Încercare gratuită
  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail de prezentare a seminariului web

Șabloane de e-mail de prezentare a seminariului web

Așadar, ați petrecut mult timp planificând și organizând un seminar web excelent și totul este la locul său pentru ziua evenimentului. Prezentarea dvs. a fost pregătită și practicată, difuzoarele au fost aranjate, ați creat o pagină de eveniment și echipamentele de streaming și software-ul au fost testate. Cele mai importante puncte au fost acoperite, nu? Greșit. Dacă are loc cel mai bun seminar web din lume, dar nu este cineva care să îl urmărească, chiar a avut loc?

Ca atare, unul dintre cele mai importante aspecte ale pregătirii seminarului web este încurajarea oamenilor să își înregistreze prezența și apoi să se asigure că pot participa efectiv cât mai mulți dintre ei la seminarul web atunci când are loc. Există nenumărate modalități de a vă promova seminarii web, inclusiv publicitate cu plată și postări pe platformele rețelelor de socializare .

Cu toate acestea, email marketing-ul rămâne una dintre cele mai populare și mai rentabile soluții de publicitate. Astfel, e-mailurile de prezentare a seminariilor web sunt una dintre cele mai bune modalități de a vă promova viitoarea conferință sau discuție online.

șablon e-mail de prezentare a seminariului web al MarketMuse
e-mail de prezentare a seminariului web al MarketMuse

Conținutul e-mailurilor de prezentare a seminariului web

Înainte de a avea loc seminarul web, este recomandabil să trimiteți o serie de mesaje către persoanele din baza dvs. de date de e-mail. Începeți cu un e-mail de invitație, urmați-l cu un e-mail de confirmare a înregistrării și terminați puternic cu unul sau mai multe e-mailuri de reamintire aproape de data seminarului web. Majoritatea acestor e-mailuri ar trebui să includă următoarele fragmente de informații pentru a oferi destinatarilor dvs. de e-mail o previzualizare a ceea ce se pot aștepta:

  • Ora și data evenimentului dvs. – oamenii trebuie, evident, să știe când va avea loc seminarul web, astfel încât să poată salva data. Nu uitați să includeți fusul orar la care vă referiți, deoarece conferințele online pot atrage un public global
  • Valoarea propusă – promovați-vă evenimentul, subliniind ce poate învăța publicul dvs. în timpul seminarului web și, cel mai important, modul în care informațiile îi vor ajuta să rezolve problemele cu care se confruntă
  • Detalii despre vorbitori – includ informații precum numele, fundalul, fotografiile, titlurile prezentărilor și experiența anterioară care îi face experți pe tema dată. Includeți link-uri către canalele de YouTube, Instagram-uri și alte rețele de socializare, astfel încât publicul dvs. să se poată familiariza cu ele și cu munca lor din trecut.
șablon e-mail de prezentare a seminariului web LinkedIn

Linii de subiect pentru e-mailuri prezentare a seminariului web

  • Invitația dvs. la seminarul web al [companiei] despre [subiect]
  • Nu veți dori să ratați viitorul seminar web [titlu]
  • Înscriere completă! Iată la ce vă puteți aștepta …
  • [Titlu] confirmare înregistrare la seminar web și informații
  • Memento: evenimentul nostru online are loc [astăzi / mâine / săptămâna aceasta]
  • Nu uitați de viitorul seminar web al companiei!

Șabloane de e-mail de prezentare a seminariului web

Șablon de e-mail de prezentare a seminariului web 1 – invitație cu previzualizare

Șablon de e-mail de prezentare a seminariului web 2 – confirmarea înregistrării cu informații

Șablon de e-mail de prezentare a seminariului web 3 – memento cu un trailer video

Întrebări frecvente

Cu cât timp în avans ar trebui să trimit un e-mail de prezentare a seminariului web?

Simțiți-vă liber să trimiteți invitația imediat ce evenimentul dvs. a fost planificat pe deplin. O confirmare de înregistrare trebuie trimisă de îndată ce un utilizator are RSVP’d, pentru a se asigura că știe că procesul de înscriere a reușit. În cele din urmă, ar trebui să trimiteți un memento prin e-mail cu o săptămână înainte de desfășurarea evenimentului și un alt memento cu o zi înainte de eveniment.

Ar trebui ca e-mailul meu de prezentare a seminariului web să includă un îndemn la acțiune?

Ar trebui să includeți întotdeauna un buton CTA(Call To Action) într-un e-mail de invitație pentru a facilita înscrierea destinatarilor pentru seminarul web. CTA-ul dvs. poate conține fraze precum „Înscrieți-vă”, „Înregistrați-vă acum” sau „Rezervați-mi locul”, doar pentru a da câteva exemple. Puteți include chiar mai multe CTA-uri, cum ar fi un buton „Citiți mai multe” care leagă o pagină cu mai multe informații despre eveniment.

Ce rezultate pot obține seminariile web?

Posibilitatea de a vă conecta cu potențiali clienți este probabil principalul avantaj al seminariilor web, motiv pentru care doriți să atrageți un public numeros cu e-mailuri de prezentare bine scrise. Seminariile web de succes pot:

Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.

No credit card required. Enjoy advanced features like live chat, automations, email templates, canned responses, and social media integrations.

Free Trial

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cu cât timp în avans ar trebui să trimit un e-mail de prezentare a seminariului web?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Simțiți-vă liber să trimiteți invitația imediat ce evenimentul dvs. a fost planificat pe deplin. O confirmare de înregistrare trebuie trimisă de îndată ce un utilizator are RSVP’d, pentru a se asigura că știe că procesul de înscriere a reușit.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar trebui ca e-mailul meu de prezentare a seminariului web să includă un îndemn la acțiune?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ar trebui să includeți întotdeauna un buton CTA(Call To Action) într-un e-mail de invitație pentru a facilita înscrierea destinatarilor pentru seminarul web.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce rezultate pot obține seminariile web?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Seminarele web de succes pot crește implicarea clienților, pot aduce noi clienți potențiali relevanți și pot crea rentabilitate a investiției ridicaă.” } }] }

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație