Ce este un widget de Facebook?
Un widget de feedback este un instrument utilizat pe orice pagină de site web sau aplicație, în care vă puteți oferi feedback despre experiența pe care ați avut-o. Acesta poate lua orice formă, de exemplu; poate fi un sondaj sau doar un formular.
Este util și pentru clienți, deoarece, de cele mai multe ori, atunci când folosiți o nouă aplicație/site web, aveți probleme în a vă da seama ce trebuie să faceți. În aceste cazuri, un widget de feedback este cea mai ușoară modalitate prin care clienții se pot elibera de problemele pe care le întâmpină. De asemenea, este bine ca firma să știe cum își poate îmbunătăți site-ul web pentru clienții săi.
Frequently Asked Questions
Care este definiția widget-ului de feedback?
Widget-ul de feedback este o sursă excelentă de feedback din partea clienților cu privire la progresul achiziției și la serviciul clienți. Acesta poate lua mai multe forme. Poate fi un mic sondaj de satisfacție a clienților care este încorporat în aplicația sau site-ul dvs. web sau poate fi un widget pe o scară de la 1 la 5 care vă permite să evaluați satisfacția generală față de produsele și serviciile dvs.
Care este rolul unui widget de feedback?
Rolul principal al widget-ului de feedback este de a colecta cu ușurință feedback-ul. Cu ajutorul acestuia, puteți solicita clienților dvs. mai multe informații cu un prag de intrare scăzut. În plus, puteți colecta feedback-ul din mers și puteți face selecții de feedback cu ușurință. În plus, îi arătați clientului că vă pasă de el și îmbunătățește procesul general de vânzare și automatizează activitățile de servicii pentru clienți.
Puteți seta un widget de feedback în LiveAgent?
În LiveAgent, puteți seta widget-ul de feedback. Acest lucru facilitează obținerea de feedback de la clienți. Îl puteți plasa oriunde (sau în mai multe locuri) pe site-ul dvs. web. Aceasta este o modalitate excelentă de a vă elibera rapid de problemele întâlnite pe partea de client. Datorită acestui lucru, compania primește un semnal rapid privind erorile sau problemele.
Notă de expert
Widget-ul de feedback este o modalitate excelentă de a obține feedback rapid din partea clienților, aducând îmbunătățiri rapide în experiența utilizatorilor.

Editor WYSIWYG pentru articole
Editorul WYSIWYG oferă multiple opțiuni de formatare a textului și resurse din baza de cunoștințe. LiveAgent și ProjectManager.com sunt soluții pentru suportul și gestionarea clienților.
Scorurile de predicție a satisfacției
LiveAgent este un program care ajută la îmbunătățirea experienței clienților prin măsurarea și prioritizarea satisfacției acestora.