos. American Express
72% dintre consumatori spun că, atunci când contactează serviciul clienți, se așteaptă ca agentul “să știe cine sunt, ce au cumpărat și să aibă informații despre angajamentele lor anterioare”. Microsoft
Sunteți curioși să vedeți cum ne ridicăm? Consultați paginile noastre comparative și descoperiți tot ce avem de oferit.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Descoperiți soluția completă LiveAgent: cel mai rapid chat live, sistem avansat de ticketing și integrări multiple. Încercați gratuit azi!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.