Ce este un tichet separat?
Uneori, un client pune două întrebări complet diferite într-un singur tichet. Una dintre întrebări ar putea fi o întrebare ușoară de pre-vânzare, iar cealaltă o întrebare tehnică, mai complexă. Pentru o mai bună comoditate și o gestionare mai ușoară, puteți utiliza funcția de separare a tichetului. Separarea tichetului va reduce practic tichetul în jumătate și va crea altul cu un nou id.

În legătură cu exemplul dat mai sus, puteți continua să discutați întrebări de pre-vânzare în tichetul original și să transferați întrebările tehnice în departamentul corespunzător.
Frequently asked questions
Ce înseamnă termenul separarea tichetului?
Cum puteți utiliza funcția de separare a tichetului?
Funcția de separare a tichetului funcționează bine atunci când clientul pune două întrebări complet diferite într-un singur tichet - una poate fi, de exemplu, o întrebare ușoară cu privire la vânzări, iar cealaltă o întrebare tehnică. Separarea unui astfel de tichet în două permite gestionarea eficientă a unei cereri simple, iar cele mai dificile pot fi, de asemenea, trimise echipei tehnice. Acest lucru permite creșterea eficienței și facilitează comunicarea.
Cum puteți folosi funcția de separare a tichetului?
Când primiți un tichet cu două întrebări separate, faceți clic pe cele trei puncte din dreapta tichetului și faceți clic pe „Separare”. Puteți selecta opțiunea „Auto separare” care va duplica tichetul. Apoi, departamentele relevante se pot ocupa de problemele respective într-un singur tichet.
Expert note
Separarea tichetelor permite împărțirea întrebărilor dintr-un tichet în mai multe, pentru a le gestiona mai eficient. Utilizarea acestei funcții îmbunătățește experiența clienților și reduce timpul de răspuns al agenților.

Distribuirea tichetelor facilitează transferul rapid și sigur între agenți în LiveAgent, ceea ce ajută la creșterea eficienței și productivității echipei de servicii pentru clienți. Această funcție permite agenților să solicite sprijin rapid de la colegi și să partajeze cunoștințele utile. Este disponibilă datorită chat-ului live intern și ID-ului de tichet corect.
Caracteristici - Split Tickets
LiveAgent offers a wide range of software solutions for customer service, including VoIP systems and email management. They also offer support for data migration and have a customer portal for easy access. The company has won awards and partnerships with VoIP providers. A free trial is available, and the company provides sales contacts and a newsletter for updates and discounts. Quality Unit, LLC owns and reserves all rights to LiveAgent and has a strict policy on security and privacy. Customers can expect to receive login credentials via email after signing up.
LiveAgent este o program informatic care ajută companiile să economisească timp și să își mărească eficiența suportului prin chat, rețele sociale și telefon. Acesta oferă o perioadă gratuită de 14 zile și permite migrarea datelor. Prin intermediul departamentelor din LiveAgent, tichetele pot fi reatribuite cu ușurință, satisfacția clienților crescând astfel într-un ritm rapid. Etichetele și mesajele predefinite pot crește eficiența echipei de suport, iar programul de fidelizare poate fi un instrument puternic pentru a păstra clienții existenți și a crește vânzările.
Automatizarea fluxului de lucru este esențială pentru orice software de monitorizare a tichetelor, iar aceasta poate realiza diferite sarcini, cum ar fi distribuirea automată a tichetelor. Rapoartele privind serviciul clienților și soluțiile de autoserviciu sunt importante pentru îmbunătățirea satisfacției clienților și eficienței agenților. Interacțiunile personalizate cu clienții pot conduce la o experiență de serviciu mai bună și la creșterea satisfacției clienților.