Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Asistență tehnică online

Ce este software-ul de feedback al clienților?

Software-ul de feedback al clienților este uneori confundat cu Software-ul CRM, dar acestea au scopuri diferite. Software-ul CRM vă permite să adunați date despre clienți din mai multe surse, iar apoi să stocați, să procesați și să analizați aceste informații. Însă, prin utilizarea unui software de feedback al clienților, veți putea colecta gândurile și opiniile clienților despre produsul, serviciile sau marca dvs. în general. 

Cum pot oferi asistență tehnică?

Asistența tehnică live poate fi oferită prin diferite canale. De exemplu: e-mail, apeluri telefonice sau chat pentru asistență tehnică online. Pentru a oferi asistență tehnică excelentă, majoritatea întreprinderilor utilizează Software de Asistență. Software-ul de asistență, cum ar fi LiveAgent, eficientizează comunicarea cu clienții și oferă instrumente avansate pentru agenții de asistență tehnică.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Din ce părți este alcătuit cel mai bun software de asistență tehnică?

Mail

Șabloane de e-mail

Fiecare afacere primește o tonă de e-mailuri în fiecare zi. Cu LiveAgent, agenții dvs. de asistență online pentru clienți vor primi tichete de e-mail distribuite uniform. În plus, puteți personaliza șabloanele de e-mail pentru un flux de lucru eficient ori de câte ori primiți o notificare de tichet nou de e-mail.

Dacă doriți să aflați mai multe, citiți LiveAgent – Mail.

Asistență tehnică prin chat

Chat în timp real

Din ce în ce mai mulți clienți preferă să apeleze la Chat Live pentru a obține un răspuns mai rapid. Există multe butoane de chat pe care le puteți utiliza pe site-ul dvs. în ultima vreme. Deci, cum este diferit Chat-ul LiveAgent? Ei bine, în primul rând, puteți vedea ce scrie clientul chiar înainte ca acesta să trimită. Astfel, vă puteți pregăti în avans. Clientul are nevoie de documente specifice, de îndrumare? Atașați documentul sau trimiteți-i link-uri. Trebuie să transferați clientul la un alt departament? Ușor cu LiveAgent!

Dacă doriți să aflați mai multe, citiți LiveAgent – Chat.

Apeluri

Transferuri ale Apelurilor

Primiți apeluri pe telefon și pe PC de la clienții dvs. în același timp? LiveAgent vă poate ajuta să direcționați apelurile către computerele agenților dvs. Nu mai treceți de la un dispozitiv la altul, gestionați apelurile dintr-o singură interfață.

Dacă doriți să aflați mai multe, citiți LiveAgent – Apeluri.

Rețele de socializare

Facebook

Primiți întrebări/nelămuriri despre produsele/serviciile companiei dvs. pe rețele de socializare, cum ar fi: Facebook, Twitter sau Viber? Cu LiveAgent, puteți integra aceste platforme SoMe și vă puteți asigura că sunteți mereu la curent cu orice problemă sau preocupare. Implicarea cu publicul/clienții dvs. este mai importantă ca niciodată. Urmăriți și gestionați-vă narațiunea SoMe cu LiveAgent.

Dacă doriți să aflați mai multe, citiți LiveAgent – Rețele de Socializare.

Forum

Forum

Un forum este o modalitate excelentă de a le oferi clienților dvs. un spațiu pentru a se ajuta reciproc. Cu LiveAgent nu numai că puteți crea un forum, dar veți primi și notificări ori de câte ori clienții dvs. postează acolo. Prin urmare, puteți aborda imediat orice preocupare.

Dacă doriți să aflați mai multe, citiți LiveAgent – Forum.

Formulare de contact

Formulare de contact

De multe ori, serviciul de asistență online pentru clienți primește o mulțime de spam. O modalitate de a preveni acest lucru este să puneți la dispoziția clienților dvs. formulare de contact. Astfel, e-mailul dvs. de asistență clienți (de afaceri) este “ascuns”. În plus, obțineți mai multe informații despre clienți – informații relevante, cum ar fi; Nume, E-mail, Număr de telefon, ceea ce în cele din urmă vă ajută să oferiți servicii mai bune.

