Ce este un formular de bilet?
Formularul de bilet este ceva ce numim Formular de contact în LiveAgent. Este folosit fie ca un widget încorporat, fie ca un widget popup pentru ca clienții să vă contacteze serviciul de asistență pentru clienți. Motivul pentru care atât de multe companii preferă să utilizeze formularele de contact, în loc să le solicite clienților să le trimită direct prin e-mail, este că îi pot obliga să trimită informații suplimentare necesare pentru sortarea biletelor primite. Utilizând formularul de contact, puteți utiliza meniuri derulante sau câmpuri obligatorii pentru a colecta mai multe informații de la clienții dumneavoastră înainte de a trimite interogările.

Frequently asked questions
Ce este un formular de bilet?
Formularul de bilet este un set de câmpuri de solicitare predefinite pentru o cerere de serviciu specifică, adică formularul de contact. Este cel mai adesea utilizat ca widget încorporat sau ca widget popup atunci când clientul intră într-o anumită pagină.
Care sunt avantajele utilizării unui formular de bilet?
Formularele de bilete pot fi create pentru multe tipuri de cereri de servicii. Acestea vă permit să introduceți cu precizie conținut individual. În plus, acestea includ detalii despre un anumit tip de cerere de servicii. Adesea conțin meniuri derulante sau câmpuri obligatorii care vă permit să colectați anumite categorii
Unde puteți plasa un formular de bilet pe site-ul dumneavoastră web?
Puteți plasa formularul de cerere oriunde pe site-ul dumneavoastră web. Cel mai bun loc este locul în care clienții solicită cel mai adesea ajutor. Este important să fie clar vizibil și ușor accesibil.
Expert note
Înlocuiți procesul obositor și dezorganizat de trimitere a e-mailurilor cu un formular de bilet personalizabil pentru comunicarea eficientă cu clienții.

Un sistem de ticketing este un instrument esențial pentru serviciul clienți, care poate ajuta reprezentanții să răspundă la solicitarile într-un mod eficient. LiveAgent oferă trei abonamente diferite cu o perioada de probă de 14 zile, una dintre caracteristicile software-ului fiind capacitatea de a distribui tichete în mod automat. Acest sistem de ticketing poate duce la satisfacție mai mare a clienților, rezolvarea mai rapidă a solicitărilor și costuri mai mici pentru afaceri cu profituri mai mari. Caracteristicile includ un Inbox universal, un sistem de tichete și un flux hibrid de tichete.
În acest text, se discută despre importanța filtrării spamului pentru protejarea împotriva phishing-ului, virușilor și escrocheriilor, precum și despre utilitatea instrumentului LiveAgent pentru această problemă. Textul evidențiază, de asemenea, importanța emailurilor personalizate de mulțumire pentru consolidarea relațiilor cu clienții și oferă informații despre funcția Detectarea Coliziunii dintre Agenți, un alt instrument util oferit de LiveAgent.
Acest text prezintă beneficiile utilității de servicii automate pentru clienți și centrul de contact pentru administrarea comunicațiilor de pe diverse platforme. De asemenea, se evidențiază importanța revizuirii periodice a rapoartelor privind serviciul clienți pentru îmbunătățirea produselor și serviciilor oferite. Pagina utilizează module cookie, iar utilizatorii sunt invitați să programeze un apel pentru a afla mai multe despre beneficiile LiveAgent.
Câmpurile personalizate pentru tichete sunt utile în furnizarea de servicii mai bune pentru clienți. Acestea permit stocarea informațiilor relevante despre clienți și solicitările acestora, favorizând un răspuns rapid, competent și personalizat. Cu LiveAgent, posibilitățile de creare de câmpuri personalizate sunt nelimitate. Acest lucru facilitează identificarea informațiilor esențiale și transferul de tichete între agenți.