Încercare gratuită

Satisfacția clienților

Ce este satisfacția clienților?

Satisfacția clienților reprezintă o intensitate sau un grad de satisfacție pe care îl oferă produsele, serviciile sau serviciile de asistență pentru clienți. Este o situație în care clientul este mulțumit de o companie. Satisfacția clienților reflectă dacă așteptările clienților au fost îndeplinite sau nu.

Atunci când o companie crește gradul de satisfacție a clienților, aceasta poate reduce costurile și crește vânzările. Un client mulțumit recomandă adesea compania prietenilor, familiei sau colegilor săi, ceea ce aduce noi clienți potențiali. Compania poate crește gradul de satisfacție prin furnizarea de produse, servicii și asistență pentru clienți de calitate, prin prețuri sau prin atmosfera plăcută din magazin. Dar există și multe alte modalități.

Satisfacția clienților
Conceptul de feedback al clienților vectoriali în stil plat – verificând manual nota excelentă dintr-un sondaj

Întrebări frecvente

Ce este satisfacția clienților?

Satisfacția clienților reprezintă gradul de mulțumire a clienților față de produsul sau serviciul pe care l-au achiziționat sau față de serviciul de asistență pentru clienți. Reflectă dacă așteptările clientului au fost îndeplinite și dacă nevoile au fost satisfăcute.

Cum se măsoară satisfacția clienților?

Satisfacția clienților poate fi măsurată în mai multe moduri. Poate fi un rezultat al satisfacției clienților, datorită căruia vom obține răspunsuri la întrebarea dacă clienții sunt sau nu mulțumiți de serviciile oferite clienților. De asemenea, puteți examina scorul de efort al clientului, care arată cât de mult efort trebuie să depună clientul în procesul de cumpărare și în contactul cu serviciul clienți. O altă posibilitate sunt sondajele cu întrebări detaliate care sunt trimise clienților prin intermediul aplicației, după finalizarea serviciului, prin e-mail sau prin chat live.

Cum se poate îmbunătăți satisfacția clienților?

Pentru a îmbunătăți gradul de satisfacție a clienților, asigurați un nivel cât mai ridicat al serviciilor pentru clienți, astfel încât aceștia să simtă că sunt importanți pentru marca dvs. De asemenea, încercați să înțelegeți clientul și deciziile sale și să răspundeți nevoilor sale. De asemenea, ar trebui să aveți grijă de UX, astfel încât clientul dvs. să poată parcurge procesul de cumpărare în cel mai simplu și intuitiv mod.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație