Ce reprezintă analizele centrului de asistență?
Vedeți statistici utile despre Centrul de Asistență cu ajutorul funcției de analiză. Puteți monitoriza activitatea în baza de cunoștințe și în comunitate și puteți examina termenii de căutare din ultimele 30 de zile. De asemenea, vi se oferă numărul de articole și întrebări noi, vizualizări, voturi, abonamente și comentarii.
Frequently Asked Questions
Ce reprezintă analizele centrului de asistență?
Analizele centrului de asistență reprezintă date utile pentru analize și rapoarte privind funcționarea centrului dvs. de asistență. Acestea vă permit să monitorizați activitatea clienților și a agenților. Datorită lor, puteți fi la curent cu ceea ce funcționează și ceea ce nu funcționează în cadrul serviciului de asistență pentru clienți al companiei dvs.
Cum funcționează analizele centrului de asistență?
Colectează date detaliate privind activitatea departamentului de servicii pentru clienți. Puteți afla cât de eficienți sunt agenții, câte solicitări tratează într-o oră sau într-o zi. De asemenea, puteți compara datele actuale cu datele istorice, ceea ce vă poate ajuta să evaluați dacă serviciul funcționează bine, mai bine sau poate, dintr-un anumit motiv, mai rău. De asemenea, vă permite să creați rapoarte care să rezume o anumită perioadă de activități ale echipei.
Puteți găsi analize ale centrului de asistență în LiveAgent?
LiveAgent oferă Analize ale Centrului de Asistență. Datorită acestuia, puteți monitoriza activitatea din baza de cunoștințe, analiza comunitățile, vizualiza termenii căutați în ultimele 30 de zile. În plus, aveți acces la numărul de articole noi, întrebări, voturi, abonamente și comentarii.
Expert’s note
Analize ale centrului de asistență sunt esențiale pentru a evalua și îmbunătăți funcționarea serviciului de asistență. Înțelegeți activitatea echipei și adaptați-vă în consecință.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.