Ce este un formular de bilet?
Formularul de bilet este ceva ce numim Formular de contact în LiveAgent. Este folosit fie ca un widget încorporat, fie ca un widget popup pentru ca clienții să vă contacteze serviciul de asistență pentru clienți. Motivul pentru care atât de multe companii preferă să utilizeze formularele de contact, în loc să le solicite clienților să le trimită direct prin e-mail, este că îi pot obliga să trimită informații suplimentare necesare pentru sortarea biletelor primite. Utilizând formularul de contact, puteți utiliza meniuri derulante sau câmpuri obligatorii pentru a colecta mai multe informații de la clienții dumneavoastră înainte de a trimite interogările.
Frequently Asked Questions
Ce este un formular de bilet?
Formularul de bilet este un set de câmpuri de solicitare predefinite pentru o cerere de serviciu specifică, adică formularul de contact. Este cel mai adesea utilizat ca widget încorporat sau ca widget popup atunci când clientul intră într-o anumită pagină.
Care sunt avantajele utilizării unui formular de bilet?
Formularele de bilete pot fi create pentru multe tipuri de cereri de servicii. Acestea vă permit să introduceți cu precizie conținut individual. În plus, acestea includ detalii despre un anumit tip de cerere de servicii. Adesea conțin meniuri derulante sau câmpuri obligatorii care vă permit să colectați anumite categorii
Unde puteți plasa un formular de bilet pe site-ul dumneavoastră web?
Puteți plasa formularul de cerere oriunde pe site-ul dumneavoastră web. Cel mai bun loc este locul în care clienții solicită cel mai adesea ajutor. Este important să fie clar vizibil și ușor accesibil.
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.