Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Informații despre clienți

Care sunt informațiile despre clienți?

Nume, număr de telefon, adresă de email, adresă companie, comenzi și multe altele. Acestea sunt informațiile despre clienți pe care orice companie trebuie să le stocheze pentru a putea oferi un serviciul de suport perfect. Companiile pot obține diferite informații despre clienți.

Informații despre clienți

Fiecare companie trebuie de asemenea să știe care sunt cerințele clientului și cum să le întreacă așteptările. Acest lucru poate duce la o creștere a vânzărilor, încasărilor și al gradului de satisfacție al clienților. Cu cât aveți mai multe informații la dispoziție, cu atât serviciul clienți este mai eficient și ajută la dezvoltarea afacerii dvs.

Aflați mai multe despre Contacte și Câmpuri de contact LiveAgent.

Întrebări frecvente

Ce reprezintă informațiile despre clienți?

Informațiile despre clienți sunt datele pe care le deținem despre aceștia în sistem. De obicei, acestea sunt date cu privire la nume, prenume, adresă de email, adresa companiei, istoricul comenzilor etc. Aceste informații sunt solicitate de toate companiile.

Unde sunt stocate informațiile despre clienți în LiveAgent?

Informațiile despre clienți sunt salvate în baza de clienți în panoul LiveAgent al agentului. Pentru a le verifica, trebuie doar să mergeți la secțiunea 'Clienți', unde veți găsi informațiile de care aveți nevoie. În felul acesta, vă puteți îmbunătăți serviciul de suport clienți.

Cum securizați informațiile despre clienți?

Stocarea unor informații sensibile despre clienți presupune să fie corect securizate. Pentru a le proteja, solicitați doar informațiile de care aveți nevoie. Actualizați programul pe care îl utilizați pentru a comunica cu clienții - de regulă acestea au o tehnologie de criptare încorporată. Următorul pas este de a limita accesul la informații și de a permite să fie accesate doar de persoanele care într-adevăr au nevoie de ele. Conștientizarea importanței gestionării datelor de către agenți este extrem de importantă.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație