Ce este un formular de bilet?
Formularul de bilet este ceva ce numim Formular de contact în LiveAgent. Este folosit fie ca un widget încorporat, fie ca un widget popup pentru ca clienții să vă contacteze serviciul de asistență pentru clienți. Motivul pentru care atât de multe companii preferă să utilizeze formularele de contact, în loc să le solicite clienților să le trimită direct prin e-mail, este că îi pot obliga să trimită informații suplimentare necesare pentru sortarea biletelor primite. Utilizând formularul de contact, puteți utiliza meniuri derulante sau câmpuri obligatorii pentru a colecta mai multe informații de la clienții dumneavoastră înainte de a trimite interogările.

Frequently Asked Questions
Ce este un formular de bilet?
Formularul de bilet este un set de câmpuri de solicitare predefinite pentru o cerere de serviciu specifică, adică formularul de contact. Este cel mai adesea utilizat ca widget încorporat sau ca widget popup atunci când clientul intră într-o anumită pagină.
Care sunt avantajele utilizării unui formular de bilet?
Formularele de bilete pot fi create pentru multe tipuri de cereri de servicii. Acestea vă permit să introduceți cu precizie conținut individual. În plus, acestea includ detalii despre un anumit tip de cerere de servicii. Adesea conțin meniuri derulante sau câmpuri obligatorii care vă permit să colectați anumite categorii
Unde puteți plasa un formular de bilet pe site-ul dumneavoastră web?
Puteți plasa formularul de cerere oriunde pe site-ul dumneavoastră web. Cel mai bun loc este locul în care clienții solicită cel mai adesea ajutor. Este important să fie clar vizibil și ușor accesibil.
Notă de expert
Înlocuiți procesul obositor și dezorganizat de trimitere a e-mailurilor cu un formular de bilet personalizabil pentru comunicarea eficientă cu clienții.

Caracteristicile oferite de sistemul de ticketing LiveAgent includ rapoarte de etichete, gamificare în serviciul clienți și niveluri pentru agenți. LivAgent permite crearea de portaluri pentru clienți, atașarea de fișiere la articolele din baza de cunoștințe și încurajarea feedback-ului și sugestiilor. De asemenea, oferă aplicații mobile pentru Android și iOS, opțiunea de blocare a unor adrese IP și măsuri de securitate conforme cu GDPR. Cu LiveAgent, se pot realiza integrări cu diverse alte aplicații și instrumente, precum Slack, WordPress, SquareSpace și Zapier, și se poate gestiona facturarea.