Ce este un solicitant?
Un solicitant este un nume dat unei persoane care creează un tichet de asistență prin orice canal. Un solicitant este listat, desigur, printre alți clienți de către departamentul de asistență.
Toate tichetele au, în principal, date despre solicitant lângă numele lor. Acest lucru oferă un context sporit persoanelor care se ocupă de tichetele în cauză. Înseamnă că gestionarii tichetelor știu dacă solicitanții au creat tichete pentru probleme identice în trecut, care a fost nivelul lor de satisfacție în legătură cu oricare dintre aceste contacte anterioare și cât de influenți sunt ei social, etc.
Frequently Asked Questions
Ce este un solicitant?
Solicitantul este persoana care creează o cerere către biroul de asistență folosind orice canal disponibil.
Ce permisiuni are un solicitant?
Solicitantul este clientul. Prin urmare, are toate drepturile pe care le poate avea un client care contactează serviciul pentru clienți. În funcție de canalele de comunicare pe care le folosește, el are astfel de permisiuni (dacă acesta contactează prin chat, poate, de exemplu, să trimită un fișier).
Unde puteți găsi datele solicitantului în LiveAgent?
Detaliile solicitantului pot fi găsite în panoul Tichete, lângă numele din listă. Datele care pot fi găsite acolo includ informații precum: clientul a contactat anterior serviciul pentru clienți sau a raportat deja cu privire la aceeași problemă, care a fost nivelul serviciului, și cât este de influent social.
Baza de cunoștințe: șabloane pentru solicitarea integrării
Îmbunătățește comunicarea și eficiența în gestionarea asistenței cu baza de cunoștințe și integrările multiple oferite de LiveAgent. Oferă clienților o gamă largă de integrări și răspunde la fiecare cerere.
Șabloane de servicii pentru clienți în social media
Folosirea tonului adecvat în comunicarea cu clienții, răspunsul la cererile de informații și la solicitările de servicii reprezintă cheia succesului în cazul unei afaceri.
Listă de verificare privind planul de comunicare în situații de criză
Comunicarea eficientă în timpul unei crize este crucială pentru construirea încrederii publicului. Crearea de șabloane pentru mesaje cheie și instruirea personalului pot ajuta la gestionarea situațiilor de criză. Revizuirea și actualizarea periodică a planului de comunicare sunt, de asemenea, importante pentru asigurarea relevanței și eficienței acestuia.