Susținători ai brand-ului

Ce reprezintă un susținător al unui brand?

O modalitate de a avea clienți fideli este prin intermediul angajaților, care să acționeze ca susținători ai brand-ului sau prin intermediul clienților, care își exprimă părerile pozitive despre brand sau produs, prin faptul că recomandă produsul sau serviciul altor persoane. Susținătorii unui brand sunt persoane celebre sau persoane care cunosc foarte bine brand-ul. Au încredere în produsul sau serviciul pe care-l recomandă și căruia îi fac reclamă vorbind despre el. Este un mod perfect de a pune bazele unei relații strânse cu clienții.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație