Care sunt informațiile despre clienți?
Nume, număr de telefon, adresă de email, adresă companie, comenzi și multe altele. Acestea sunt informațiile despre clienți pe care orice companie trebuie să le stocheze pentru a putea oferi un serviciul de suport perfect. Companiile pot obține diferite informații despre clienți.

Fiecare companie trebuie de asemenea să știe care sunt cerințele clientului și cum să le întreacă așteptările. Acest lucru poate duce la o creștere a vânzărilor, încasărilor și al gradului de satisfacție al clienților. Cu cât aveți mai multe informații la dispoziție, cu atât serviciul clienți este mai eficient și ajută la dezvoltarea afacerii dvs.
Learn more about Contacts and Contact fields in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Ce reprezintă informațiile despre clienți?
Informațiile despre clienți sunt datele pe care le deținem despre aceștia în sistem. De obicei, acestea sunt date cu privire la nume, prenume, adresă de email, adresa companiei, istoricul comenzilor etc. Aceste informații sunt solicitate de toate companiile.
Unde sunt stocate informațiile despre clienți în LiveAgent?
Informațiile despre clienți sunt salvate în baza de clienți în panoul LiveAgent al agentului. Pentru a le verifica, trebuie doar să mergeți la secțiunea 'Clienți', unde veți găsi informațiile de care aveți nevoie. În felul acesta, vă puteți îmbunătăți serviciul de suport clienți.
Cum securizați informațiile despre clienți?
Stocarea unor informații sensibile despre clienți presupune să fie corect securizate. Pentru a le proteja, solicitați doar informațiile de care aveți nevoie. Actualizați programul pe care îl utilizați pentru a comunica cu clienții - de regulă acestea au o tehnologie de criptare încorporată. Următorul pas este de a limita accesul la informații și de a permite să fie accesate doar de persoanele care într-adevăr au nevoie de ele. Conștientizarea importanței gestionării datelor de către agenți este extrem de importantă.
Notă de expert
Protejați informațiile clienților prin limitarea accesului și actualizarea programelor cu tehnologie de criptare încorporată.

Caracteristicile oferite de sistemul de ticketing LiveAgent includ rapoarte de etichete, gamificare în serviciul clienți și niveluri pentru agenți. LivAgent permite crearea de portaluri pentru clienți, atașarea de fișiere la articolele din baza de cunoștințe și încurajarea feedback-ului și sugestiilor. De asemenea, oferă aplicații mobile pentru Android și iOS, opțiunea de blocare a unor adrese IP și măsuri de securitate conforme cu GDPR. Cu LiveAgent, se pot realiza integrări cu diverse alte aplicații și instrumente, precum Slack, WordPress, SquareSpace și Zapier, și se poate gestiona facturarea.
Textul oferă informații despre Acordul de Nivel de Serviciu (SLA) și modul în care acesta poate îmbunătăți serviciile oferite clienților. LiveAgent oferă instrumente pentru a seta și implementa SLA și pentru generarea de rapoarte de conformitate. Platforma permite, de asemenea, integrarea cu rețelele sociale și utilizarea șabloanelor de e-mail pentru a îmbunătăți integrarea clienților.
Raportul privind canalele de comunicație
Sistemul de ticketing LiveAgent oferă gamificare, recompense pentru agenți și chat live pentru afaceri. Servicii excelente și personalizate pentru clienți.
Raport de conformitate privind SLA
Platformele de marketing, cum ar fi Klaviyo, Freshdesk, Google Analytics și Intercom, pot fi utile pentru gestionarea comunicării și îmbunătățirea experienței clienților. Cu toate acestea, utilizatorii raportează unele probleme legate de funcționalitate și curba de învățare.