Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Susținători ai brand-ului

Ce reprezintă un susținător al unui brand?

O modalitate de a avea clienți fideli este prin intermediul angajaților, care să acționeze ca susținători ai brand-ului sau prin intermediul clienților, care își exprimă părerile pozitive despre brand sau produs, prin faptul că recomandă produsul sau serviciul altor persoane. Susținătorii unui brand sunt persoane celebre sau persoane care cunosc foarte bine brand-ul. Au încredere în produsul sau serviciul pe care-l recomandă și căruia îi fac reclamă vorbind despre el. Este un mod perfect de a pune bazele unei relații strânse cu clienții.

FAQ

Cine poate fi un susținător al unui brand?

Un susținător al unui brand este o persoană care promovează brand-ul prin viu grai. Susținătorii unui brand exprimă păreri pozitive despre serviciul sau produsul oferit de companie. Aceste persoane ar trebui să constituie o parte importantă a strategiei de marketing.

Care este rolul susținătorilor unui brand?

Susținătorii unui brand acționează ca ambasadori. Ei oferă review-uri pozitive despre produs sau serviciu și povestesc oamenilor despre brand. Potențialii clienți citesc recomandările acestora înainte de a interacționa cu brand-ul. Un alt plus de valoare este reprezentat de faptul că datorită susținătorilor brand-ului puteți atrage personalități drept clienți.

Care este cea mai bună metodă de a avea susținători ai brand-ului?

Dacă doriți să aveți susținători ai brand-ului companiei dvs., ar trebui să acordați o mare atenție canalelor de comunicare ale utilizatorilor. Poate că unii dintre aceștia creează deja conținut. Nu puteți salva conținutul printr-un like sau share. Puteți oferi recompense oamenilor care se fac remarcați în comunitatea dvs., de exemplu sub forma unor gadget-uri sau reduceri. De asemenea, ar fi plăcut pentru ei să primească un mesaj personalizat din partea brand-ului.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație