Ce reprezintă analizele centrului de asistență?
Vedeți statistici utile despre Centrul de Asistență cu ajutorul funcției de analiză. Puteți monitoriza activitatea în baza de cunoștințe și în comunitate și puteți examina termenii de căutare din ultimele 30 de zile. De asemenea, vi se oferă numărul de articole și întrebări noi, vizualizări, voturi, abonamente și comentarii.
Frequently asked questions
Ce reprezintă analizele centrului de asistență?
Analizele centrului de asistență reprezintă date utile pentru analize și rapoarte privind funcționarea centrului dvs. de asistență. Acestea vă permit să monitorizați activitatea clienților și a agenților. Datorită lor, puteți fi la curent cu ceea ce funcționează și ceea ce nu funcționează în cadrul serviciului de asistență pentru clienți al companiei dvs.
Cum funcționează analizele centrului de asistență?
Colectează date detaliate privind activitatea departamentului de servicii pentru clienți. Puteți afla cât de eficienți sunt agenții, câte solicitări tratează într-o oră sau într-o zi. De asemenea, puteți compara datele actuale cu datele istorice, ceea ce vă poate ajuta să evaluați dacă serviciul funcționează bine, mai bine sau poate, dintr-un anumit motiv, mai rău. De asemenea, vă permite să creați rapoarte care să rezume o anumită perioadă de activități ale echipei.
Puteți găsi analize ale centrului de asistență în LiveAgent?
LiveAgent oferă Analize ale Centrului de Asistență. Datorită acestuia, puteți monitoriza activitatea din baza de cunoștințe, analiza comunitățile, vizualiza termenii căutați în ultimele 30 de zile. În plus, aveți acces la numărul de articole noi, întrebări, voturi, abonamente și comentarii.
- Listă de verificare privind ^auditul^ serviciului clienți
- Program pentru articole despre acordarea suportului - LiveAgent
- Solicitați o ofertă - LiveAgent
- Cel mai bun program informatic de bază de cunoștințe pentru 2022 | LiveAgent
- Listă de verificare privind auditul ^IT help desk^
- Listă de verificare privind evaluarea serviciului clienți - Permiteți clienților dvs. să vorbească
- Baza de Cunoștințe (Explicații)
- Industrie - LiveAgent