Ce reprezintă regulile de business?
Evitați ca agenții dvs. să fie nemulțumiți prin prestarea unei activități anoste. Îngăduiți ca unele procese să se realizeze în mod automat. Setați reguli de business în cadrul centrului de asistență. Regulile vă ajută să îndepliniți acțiuni predefinite. Stabiliți condiții, iar când acestea sunt întrunite, o acțiune se va declanșa. Regulile de business sunt adesea utilizate pentru a transfera tichete, modifica prioritatea tichetelor, schimba termenii SLA, adăuga și elimina etichete. Regulile de business salvează timp și aduc multe beneficii. Ajută agenții să se mențină concentrați.
Aflați mai multe despre aceste Reguli în LiveAgent.
FAQ
Ce reprezintă regulile de business?
Regulile de business conțin instrucțiuni detaliate referitoare la desfășurarea sarcinilor zilnice. Puteți de asemenea crea reguli în panoul LiveAgent. Acest lucru vă dă posibilitatea de a automatiza mai multe activități. Regulile de business sunt adesea utilizate pentru a trimite un tichet, a schimba termenii SLA, a adăuga și elimina etichete.
Cum se creează regulile de business?
Pentru a crea reguli de business, trebuie să accesați secțiunea ‘Configurare’, după care selectați opțiunile de ‘Automatizare’ și ‘Norme de timp’. Datorită acestor reguli, puteți stabili ce tipuri de tichete trebuie direcționate către anumite departamente, ce etichete li se potrivesc, ce tichete să fie marcate de sistem ca fiind spam.
De ce sunt regulile de business importante?
Regulile de business sunt importante deoarece susțin munca automatizată, astfel încât agenții devin mai eficienți și nu trebuie să presteze sarcini inutile. Regulile eficiente ajută de asemenea la stabilirea modului în care sarcinile trebuie executate.
Listă de verificare privind cunoaşterea clientului
Aflați cum să vă cunoașteți clienții pas cu pas cu ajutorul listei de verificare cuprinzătoare Cunoașteți-vă clienții destinată agenților de serviciu clienți.
Listă de verificare pentru atracție de nerefuzat pentru clienții potențiali
Folosind Hemingway App, verificarea tonului și organizarea aspectului sunt instrumente esențiale în magnetul de lead-uri. Adăugarea unui buton de chat și un CTA clar pot îmbunătăți interacțiunea cu clienții. Adaptarea pentru utilizatorii de telefoane mobile și corectarea conținutului completează un magnet de lead-uri eficient.
Listă de verificare pentru serviciul clienți
Învățați să corelați nevoile clienților cu soluțiile de produs prin instruirea adecvată a angajaților. Asigurați-vă că aveți răspunsuri pregătite la întrebările frecvente și stabiliți așteptări clare privind serviciul clienților. Gestionarea frustrării clienților este crucială pentru o relație îmbunătățită cu aceștia.