Ce reprezintă analizele centrului de asistență?
Vedeți statistici utile despre Centrul de Asistență cu ajutorul funcției de analiză. Puteți monitoriza activitatea în baza de cunoștințe și în comunitate și puteți examina termenii de căutare din ultimele 30 de zile. De asemenea, vi se oferă numărul de articole și întrebări noi, vizualizări, voturi, abonamente și comentarii.
Frequently Asked Questions
Ce reprezintă analizele centrului de asistență?
Analizele centrului de asistență reprezintă date utile pentru analize și rapoarte privind funcționarea centrului dvs. de asistență. Acestea vă permit să monitorizați activitatea clienților și a agenților. Datorită lor, puteți fi la curent cu ceea ce funcționează și ceea ce nu funcționează în cadrul serviciului de asistență pentru clienți al companiei dvs.
Cum funcționează analizele centrului de asistență?
Colectează date detaliate privind activitatea departamentului de servicii pentru clienți. Puteți afla cât de eficienți sunt agenții, câte solicitări tratează într-o oră sau într-o zi. De asemenea, puteți compara datele actuale cu datele istorice, ceea ce vă poate ajuta să evaluați dacă serviciul funcționează bine, mai bine sau poate, dintr-un anumit motiv, mai rău. De asemenea, vă permite să creați rapoarte care să rezume o anumită perioadă de activități ale echipei.
Puteți găsi analize ale centrului de asistență în LiveAgent?
LiveAgent oferă Analize ale Centrului de Asistență. Datorită acestuia, puteți monitoriza activitatea din baza de cunoștințe, analiza comunitățile, vizualiza termenii căutați în ultimele 30 de zile. În plus, aveți acces la numărul de articole noi, întrebări, voturi, abonamente și comentarii.
Notă de expert
Analize ale centrului de asistență sunt esențiale pentru a evalua și îmbunătăți funcționarea serviciului de asistență. Înțelegeți activitatea echipei și adaptați-vă în consecință.

Prezentare generală a performanței agenților
Serviciul de relații cu clienții LiveAgent furnizează soluții CRM și de centru de apel pentru gestionarea proiectelor și oferă servicii clienți de calitate pentru îmbunătățirea relațiilor, vânzărilor și fidelității la brand.
Topul indicatorilor call center-ului (standardele industriei)
Echipa de serviciu pentru clienți trebuie să răspundă la recenzii negative și să urmărească KPI-uri pentru a proteja reputația brandului. LiveAgent oferă instrumente pentru gestionarea eficientă a clienților.
Managerii centrelor de apeluri trebuie să gestioneze activitățile zilnice și să îi ajute pe operatori să atingă obiectivele. Aceștia trebuie să aibă abilități de comunicare eficiente și să utilizeze software-ul adecvat precum LiveAgent. Managementul centrelor de apeluri poate fi o carieră profitabilă și necesită o perspectivă responsabilă.
Top 20 Indicatori de măsurat privind serviciului clienți
Setul potrivit de indicatori stabilește performanța și calitatea serviciului clienți, oferind informații despre nevoile și satisfacția clienților. Indicatorii includ NPS, CSAT, CES și IQS. LiveAgent este un software recomandat pentru servicii clienți.