Ce este un pathfinder?
Pathfinder poate fi integrat cu software-ul dvs. actual pentru a vă îmbunătăți serviciul pentru clienți. Aplicația vă permite să urmăriți activitatea utilizatorului final cu 30 de minute înainte și după ce au trimis un tichet de ajutor. Atunci când membrii echipei de asistență rezolvă problema clientului, poate fi extrem de util pentru aceștia să aibă o imagine clară a ceea ce a lucrat clientul.
Frequently Asked Questions
Ce este un pathfinder?
Pathfinder este o opțiune care vă permite să urmăriți activitatea utilizatorului final cu 30 de minute înainte și după trimiterea unui tichet de asistență. Datorită acestui fapt, aveți o imagine a ceea ce a lucrat clientul, ceea ce poate facilita munca agentului care va asigura suport.
Cum puteți folosi un pathfinder?
Pathfinder poate fi integrat cu software-ul actual. Datorită acestuia, aflăm ce pași a făcut clientul și poate ajuta la găsirea sursei problemei, de asemenea, ne arată ce a făcut deja clientul pentru a rezolva problema și s-a dovedit a nu fi eficient.
Puteți integra un pathfinder în contul dvs. LiveAgent?
Pathfinder poate fi integrat cu software-ul LiveAgent actual. Acest lucru vă oferă șansa de a vă îmbunătăți serviciul pentru clienți.
Notă de expert
Pathfinder este o opțiune utilă pentru a urmări activitatea utilizatorului final înainte și după trimiterea unui tichet de asistență, ajutând la găsirea sursei problemei și îmbunătățind serviciul pentru clienți.

Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?
Sumarizarea textului de marketing este esențială pentru înțelegerea sa.