În acest articol veți găsi șabloane de e-mail utile pentru a gestiona noi menționări ale mărcii în mediul online și cum să obțineți backlink-uri utile. Aflați cum să utilizați acest tip de recunoaștere pentru a vă construi notorietatea mărcii și pentru a vă poziționa ca lider în domeniul dvs.
Atunci când se vorbește despre compania dvs. în mod pozitiv și este menționată de o sursă externă de renume, cum ar fi o sursă media din industrie sau un expert, este un lucru de care puteți fi mândru. Acest tip de atenție mediatică este, de obicei, un indiciu al faptului că afacerea dvs. este în plină expansiune, iar inițiativele dvs. sunt apreciate în lumea afacerilor. Acest tip de recunoaștere vă poate ajuta să construiți notorietatea mărcii și să vă poziționați ca un lider în sectorul dvs. în ochii potențialilor clienți și abonați.
Acest tip de mesaj este unul dintre exemplele de anunț pe care trebuie să le stăpâniți. De asemenea, puteți folosi mențiunile de marcă pentru a crea încredere cu clienții sau utilizatorii existenți. Dar pentru a profita de referințele pozitive ale companiei dvs. trebuie să spuneți mai întâi lumii despre ele. Una dintre cele mai bune metode pe care le puteți folosi pentru a vă informa clienții despre o nouă mențiune a mărcii dvs. este să le trimiteți un e-mail prin care să îi anunțați despre aceasta și să îi informați unde pot citi acel conținut specific.
De asemenea, pot exista momente în care unul dintre produsele sau serviciile dvs. este discutat într-un articol extern, dar există o legătură incorectă sau lipsă către site-ul dvs. web, sau textul de ancorare nu este adecvat. Acest lucru reduce impactul menționării mărcii dumneavoastră, deoarece veți primi mai puțin trafic decât ați fi primit dacă link-ul ar fi fost corect. În acest caz, ar trebui să solicitați cu amabilitate editorului să își actualizeze mențiunea cu ceva sugerat de dvs.
Există mai multe tipuri diferite, dar strâns legate între ele, de e-mailuri privind noi mențiuni ale mărcii. S-ar putea să fie nevoie să trimiteți doar unul sau poate chiar toate, în funcție de circumstanțe. Acestea servesc scopurilor de:
Informarea clienților dvs. despre o mențiune a brandului dvs. – răspândiți clienților dvs. existenți o referință strălucitoare de la o sursă de autoritate pentru a crea încredere.
Solicitarea unui backlink către site-ul dvs. de la organizația care vă menționează – mulțumiți sursei externe pentru name drop, dar cereți opțiunea de a redirecționa cititorii către pagina dvs. cu un backlink.
Sugerați o modificare a linkului de trimitere sau a textului de ancorare – specificați o anumită pagină către care ați prefera ca utilizatorii să fie direcționați sau sugerați o formulare mai relevantă în mențiune.
There is a great [article/blog post/other content] over on [external publisher’s name]’s website [link] that we think you might find interesting.
The article which mentions our brand discusses the following topics:
Topic 1
Topic 2
Topic 3
As you can see, they have some nice things to say about us, which is always a privilege when it comes from such a well-respected source.
We hope that you enjoy reading, and remember that you can find our content on the subject of [topic] here [link].
Best,
[Name] from [company]
We really appreciate you mentioning our brand and what you had to say about us in the recent [article/blog post/other content] called [title].
However, we have noticed that there is no link to our website where we are mentioned, and we think that it would be helpful for your readers if they could be directed there.
Do you think that it would be possible for you to include the following in an update to your post?
“[Suggested anchor text & backlink]”
Thank you in advance, and please let us know if you would like any further content to be included with the mention as well.
Kind regards
The [company] team
I’m reaching out to you in regards to the mention [backlink] of our brand in your [article/blog post/other content] named [title], which can be found here [link].
We think that it could be beneficial for both your readers and our users if the [anchor text/backlink] was changed from [current anchor text/backlink] to [suggested new anchor text/ backlink].
Your time is appreciated and I look forward to hearing back from you about this request.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
Need to generate more traffic, and improve engagement?
Sign up for our free, 30-day, all-inclusive trial starting today! More sales and better customer service awaits.
Șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților
Marketingul prin e-mail rămâne eficient pentru vânzări, iar întâmpinarea clienților este importantă pentru loialitate. Șabloanele de e-mail sunt utile pentru a comunica cu clienții și a le oferi valoare. Este crucial să investiți în canale de comunicare practice și eficiente, cum ar fi marketingul prin e-mail.
Șabloane de e-mailuri informative
E-mailurile informative sunt esențiale pentru a informa clienții despre modificări, evenimente și situații importante fără a include elemente de marketing. Ele sunt scurte, concise și mențin o relație bună cu clienții.
Șabloane de e-mail care trebuie citite
E-mailurile personalizate și convorbirile telefonice sunt importante în marketingul digital. Redirecționarea e-mailurilor este eficientă în comunicare.
Șabloane de e-mail de vânzare ascendentă/vânzare încrucișată
Vânzarea ascendentă și vânzarea încrucișată sunt strategii eficiente pentru a obține mai multe vânzări. Personalizarea ofertei și folosirea imaginilor sunt cheia succesului. Aproximativ 35% din veniturile Amazon sunt generate de vânzările încrucișate.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team