Ce sunt indicatorii?
Indicatorii, denumiți și Rapoarte, sunt diferite tipuri de măsurători care vă pot fi utile pentru a vedea situația actuală a afacerii dvs. Există 3 categorii principale de indicatori: indicatori bazați pe timp, indicatori ai efortului și indicatori ai activității agenților.
Indicatorii bazați pe timp vă oferă date precum timpul de prim răspuns, timpul de așteptare al solicitantului sau timpul de rezolvare completă. Indicatorii privind efortul includ numărul de răspunsuri, de tichete redeschise sau realocate, iar cei privind activitatea agenților se referă la timpul online, disponibilitatea și tichetele rezolvate. De asemenea, puteți crea indicatori personalizați pentru a urmări datele de cel mai mare interes pentru dvs.
Aflați mai multe despre Indicatori în LiveAgent.

Frequently Asked Questions
Ce sunt indicatorii?
Indicatorii sunt măsuri de cuantificare. Aceștia sunt utilizați pentru a evalua, compara și urmări performanța sau producția. Există un grup de indicatori pe care conducerea sau analiștii le analizează în mod regulat pentru a menține evaluări ale performanței, opinii și strategii de afaceri.
Care sunt cei mai frecvenți indicatori de asistență pentru clienți?
Cei mai comuni indicatori ai serviciului clienți sunt Volumul de Tichete, care reprezintă numărul de notificări care măsoară numărul total de apeluri în domeniul de asistență. Urmează Timpul mediu de rezolvare a problemelor, Timpul mediu de răspuns, Timpul mediu de prim răspuns, Punctajul de satisfacție a clienților și Timpul mediu de deservire a clienților.
Ce indicatori puteți măsura în LiveAgent?
În LiveAgent puteți măsura clienții și activitatea agenților. Când vine vorba de clienți, puteți măsura, printre altele, Scorul Net al Promotorului, Indicele de Satisfacție a Clienților, Scorul de Efort al Clienților, Scorul Intern al Calității, Implicarea Clienților, Rata de Fluctuație a Clienților, Rata de Retenție a Clienților, Rata de Recomandare. Când vine vorba de agenți, putem măsura, printre altele, volumul de tichete, numărul de contacte, nivelul de servicii și numărul de tichete restante.
Notă de expert
Indicatorii sunt măsurători esențiale pentru a evalua performanța și eficiența serviciului pentru clienți. Aceștia includ indicatori bazați pe timp, efort și activitatea agenților.

LiveAgent este un software care ajută companiile să gestioneze volumul mare de cereri ale clienților și să îmbunătățească satisfacția acestora. Are caracteristici multiple precum jurnale de conversații, forumuri comunitare și integrare cu social media, ceea ce poate reduce rata abandonării coșului de cumpărături și poate atrage potențiali clienți. LiveAgent oferă un sistem de bilete hibrid cu o interfață intuitivă care combină toate canalele de comunicare pentru a oferi agenților o încărcătură optimă de lucru și informații cuprinzătoare despre clienți. Este o soluție rentabilă, care a primit recenzii excelente de la întreprinderi mici, medii și mari, inclusiv companii renumite precum BMW, Huawei, Yamaha și Universitatea Oxford. Oricine poate încerca gratuit LiveAgent timp de șapte zile și poate migra datele de la SupportBee fără dificultate.
Caracteristicile oferite de sistemul de ticketing LiveAgent includ rapoarte de etichete, gamificare în serviciul clienți și niveluri pentru agenți. LivAgent permite crearea de portaluri pentru clienți, atașarea de fișiere la articolele din baza de cunoștințe și încurajarea feedback-ului și sugestiilor. De asemenea, oferă aplicații mobile pentru Android și iOS, opțiunea de blocare a unor adrese IP și măsuri de securitate conforme cu GDPR. Cu LiveAgent, se pot realiza integrări cu diverse alte aplicații și instrumente, precum Slack, WordPress, SquareSpace și Zapier, și se poate gestiona facturarea.
Textul oferă informații despre Acordul de Nivel de Serviciu (SLA) și modul în care acesta poate îmbunătăți serviciile oferite clienților. LiveAgent oferă instrumente pentru a seta și implementa SLA și pentru generarea de rapoarte de conformitate. Platforma permite, de asemenea, integrarea cu rețelele sociale și utilizarea șabloanelor de e-mail pentru a îmbunătăți integrarea clienților.