Ce este un widget de Facebook?
Un widget de feedback este un instrument utilizat pe orice pagină de site web sau aplicație, în care vă puteți oferi feedback despre experiența pe care ați avut-o. Acesta poate lua orice formă, de exemplu; poate fi un sondaj sau doar un formular.
Este util și pentru clienți, deoarece, de cele mai multe ori, atunci când folosiți o nouă aplicație/site web, aveți probleme în a vă da seama ce trebuie să faceți. În aceste cazuri, un widget de feedback este cea mai ușoară modalitate prin care clienții se pot elibera de problemele pe care le întâmpină. De asemenea, este bine ca firma să știe cum își poate îmbunătăți site-ul web pentru clienții săi.
Frequently Asked Questions
Care este definiția widget-ului de feedback?
Widget-ul de feedback este o sursă excelentă de feedback din partea clienților cu privire la progresul achiziției și la serviciul clienți. Acesta poate lua mai multe forme. Poate fi un mic sondaj de satisfacție a clienților care este încorporat în aplicația sau site-ul dvs. web sau poate fi un widget pe o scară de la 1 la 5 care vă permite să evaluați satisfacția generală față de produsele și serviciile dvs.
Care este rolul unui widget de feedback?
Rolul principal al widget-ului de feedback este de a colecta cu ușurință feedback-ul. Cu ajutorul acestuia, puteți solicita clienților dvs. mai multe informații cu un prag de intrare scăzut. În plus, puteți colecta feedback-ul din mers și puteți face selecții de feedback cu ușurință. În plus, îi arătați clientului că vă pasă de el și îmbunătățește procesul general de vânzare și automatizează activitățile de servicii pentru clienți.
Puteți seta un widget de feedback în LiveAgent?
În LiveAgent, puteți seta widget-ul de feedback. Acest lucru facilitează obținerea de feedback de la clienți. Îl puteți plasa oriunde (sau în mai multe locuri) pe site-ul dvs. web. Aceasta este o modalitate excelentă de a vă elibera rapid de problemele întâlnite pe partea de client. Datorită acestui lucru, compania primește un semnal rapid privind erorile sau problemele.
Șablon de e-mail de solicitare de feedback
LiveAgent oferă opțiuni variate de comunicare și mărturiile clienților sunt cruciale pentru marketing eficient. E-mailurile personalizate, bulinele de știri și convorbirile telefonice sunt importante pentru comunicare eficientă. Metacritic adună criticile de top și utilizează emailul și rețelele de socializare pentru contactul cu clienții. Colectarea feedback-ului este importantă pentru îmbunătățirea serviciului pentru clienți.
Feedback from customers is crucial for a brand's growth and success. Positive feedback can help a brand's recognition through platforms like Google and social media, while negative feedback can create or destroy a business. To improve the overall customer experience, companies should focus on providing prompt and efficient assistance. LiveAgent is a software solution that can help manage customer issues effectively. Feedback can be collected through solicited or unsolicited means, such as personal interviews or online surveys. It's important to find the type of survey that works best for your customers.
LiveAgent este o soluție excelentă de asistență pentru clienți, oferind chat live online și asistență prin intermediului chat-ului în timp real. Acesta oferă toate funcționalitățile necesare pentru a trimite întrebări și a primi răspunsuri imediate, fiind preferat de 42% dintre clienții cu vârste cuprinse între 18 și 34 de ani. Utilizatorii pot migra ușor agenții, administratorii, clienții și utilizatorii prin aplicarea soluției, și pot alege o limbă preferată printre cele 43 de traduceri cele mai utilizate. De asemenea, sunt acceptate widget-uri adaptative pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor.