Ce este un solicitant?
Un solicitant este un nume dat unei persoane care creează un tichet de asistență prin orice canal. Un solicitant este listat, desigur, printre alți clienți de către departamentul de asistență.
Toate tichetele au, în principal, date despre solicitant lângă numele lor. Acest lucru oferă un context sporit persoanelor care se ocupă de tichetele în cauză. Înseamnă că gestionarii tichetelor știu dacă solicitanții au creat tichete pentru probleme identice în trecut, care a fost nivelul lor de satisfacție în legătură cu oricare dintre aceste contacte anterioare și cât de influenți sunt ei social, etc.
Frequently Asked Questions
Ce este un solicitant?
Solicitantul este persoana care creează o cerere către biroul de asistență folosind orice canal disponibil.
Ce permisiuni are un solicitant?
Solicitantul este clientul. Prin urmare, are toate drepturile pe care le poate avea un client care contactează serviciul pentru clienți. În funcție de canalele de comunicare pe care le folosește, el are astfel de permisiuni (dacă acesta contactează prin chat, poate, de exemplu, să trimită un fișier).
Unde puteți găsi datele solicitantului în LiveAgent?
Detaliile solicitantului pot fi găsite în panoul Tichete, lângă numele din listă. Datele care pot fi găsite acolo includ informații precum: clientul a contactat anterior serviciul pentru clienți sau a raportat deja cu privire la aceeași problemă, care a fost nivelul serviciului, și cât este de influent social.
Notă de expert
Solicitantul este persoana care creează o cerere de asistență și apare în detaliile tichetelor. Oferă context pentru gestionarii tichetelor pentru a îmbunătăți experiența clienților.

LiveAgent este un software care ajută companiile să gestioneze volumul mare de cereri ale clienților și să îmbunătățească satisfacția acestora. Are caracteristici multiple precum jurnale de conversații, forumuri comunitare și integrare cu social media, ceea ce poate reduce rata abandonării coșului de cumpărături și poate atrage potențiali clienți. LiveAgent oferă un sistem de bilete hibrid cu o interfață intuitivă care combină toate canalele de comunicare pentru a oferi agenților o încărcătură optimă de lucru și informații cuprinzătoare despre clienți. Este o soluție rentabilă, care a primit recenzii excelente de la întreprinderi mici, medii și mari, inclusiv companii renumite precum BMW, Huawei, Yamaha și Universitatea Oxford. Oricine poate încerca gratuit LiveAgent timp de șapte zile și poate migra datele de la SupportBee fără dificultate.
Software de asistență pentru industria resurselor umane
Un chat live eficient și ieftin poate spori ratele de conversie în comerțul electronic, oferind asistență instantanee și recomandări personalizate. LiveAgent este o soluție populară pentru suportul clienților în industria de găzduire web, având caracteristici adaptate și asistență pe rețelele sociale.