Care sunt informațiile despre clienți?
Nume, număr de telefon, adresă de email, adresă companie, comenzi și multe altele. Acestea sunt informațiile despre clienți pe care orice companie trebuie să le stocheze pentru a putea oferi un serviciul de suport perfect. Companiile pot obține diferite informații despre clienți.

Fiecare companie trebuie de asemenea să știe care sunt cerințele clientului și cum să le întreacă așteptările. Acest lucru poate duce la o creștere a vânzărilor, încasărilor și al gradului de satisfacție al clienților. Cu cât aveți mai multe informații la dispoziție, cu atât serviciul clienți este mai eficient și ajută la dezvoltarea afacerii dvs.
Learn more about Contacts and Contact fields in LiveAgent.
Frequently asked questions
Ce reprezintă informațiile despre clienți?
Informațiile despre clienți sunt datele pe care le deținem despre aceștia în sistem. De obicei, acestea sunt date cu privire la nume, prenume, adresă de email, adresa companiei, istoricul comenzilor etc. Aceste informații sunt solicitate de toate companiile.
Unde sunt stocate informațiile despre clienți în LiveAgent?
Informațiile despre clienți sunt salvate în baza de clienți în panoul LiveAgent al agentului. Pentru a le verifica, trebuie doar să mergeți la secțiunea 'Clienți', unde veți găsi informațiile de care aveți nevoie. În felul acesta, vă puteți îmbunătăți serviciul de suport clienți.
Cum securizați informațiile despre clienți?
Stocarea unor informații sensibile despre clienți presupune să fie corect securizate. Pentru a le proteja, solicitați doar informațiile de care aveți nevoie. Actualizați programul pe care îl utilizați pentru a comunica cu clienții - de regulă acestea au o tehnologie de criptare încorporată. Următorul pas este de a limita accesul la informații și de a permite să fie accesate doar de persoanele care într-adevăr au nevoie de ele. Conștientizarea importanței gestionării datelor de către agenți este extrem de importantă.
Expert note
Protejați informațiile clienților prin limitarea accesului și actualizarea programelor cu tehnologie de criptare încorporată.

Listă de verificare privind clientul nou
Această listă de verificare îndrumă proprietarii de afaceri în privința obiectivelor pentru clienții noi, inclusiv desemnarea unui reprezentant de vânzări și de asistență clienți, validarea contractului, programarea întâlnirilor și identificarea necesităților și așteptărilor clienților. Proprietarii ar trebui să înregistreze datele despre clienți și să evalueze utilizarea serviciilor. Catalogarea semnalelor de alarmă sau a problemelor și identificarea obiectivelor pe termen scurt și lung ar trebui să fie, de asemenea, realizate.
Orientarea spre client este o strategie importantă pentru orice brand, care se concentrează pe interacțiunea cu clienții și experiența cu serviciul clienți. Programul de gestionare a comunicațiilor cu clienții, LiveAgent, joacă un rol esențial în acest sens, oferind o soluție completă pentru promovarea și centrarea pe clienți. LiveAgent este un software popular pentru serviciul clienți, cu caracteristici și integrări alternative care îl fac o alegere bună pentru satisfacerea clienților.
Recenziile serviciului clienți
LiveAgent este un software pentru asistență și chat live popular în industria valutară. Acesta oferă suport prin aplicație, baza de cunoștințe și consultarea cu serviciul clienți. Feedback-ul clienților este important și poate fi strâns prin diverse modalități, inclusiv prin sondaje și recenzii. Sondajele pot ajuta la îmbunătățirea experienței și produselor. Serviciul clienți trebuie dezvoltat cu atenție, având în vedere feedback-ul angajaților și clienților. Agentul poate juca un rol crucial în îmbunătățirea imaginii de marcă a companiei și a serviciului pentru clienți.