Dacă doriți să aflați mai multe, citiți LiveAgent – Formulare de contact.

Apeluri video

Chat video

Asistența pentru clienți online poate fi uneori dificilă. A avea posibilitatea de a arăta sau de a ghida clientul prin intermediul apelurilor video online poate fi un avantaj imens pentru multe întreprinderi. Nu mai e nicio problemă în a explica clienților problemele tehnice, pur și simplu partajați ecranul și ajutați clientul.

Dacă doriți să aflați mai multe, citiți LiveAgent – Apeluri video.

Feedback

Feedback și sugestii

Opțiunea de feedback de la LiveAgent este o modalitate excelentă de a afla opiniile și preocupările clienților dvs. Pur și simplu vă poate ajuta să vă îmbunătățiți în fiecare zi. Personalizați-vă propriul buton de feedback în LiveAgent și îmbunătățiți-vă în fiecare zi!

Dacă doriți să aflați mai multe, citiți LiveAgent – Feedback.

asistență-tehnică-online-LiveAgent

Sunteți interesat de LiveAgent? Încercați-l cu Proba gratuită de 14 zile și oferiți imediat clienților dvs. acea experiență pe mai multe canale!

Alte caracteristici LiveAgent care vă îmbunătățesc asistența tehnică live:

Asistența tehnică este dificil de oferit?

A fi un agent de asistență tehnică online este o slujbă dificilă, deoarece necesită multă răbdare și cunoștințe. În plus, este adesea repetitiv și subapreciat, deoarece clienții pot fi adesea nepoliticoși și exigenți.

De ce este nevoie pentru a fi un agent de asistență tehnică online?

Reprezentanții de asistență tehnică trebuie să aibă cunoștințe vaste despre specificațiile tehnice ale produselor și serviciilor pe care le oferă. În plus, agenții de asistență tehnică trebuie să posede abilități de ascultare activă și de relaționare. Aceștia trebuie să fie capabili să înțeleagă ce dorește clientul și să fie capabili să îl ghideze cu răbdare spre rezolvarea problemelor.

Ce abilități trebuie să aibă un agent de asistență tehnică online?

Agenții de asistență tehnică trebuie să cunoască în profunzime produsul pe care îl vinde compania lor, astfel încât să își poată ajuta clienții atât cu probleme simple, cât și complexe.

Așa cum am menționat mai sus, reprezentanții clienților trebuie să aibă abilități de ascultare activă și de relaționare. De asemenea, este benefic dacă agenții de asistență tehnică sunt multilingvi. În acest fel, ei pot oferi asistență mai multor clienți în mai multe limbi.

Nu în ultimul rând, agenții trebuie să fie capabili să scrie rapid și fără erori. O viteză de tastare rapidă asigură faptul că clienții primesc rapid răspunsurile la întrebările lor. Acest lucru asigură satisfacția clienților și, la rândul său, îmbunătățește retenția și veniturile.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Întrebări frecvente

Ce înseamnă termenul de asistență tehnică online?

Asistența tehnică este un serviciu în cadrul căruia companiile oferă asistență utilizatorilor de produse tehnologice - atât dispozitive, cum ar fi telefoane sau calculatoare, dar și software. Scopul lor este de a ajuta utilizatorul să rezolve probleme specifice cu produsul.

 

Care sunt caracteristicile unei asistențe tehnice online?

Caracteristicile asistenței tehnice online sunt, în primul rând, o capacitate excelentă de a rezolva problemele, de a le găsi cauza și de a oferi o soluție adecvată. În plus, abilitățile de comunicare care permit o abordare individuală și adecvată a clientului sunt extrem de importante. Flexibilitatea și faptul de a nu se lipi de tiparele obișnuite sunt, de asemenea, importante.

 

Puteți oferi asistență tehnică online prin LiveAgent?

Bineînțeles, puteți oferi asistență tehnică online cu LiveAgent. Acesta permite comunicarea cu clienții și oferă un instrument avansat pentru agenții de asistență tehnică. Puteți gestiona toate canalele de comunicare într-un singur loc (e-mail, chat live, chat video, social media etc.), puteți crea un centru de asistență pentru clienți și aveți acces la rapoarte și la istoricul comunicării.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație