Descoperiți modele și sfaturi utile pentru a vă ajuta să vă promovați seminariile web prin intermediul e-mailurilor. Asigurați-vă că ați acoperit toate aspectele importante, de la planificare până la încurajarea prezenței și trimiteți un mesaj clar și convingător pentru a vă atrage publicul țintă.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Așadar, ați petrecut mult timp planificând și organizând un seminar web excelent și totul este la locul său pentru ziua evenimentului. Prezentarea dvs. a fost pregătită și practicată, difuzoarele au fost aranjate, ați creat o pagină de eveniment și echipamentele de streaming și software-ul au fost testate. Cele mai importante puncte au fost acoperite, nu? Greșit. Dacă are loc cel mai bun seminar web din lume, dar nu este cineva care să îl urmărească, chiar a avut loc?
Ca atare, unul dintre cele mai importante aspecte ale pregătirii seminarului web este încurajarea oamenilor să își înregistreze prezența și apoi să se asigure că pot participa efectiv cât mai mulți dintre ei la seminarul web atunci când are loc. Există nenumărate modalități de a vă promova seminarii web, inclusiv publicitate cu plată și postări pe platformele rețelelor de socializare .
Cu toate acestea, email marketing-ul rămâne una dintre cele mai populare și mai rentabile soluții de publicitate. Astfel, e-mailurile de prezentare a seminariilor web sunt una dintre cele mai bune modalități de a vă promova viitoarea conferință sau discuție online.
Înainte de a avea loc seminarul web, este recomandabil să trimiteți o serie de mesaje către persoanele din baza dvs. de date de e-mail. Începeți cu un e-mail de invitație, urmați-l cu un e-mail de confirmare a înregistrării și terminați puternic cu unul sau mai multe e-mailuri de reamintire aproape de data seminarului web. Majoritatea acestor e-mailuri ar trebui să includă următoarele fragmente de informații pentru a oferi destinatarilor dvs. de e-mail o previzualizare a ceea ce se pot aștepta:
We wanted to provide you with additional info about our upcoming webinar, [title], which will be taking place at [time including zone] on the [date].
We’ve secured [X] speakers that will cover a wide range of topics in the [subject] area, including:
Speaker and presentation 1
Speaker and presentation 2
Speaker and presentation 3…
You can find more information about the speakers and the event here [link]. Click on the button below to save your spot.
[Sign up]
Best,
[Name] from [company]
Thank you for registering for our upcoming webinar, [title].
You’re all signed up, and you’ll be able to watch the live stream on the day of the event by following the link below:
[View the webinar]
Here are just a few of the things you’ll be able to learn by watching the live broadcast:
Insight 1
Insight 2
Insight 3…
Check out the website [link] for more info or reply to this email if you have any questions.
Kind regards,
[Name]
We’re just letting you know that the [title] webinar that you registered for is taking place [today/tomorrow/this week] at [time including zone].
Below you can watch a sneak peek of the event to get a taste of what you can expect.
[Video trailer]
More information about the webinar can be found on our website.
[Find out more]
See you soon!
[Name], [position] at [company]
Simțiți-vă liber să trimiteți invitația imediat ce evenimentul dvs. a fost planificat pe deplin. O confirmare de înregistrare trebuie trimisă de îndată ce un utilizator are RSVP’d, pentru a se asigura că știe că procesul de înscriere a reușit. În cele din urmă, ar trebui să trimiteți un memento prin e-mail cu o săptămână înainte de desfășurarea evenimentului și un alt memento cu o zi înainte de eveniment.
Ar trebui să includeți întotdeauna un buton CTA(Call To Action) într-un e-mail de invitație pentru a facilita înscrierea destinatarilor pentru seminarul web. CTA-ul dvs. poate conține fraze precum „Înscrieți-vă”, „Înregistrați-vă acum” sau „Rezervați-mi locul”, doar pentru a da câteva exemple. Puteți include chiar mai multe CTA-uri, cum ar fi un buton „Citiți mai multe” care leagă o pagină cu mai multe informații despre eveniment.
Posibilitatea de a vă conecta cu potențiali clienți este probabil principalul avantaj al seminariilor web, motiv pentru care doriți să atrageți un public numeros cu e-mailuri de prezentare bine scrise. Seminariile web de succes pot:
Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.
No credit card required. Enjoy advanced features like live chat, automations, email templates, canned responses, and social media integrations.
Șabloane de comunicare elementare din baza de cunoștințe
"LiveAgent oferă un serviciu eficient al clienților, inclusiv sfaturi despre asistență și modalități de contact, cum ar fi chatbot 24/7 și răspuns prompt la nevoile clienților." (150 characters)
Contacte pentru biroul de asistență Tutorialspoint
Acest text se referă la calculatorul de costuri și caracteristicile software-ului LiveAgent pentru serviciul clienților și gestionarea comunicării cu clienții.
Șabloane de e-mailuri informative
Formatarea corectă a e-mailurilor este esențială pentru a livra informații clare și concise. Subiectele informative ar trebui să fie bine structurate și să stimuleze interesul destinatarilor.
Șabloane de e-mail pentru solicitarea de studiu de caz
Studiile de caz sunt esențiale pentru marketingul B2B. Un e-mail de solicitare poate contribui la construirea unei biblioteci de studii de caz de succes pentru a atrage clienți potențiali și a demonstra eficacitatea produsului / serviciului.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date