Ce este un centru de asistență?
Un centru de asistență (numit și bază de cunoștințe/portal pentru clienți) este un site web conceput de companie pentru a-i ajuta pe clienți să rezolve problemele cu care se confruntă.
Atunci când un client are probleme cu un produs sau un serviciu, el/ea vizitează centrul de asistență, care are un panou de întrebări cu întrebări frecvente (FAQ). Cele mai multe dintre problemele cu care se confruntă clienții au fost rezolvate și se oferă un răspuns cu privire la modul de rezolvare a unei anumite probleme. Evident, unii clienți ar putea avea probleme diferite la care nu pot găsi răspunsuri în centrul de asistență. În acest caz, aceștia apelează la serviciul clienți. Centrul de asistență are, de asemenea, panouri pentru informații de contact, articole despre problemele întâmpinate și formulare de feedback.
Aflați mai multe despre Portalul clienților în LiveAgent.
Frequently asked questions
Care este definiția centrului de asistență?
Care este rolul centrului de asistență?
Rolul helpdesk-ului este de a oferi răspunsuri clienților care au nevoie de asistență. Aceștia pot avea probleme cu un produs sau un serviciu, pot căuta instrucțiuni de operare detaliate, pot dori să raporteze un bug sau o plângere cu privire la serviciile furnizate, precum și să afle mai multe despre produsele individuale pentru a-i ajuta să se ocupe de acestea.
LiveAgent oferă un centru de asistență?
LiveAgent oferă un centru de asistență. Acesta este integrat în LiveAgent și este destul de ușor de utilizat. La crearea unui cont, există un manual de instrucțiuni care vă va ghida prin activitățile centrului de asistență. Făcând click pe baza de cunoștințe, puteți începe cu ușurință să creați. Aveți opțiunea de a adăuga categorii, articole, întrebări frecvente sau forum.
Centrum este un portal de internet din Cehia care oferă servicii precum e-mail, știri actuale și vremea. Echipa de servicii pentru clienți oferă asistență prin intermediul rețelelor de socializare și asistență de tip autoservire. Pentru a contacta Centrum, puteți lăsa un mesaj pe platformele de socializare sau utiliza baza lor de cunoștințe pentru asistență. Nu există asistență prin e-mail sau prin chat live, iar Centrum nu dispune de asistență telefonică pentru clienți.
Centru pentru intrările apelurilor
Textul discută despre aplicațiile call center și centrul de servicii pentru clienți, și importanța acestora pentru îmbunătățirea satisfacției clienților și reducerea costurilor pentru companii. Call center-ul poate fi utilizat atât pentru apeluri inbound, cât și pentru cele outbound, și poate fi construit virtual prin software, oferind servicii în mai multe limbi și pe mai multe fusuri orare. Companiile care doresc să își mărească calitatea și eficiența serviciilor pentru clienți pot utiliza soluții precum LiveAgent, care oferă diverse caracteristici și software pentru serviciul clienților, inclusiv rutare inteligentă pentru o experiență omnicanală fără probleme.
Software-ul de centru de apeluri de ieșire este utilizat pentru apeluri de vânzări și poate fi un instrument eficient pentru servicii pentru clienți. Pentru alegerea unui software, trebuie evaluat dacă aveți nevoie de instrumente de call center primite sau pentru apeluri de ieșire și puteți alege soluții combinate ale centrului de apeluri.
Centru de asistență restricționat
Softwareul de gestionare a portalului clienților este oferit de LiveAgent, care include și un modul de gestionare a e-mailurilor și oferă caracteristici și integrări variate.