Ce reprezintă regulile de business?
Evitați ca agenții dvs. să fie nemulțumiți prin prestarea unei activități anoste. Îngăduiți ca unele procese să se realizeze în mod automat. Setați reguli de business în cadrul centrului de asistență. Regulile vă ajută să îndepliniți acțiuni predefinite. Stabiliți condiții, iar când acestea sunt întrunite, o acțiune se va declanșa. Regulile de business sunt adesea utilizate pentru a transfera tichete, modifica prioritatea tichetelor, schimba termenii SLA, adăuga și elimina etichete. Regulile de business salvează timp și aduc multe beneficii. Ajută agenții să se mențină concentrați.
Aflați mai multe despre aceste Reguli în LiveAgent.

FAQ
Ce reprezintă regulile de business?
Regulile de business conțin instrucțiuni detaliate referitoare la desfășurarea sarcinilor zilnice. Puteți de asemenea crea reguli în panoul LiveAgent. Acest lucru vă dă posibilitatea de a automatiza mai multe activități. Regulile de business sunt adesea utilizate pentru a trimite un tichet, a schimba termenii SLA, a adăuga și elimina etichete.
Cum se creează regulile de business?
Pentru a crea reguli de business, trebuie să accesați secțiunea ‘Configurare’, după care selectați opțiunile de ‘Automatizare’ și ‘Norme de timp’. Datorită acestor reguli, puteți stabili ce tipuri de tichete trebuie direcționate către anumite departamente, ce etichete li se potrivesc, ce tichete să fie marcate de sistem ca fiind spam.
De ce sunt regulile de business importante?
Regulile de business sunt importante deoarece susțin munca automatizată, astfel încât agenții devin mai eficienți și nu trebuie să presteze sarcini inutile. Regulile eficiente ajută de asemenea la stabilirea modului în care sarcinile trebuie executate.
Notă de expert
Regulile de business pot ajuta la automatizarea proceselor și la creșterea eficienței agenților de suport, economisind timp și previnând epuizarea psihologică.

Rentabilitatea investiției a unui serviciu excelent
"TEXT" este un material de marketing care necesita o rezumare concisa si captivanta, pentru a atrage atentia si interesul publicului tinta.
Topul indicatorilor call center-ului (standardele industriei)
Echipa de serviciu pentru clienți trebuie să răspundă la recenzii negative și să urmărească KPI-uri pentru a proteja reputația brandului. LiveAgent oferă instrumente pentru gestionarea eficientă a clienților.
Serviciu clienți intern vs externalizat
Echipa internă pentru asistență clienți oferă feedback rapid și control mai bun, dar este mai costisitoare. Externalizarea permite o alegere mai mare și înlocuire mai ușoară, dar poate apărea dificultăți în comunicare și riscuri de securitate. Alegerea depinde de nevoi, buget și tipul de produs.