Ce reprezintă analizele centrului de asistență?
Vedeți statistici utile despre Centrul de Asistență cu ajutorul funcției de analiză. Puteți monitoriza activitatea în baza de cunoștințe și în comunitate și puteți examina termenii de căutare din ultimele 30 de zile. De asemenea, vi se oferă numărul de articole și întrebări noi, vizualizări, voturi, abonamente și comentarii.
Frequently asked questions
Ce reprezintă analizele centrului de asistență?
Analizele centrului de asistență reprezintă date utile pentru analize și rapoarte privind funcționarea centrului dvs. de asistență. Acestea vă permit să monitorizați activitatea clienților și a agenților. Datorită lor, puteți fi la curent cu ceea ce funcționează și ceea ce nu funcționează în cadrul serviciului de asistență pentru clienți al companiei dvs.
Cum funcționează analizele centrului de asistență?
Colectează date detaliate privind activitatea departamentului de servicii pentru clienți. Puteți afla cât de eficienți sunt agenții, câte solicitări tratează într-o oră sau într-o zi. De asemenea, puteți compara datele actuale cu datele istorice, ceea ce vă poate ajuta să evaluați dacă serviciul funcționează bine, mai bine sau poate, dintr-un anumit motiv, mai rău. De asemenea, vă permite să creați rapoarte care să rezume o anumită perioadă de activități ale echipei.
Puteți găsi analize ale centrului de asistență în LiveAgent?
LiveAgent oferă Analize ale Centrului de Asistență. Datorită acestuia, puteți monitoriza activitatea din baza de cunoștințe, analiza comunitățile, vizualiza termenii căutați în ultimele 30 de zile. În plus, aveți acces la numărul de articole noi, întrebări, voturi, abonamente și comentarii.
Expert note
Analize ale centrului de asistență sunt esențiale pentru a evalua și îmbunătăți funcționarea serviciului de asistență. Înțelegeți activitatea echipei și adaptați-vă în consecință.

Cele mai bune practici de asistență
LiveAgent este un program informatic de birou de asistență cu încercare gratuită pentru 2022. Programul are caracteristici, integrări și alternative la Vision și este utilizat în industria valutară. De asemenea, acesta conține un serviciu de asistență, un centrul de contact ca serviciu și o bază de cunoștințe. LiveAgent oferă și demo-uri, prețuri și asistență, precum și informații despre companie și blog. Software-ul este popular pentru serviciul clienților, sistemele de telefonie VoIP, software-ul de autoservire și sistemul de gestionare a reclamațiilor. LiveAgent poate fi contactat prin vânzări și are un portal de asistență și opțiuni de abonare.
Listă de verificare privind calitatea apelurilor serviciului clienți
Această listă de verificare privind calitatea apelurilor serviciului clienți conține numeroase sugestii pentru a asigura o experiență de calitate pentru clienți. Printre acestea se numără reducerea zgomotului de fundal, verificarea volumului vocii și a nevoilor apelantului, deschiderea unui tichet în LiveAgent și mulți alții. Consultarea bazei de cunoștințe interne și cererea de feedback sunt și ele incluse.
Câmpurile personalizate pentru tichete sunt utile în furnizarea de servicii mai bune pentru clienți. Acestea permit stocarea informațiilor relevante despre clienți și solicitările acestora, favorizând un răspuns rapid, competent și personalizat. Cu LiveAgent, posibilitățile de creare de câmpuri personalizate sunt nelimitate. Acest lucru facilitează identificarea informațiilor esențiale și transferul de tichete între agenți.
Crearea de câmpuri de contact unice poate ajuta agenții să ofere clienților servicii mai bune și să personalizeze campaniile de marketing în viitor. Aceasta poate duce la îmbunătățirea satisfacției clienților și generarea de venituri suplimentare pentru afacerea dumneavoastră. Baza de cunoștințe, academia și blogul pot oferi mai multe informații despre câmpurile de contact. Puteți încerca gratuit perioada noastră atotcuprinzătoare de încercare de 14 zile pentru a vedea dacă suntem alegerea potrivită.