Ce este un tichet separat?
Uneori, un client pune două întrebări complet diferite într-un singur tichet. Una dintre întrebări ar putea fi o întrebare ușoară de pre-vânzare, iar cealaltă o întrebare tehnică, mai complexă. Pentru o mai bună comoditate și o gestionare mai ușoară, puteți utiliza funcția de separare a tichetului. Separarea tichetului va reduce practic tichetul în jumătate și va crea altul cu un nou id.

În legătură cu exemplul dat mai sus, puteți continua să discutați întrebări de pre-vânzare în tichetul original și să transferați întrebările tehnice în departamentul corespunzător.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă termenul separarea tichetului?
Funcția de separare a tichetului vă permite să împărțiți un tichet cu două întrebări diferite în două tichete. Acest lucru permite ca întrebările înainte de vânzare să fie discutate în tichetul original și întrebările tehnice să fie transferate către departamentul corespunzător.
Cum puteți utiliza funcția de separare a tichetului?
Funcția de separare a tichetului funcționează bine atunci când clientul pune două întrebări complet diferite într-un singur tichet - una poate fi, de exemplu, o întrebare ușoară cu privire la vânzări, iar cealaltă o întrebare tehnică. Separarea unui astfel de tichet în două permite gestionarea eficientă a unei cereri simple, iar cele mai dificile pot fi, de asemenea, trimise echipei tehnice. Acest lucru permite creșterea eficienței și facilitează comunicarea.
Cum puteți folosi funcția de separare a tichetului?
Când primiți un tichet cu două întrebări separate, faceți clic pe cele trei puncte din dreapta tichetului și faceți clic pe „Separare”. Puteți selecta opțiunea „Auto separare” care va duplica tichetul. Apoi, departamentele relevante se pot ocupa de problemele respective într-un singur tichet.
Notă de expert
Separarea tichetelor permite împărțirea întrebărilor dintr-un tichet în mai multe, pentru a le gestiona mai eficient. Utilizarea acestei funcții îmbunătățește experiența clienților și reduce timpul de răspuns al agenților.

Serviciul clienți pe rețelele sociale
Rețelele sociale au schimbat întregul mod în care funcționează serviciul clienți. Întregul ciclu client prospect - client potențial - client fidel începe să arate puțin diferit.
Șabloane pentru lansarea de produse
După ce ați petrecut luni de zile pentru a dezvolta un produs/serviciu, este evident că trebuie să îl lansați. Faceți acest lucru cum trebuie cu ajutorul șabloanelor noastre de lansare a produsului.
Șabloane de e-mail de achiziție
Folosiți șabloanele noastre gratuite de e-mail de achiziție a clienților pentru toate ocaziile! Îmbunătățiți implicarea clienților, rata de respingere a e-mailurilor și multe altele!