Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Centru de asistență

Ce este un centru de asistență?

Un centru de asistență (numit și bază de cunoștințe/portal pentru clienți) este un site web conceput de companie pentru a-i ajuta pe clienți să rezolve problemele cu care se confruntă.

Atunci când un client are probleme cu un produs sau un serviciu, el/ea vizitează centrul de asistență, care are un panou de întrebări cu întrebări frecvente (FAQ). Cele mai multe dintre problemele cu care se confruntă clienții au fost rezolvate și se oferă un răspuns cu privire la modul de rezolvare a unei anumite probleme. Evident, unii clienți ar putea avea probleme diferite la care nu pot găsi răspunsuri în centrul de asistență. În acest caz, aceștia apelează la serviciul clienți. Centrul de asistență are, de asemenea, panouri pentru informații de contact, articole despre problemele întâmpinate și formulare de feedback.

Aflați mai multe despre Portalul clienților în LiveAgent.

Întrebări frecvente

Care este definiția centrului de asistență?

Centrul de Asistență este, de obicei, un site web care permite clienților să găsească răspunsuri la întrebările lor. În funcție de companie, acesta poate include o bază de cunoștințe, un formular de raportare a problemelor, un chat de asistență live, manuale de utilizare și articole.

Care este rolul centrului de asistență?

Rolul helpdesk-ului este de a oferi răspunsuri clienților care au nevoie de asistență. Aceștia pot avea probleme cu un produs sau un serviciu, pot căuta instrucțiuni de operare detaliate, pot dori să raporteze un bug sau o plângere cu privire la serviciile furnizate, precum și să afle mai multe despre produsele individuale pentru a-i ajuta să se ocupe de acestea.

LiveAgent oferă un centru de asistență?

LiveAgent oferă un centru de asistență. Acesta este integrat în LiveAgent și este destul de ușor de utilizat. La crearea unui cont, există un manual de instrucțiuni care vă va ghida prin activitățile centrului de asistență. Făcând click pe baza de cunoștințe, puteți începe cu ușurință să creați. Aveți opțiunea de a adăuga categorii, articole, întrebări frecvente sau forum.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație