Ce este un centru de asistență?
Un centru de asistență (numit și bază de cunoștințe/portal pentru clienți) este un site web conceput de companie pentru a-i ajuta pe clienți să rezolve problemele cu care se confruntă.
Atunci când un client are probleme cu un produs sau un serviciu, el/ea vizitează centrul de asistență, care are un panou de întrebări cu întrebări frecvente (FAQ). Cele mai multe dintre problemele cu care se confruntă clienții au fost rezolvate și se oferă un răspuns cu privire la modul de rezolvare a unei anumite probleme. Evident, unii clienți ar putea avea probleme diferite la care nu pot găsi răspunsuri în centrul de asistență. În acest caz, aceștia apelează la serviciul clienți. Centrul de asistență are, de asemenea, panouri pentru informații de contact, articole despre problemele întâmpinate și formulare de feedback.
Aflați mai multe despre Portalul clienților în LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Care este definiția centrului de asistență?
Care este rolul centrului de asistență?
Rolul helpdesk-ului este de a oferi răspunsuri clienților care au nevoie de asistență. Aceștia pot avea probleme cu un produs sau un serviciu, pot căuta instrucțiuni de operare detaliate, pot dori să raporteze un bug sau o plângere cu privire la serviciile furnizate, precum și să afle mai multe despre produsele individuale pentru a-i ajuta să se ocupe de acestea.
LiveAgent oferă un centru de asistență?
LiveAgent oferă un centru de asistență. Acesta este integrat în LiveAgent și este destul de ușor de utilizat. La crearea unui cont, există un manual de instrucțiuni care vă va ghida prin activitățile centrului de asistență. Făcând click pe baza de cunoștințe, puteți începe cu ușurință să creați. Aveți opțiunea de a adăuga categorii, articole, întrebări frecvente sau forum.
Un centru dedicat cu program informatic de portal pentru clienți
Portalurile pentru clienți oferă acces ușor la informații, reduc costurile serviciilor și eliberează agenții de întrebările frecvente. Un portal pentru clienți îmbunătățește productivitatea agenților și oferă un amestec de cunoștințe și informații comerciale.
Serviciul de asistență face parte din infrastructura ITIL și se concentrează pe deservirea clienților. Helpdesk-urile elimină tichetele pierdute, oferă mai multe opțiuni de contact și reduc încărcările de tichete prin opțiuni de autoservire. Este important să vă notați cerințele și să efectuați cercetări înainte de a vă înregistra pentru o încercare gratuită.