Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Software de asistență pentru clienți

Ce este software-ul de asistență pentru clienți?

Software-ul de asistență pentru clienți este un software care poate fi utilizat pentru comunicare, analiza asistenței pentru clienți și realizarea de rapoarte. Fiecare interacțiune dintre o companie și clienți, vizitatorii site-ului sau partenerii de afaceri este stocată în tichete. De fiecare dată când cineva nou vă contactează, software-ul de asistență pentru clienți creează un contact nou.

Software-ul de asistență pentru clienți precum LiveAgent include, de asemenea, o gestionare a tichetelor, integrări, posibilitatea de a crea un portal al clientului, chat live și multe alte funcții. De asemenea, puteți crea un raport sau statistici despre asistența clienților și satisfacția clienților.

Software de asistență pentru clienți

Întrebări frecvente

Ce este software-ul de asistență pentru clienți?

Software-ul de asistență pentru clienți este un software care vă permite să gestionați, să organizați și să urmăriți solicitările clienților. Avem acces la toate într-un singur loc. Consolidează problemele, conversațiile și de asemenea, le leagă de înregistrări specifice ale clienților. Funcția principală este sistemul de tichete, care transformă toate mesajele clienților în tichete și, în această formă, le direcționează către agenți.

Care sunt tipurile de software de asistență pentru clienți?

Putem distinge trei tipuri principale de software de asistență pentru clienți: software Birou de Asistență, software CRM, software Chat Live. Software-ul Birou de Asistență este un software responsabil pentru primirea cererilor de la utilizatori și controlul soluției acestora, care este așa-numitul punct unic de contact. Software-ul CRM este un software care vă permite să gestionați relațiile cu clienții. Software-ul Chat Live, pe de altă parte, este un software care vă permite să gestionați chatul live.

Cum să alegeți cel mai bun software de asistență pentru clienți?

Pentru a alege cel mai bun software de asistență pentru clienți, trebuie să luați în considerare faptul că vă ajută cu majoritatea (dacă nu cu toate) procesele de serviciu clienți. Ar trebui să aibă acces la toate canalele de comunicare de care aveți nevoie, adică e-mailuri, telefoane sau rețele sociale. Chatul live este o caracteristică extrem de importantă. De asemenea, acordați atenție creării de analize și rapoarte care vă vor permite să îmbunătățiți serviciul clienți.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație