Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail pentru noi menționări ale mărcii

Șabloane de e-mail pentru noi menționări ale mărcii

Atunci când se vorbește despre compania dvs. în mod pozitiv și este menționată de o sursă externă de renume, cum ar fi o sursă media din industrie sau un expert, este un lucru de care puteți fi mândru. Acest tip de atenție mediatică este, de obicei, un indiciu al faptului că afacerea dvs. este în plină expansiune, iar inițiativele dvs. sunt apreciate în lumea afacerilor. Acest tip de recunoaștere vă poate ajuta să construiți notorietatea mărcii și să vă poziționați ca un lider în sectorul dvs. în ochii potențialilor clienți și abonați.

De asemenea, puteți folosi menționările mărcii pentru a construi încrederea clienților sau utilizatorilor existenți. Dar pentru a profita de referințele pozitive ale companiei dvs., trebuie mai întâi să spuneți lumii despre ele. Una dintre cele mai bune metode pe care le puteți folosi pentru a vă informa clienții despre o nouă menționare a mărcii dvs. este trimiterea unui e-mail care îi anunță despre aceasta și îi informează unde pot citi acel fragment de conținut specific.

De asemenea, pot exista momente în care unul dintre produsele sau serviciile dvs. este discutat într-un articol extern, dar există o legătură incorectă sau lipsă către site-ul dvs. web, sau textul de ancorare nu este adecvat. Acest lucru reduce impactul menționării mărcii dvs., deoarece veți primi mai puțin trafic decât ați fi primit dacă link-ul ar fi fost corect. În acest caz, ar trebui să solicitați cu amabilitate editorului să își actualizeze mențiunea cu ceva ce sugerați dvs.

Personalizarea șablonului de e-mail
Personalizarea șabloanelor de e-mail în LiveAgent

Diversele tipuri de e-mailuri privind noi menționări ale mărcii

Există mai multe tipuri diferite, dar strâns legate între ele, de e-mailuri privind noi mențiuni ale mărcii. S-ar putea să fie nevoie să trimiteți doar unul sau poate chiar toate, în funcție de circumstanțe. Acestea servesc scopurilor de:

  • Informarea clienților dvs. despre o mențiune a mărcii dvs. – răspândiți clienților dvs. existenți o referință elocventă de la o sursă autorizată pentru a le construi încredere
  • Solicitarea unui backlink către site-ul dvs. de la organizația care vă menționează – mulțumiți sursei externe pentru menționarea numelui, dar cereți opțiunea de a redirecționa cititorii către pagina dvs. cu un backlink
  • Sugerarea unei modificări a link-ului de trimitere sau a textului de ancorare – specificați o anumită pagină către care ați prefera ca utilizatorii să fie direcționați sau sugerați o formulare mai relevantă în mențiune

Subiecte de e-mail privind noi menționări ale mărcii

  • Verificați menționarea noastră în noul [articol/blog post/alt conținut] al [numele editorului extern].
  • Citiți mai multe despre subiectul [subiect] pe site-ul partenerului nostru
  • Ați putea, vă rog, să includeți un backlink către [companie] în [titlu]?
  • Mulțumim pentru menționare! Iată un link pe care l-ați putea adăuga…
  • Cerere de modificare a textului de ancorare care ne menționează în [titlu]
  • Ați putea să vă actualizați backlink-ul către [numele companiei]?

Șabloane de e-mail privind noile menționări ale mărcii

Șablon de e-mail privind noile menționări ale mărcii 1 – informarea clienților despre conținutul de referință

Întrebări frecvente 

Pot include conținutul care conține noi menționări ale mărcii într-un e-mail?

O menționare a mărcii dvs. de la o organizație complet independentă nu vă dă dreptul de a utiliza citatul doar pentru că face referire la numele afacerii dvs. De fapt, acesta este un lucru bun, deoarece faptul de a avea o recenzie imparțială și pozitivă a mărcii dvs. de la o sursă de încredere, cu autoritate, vă va ajuta să construiți credibilitate și încredere atât cu clienții noi, cât și cu cei existenți. Prin urmare, nu puteți include textul care menționează marca dvs. într-un e-mail, decât dacă obțineți permisiunea proprietarului de a face acest lucru. Cu toate acestea, este o idee bună să vă informați utilizatorii despre menționare cu un link către locul unde pot citi conținutul care menționează afacerea dvs.

Atunci când site-urile externe sau blogurile au linkuri către site-ul dvs. web, acestea contribuie la atragerea de trafic către acesta. Aceste așa-numite backlink-uri ajută la creșterea profilului mărcii dvs. și la creșterea recunoașterii în rândul unui public care diferă de baza dvs. de utilizatori existentă. De asemenea, backlink-urile ajută la îmbunătățirea optimizării pentru motoarele de căutare (SEO), ceea ce poate contribui la faptul că site-ul dvs. web apare mai sus în rezultatele motoarelor de căutare (SERP) pentru interogări pe platforme precum Google. 

Prin urmare, în cazul în care o sursă externă menționează marca dvs., dar nu conține o legătură către site-ul dvs. web, trebuie să contactați editorul și să solicitați cu amabilitate să actualizeze textul pentru a conține ancore care să direcționeze către o pagină la alegerea dvs. Am inclus un șablon de e-mail pentru a vă ajuta să faceți acest lucru.

Ce se întâmplă dacă găsesc un conținut extern care ar putea sau ar trebui să menționeze marca mea?

Dacă citiți un text publicat în exterior și considerați că este relevant pentru marca dvs., puteți trimite un e-mail autorului sau proprietarului pentru a-l întreba dacă va lua în considerare adăugarea unui backlink către site-ul dvs. Dacă încercați să obțineți un backlink de la un anumit site foarte apreciat și cu autoritate, ați putea chiar să trimiteți companiei un e-mail prin care să vă oferiți să reparați orice link-uri rupte pe care le găsiți pe pagina lor web și să le sugerați să folosească un URL de înlocuire care să menționeze marca dvs.

Need to generate more traffic, and improve engagement?

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial starting today! More sales and better customer service awaits.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Pot include conținutul care conține noi menționări ale mărcii într-un e-mail?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nu puteți include textul care menționează marca dvs. într-un e-mail decât dacă obțineți permisiunea proprietarului de a face acest lucru. Cu toate acestea, este o idee bună să vă informați utilizatorii despre mențiune cu un link către locul unde pot citi conținutul care vă menționează afacerea.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum pot obține un backlink pentru site-ul meu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dacă citiți un text publicat în exterior și considerați că este relevant pentru brandul dvs., puteți trimite un e-mail autorului sau proprietarului pentru a-l întreba dacă ia în considerare adăugarea unui backlink către site-ul dvs. web. Dacă încercați să obțineți un backlink de la un anumit site foarte apreciat și cu autoritate, puteți chiar să trimiteți companiei un e-mail prin care vă oferiți să reparați orice link-uri rupte pe care le găsiți pe pagina lor web și să le sugerați să folosească un URL de înlocuire care să menționeze marca dvs.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce se întâmplă dacă găsesc un conținut extern care ar trebui să menționeze marca mea?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dacă o sursă externă menționează marca dvs., dar nu conține un backlink către site-ul dvs. web, trebuie să contactați editorul și să solicitați cu amabilitate să actualizeze fragmentul de text pentru a conține ancore care să direcționeze către o pagină la alegerea dvs.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație