În acest articol veți găsi șabloane de e-mail utile pentru a gestiona noi menționări ale mărcii în mediul online și cum să obțineți backlink-uri utile. Aflați cum să utilizați acest tip de recunoaștere pentru a vă construi notorietatea mărcii și pentru a vă poziționa ca lider în domeniul dvs.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Atunci când se vorbește despre compania dvs. în mod pozitiv și este menționată de o sursă externă de renume, cum ar fi o sursă media din industrie sau un expert, este un lucru de care puteți fi mândru. Acest tip de atenție mediatică este, de obicei, un indiciu al faptului că afacerea dvs. este în plină expansiune, iar inițiativele dvs. sunt apreciate în lumea afacerilor. Acest tip de recunoaștere vă poate ajuta să construiți notorietatea mărcii și să vă poziționați ca un lider în sectorul dvs. în ochii potențialilor clienți și abonați.
De asemenea, puteți folosi menționările mărcii pentru a construi încrederea clienților sau utilizatorilor existenți. Dar pentru a profita de referințele pozitive ale companiei dvs., trebuie mai întâi să spuneți lumii despre ele. Una dintre cele mai bune metode pe care le puteți folosi pentru a vă informa clienții despre o nouă menționare a mărcii dvs. este trimiterea unui e-mail care îi anunță despre aceasta și îi informează unde pot citi acel fragment de conținut specific.
De asemenea, pot exista momente în care unul dintre produsele sau serviciile dvs. este discutat într-un articol extern, dar există o legătură incorectă sau lipsă către site-ul dvs. web, sau textul de ancorare nu este adecvat. Acest lucru reduce impactul menționării mărcii dvs., deoarece veți primi mai puțin trafic decât ați fi primit dacă link-ul ar fi fost corect. În acest caz, ar trebui să solicitați cu amabilitate editorului să își actualizeze mențiunea cu ceva ce sugerați dvs.
Există mai multe tipuri diferite, dar strâns legate între ele, de e-mailuri privind noi mențiuni ale mărcii. S-ar putea să fie nevoie să trimiteți doar unul sau poate chiar toate, în funcție de circumstanțe. Acestea servesc scopurilor de:
There is a great [article/blog post/other content] over on [external publisher’s name]’s website [link] that we think you might find interesting.
The article which mentions our brand discusses the following topics:
Topic 1
Topic 2
Topic 3
As you can see, they have some nice things to say about us, which is always a privilege when it comes from such a well-respected source.
We hope that you enjoy reading, and remember that you can find our content on the subject of [topic] here [link].
Best,
[Name] from [company]
We really appreciate you mentioning our brand and what you had to say about us in the recent [article/blog post/other content] called [title].
However, we have noticed that there is no link to our website where we are mentioned, and we think that it would be helpful for your readers if they could be directed there.
Do you think that it would be possible for you to include the following in an update to your post?
“[Suggested anchor text & backlink]”
Thank you in advance, and please let us know if you would like any further content to be included with the mention as well.
Kind regards
The [company] team
I’m reaching out to you in regards to the mention [backlink] of our brand in your [article/blog post/other content] named [title], which can be found here [link].
We think that it could be beneficial for both your readers and our users if the [anchor text/backlink] was changed from [current anchor text/backlink] to [suggested new anchor text/ backlink].
Your time is appreciated and I look forward to hearing back from you about this request.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
O menționare a mărcii dvs. de la o organizație complet independentă nu vă dă dreptul de a utiliza citatul doar pentru că face referire la numele afacerii dvs. De fapt, acesta este un lucru bun, deoarece faptul de a avea o recenzie imparțială și pozitivă a mărcii dvs. de la o sursă de încredere, cu autoritate, vă va ajuta să construiți credibilitate și încredere atât cu clienții noi, cât și cu cei existenți. Prin urmare, nu puteți include textul care menționează marca dvs. într-un e-mail, decât dacă obțineți permisiunea proprietarului de a face acest lucru. Cu toate acestea, este o idee bună să vă informați utilizatorii despre menționare cu un link către locul unde pot citi conținutul care menționează afacerea dvs.
Atunci când site-urile externe sau blogurile au linkuri către site-ul dvs. web, acestea contribuie la atragerea de trafic către acesta. Aceste așa-numite backlink-uri ajută la creșterea profilului mărcii dvs. și la creșterea recunoașterii în rândul unui public care diferă de baza dvs. de utilizatori existentă. De asemenea, backlink-urile ajută la îmbunătățirea optimizării pentru motoarele de căutare (SEO), ceea ce poate contribui la faptul că site-ul dvs. web apare mai sus în rezultatele motoarelor de căutare (SERP) pentru interogări pe platforme precum Google.
Prin urmare, în cazul în care o sursă externă menționează marca dvs., dar nu conține o legătură către site-ul dvs. web, trebuie să contactați editorul și să solicitați cu amabilitate să actualizeze textul pentru a conține ancore care să direcționeze către o pagină la alegerea dvs. Am inclus un șablon de e-mail pentru a vă ajuta să faceți acest lucru.
Dacă citiți un text publicat în exterior și considerați că este relevant pentru marca dvs., puteți trimite un e-mail autorului sau proprietarului pentru a-l întreba dacă va lua în considerare adăugarea unui backlink către site-ul dvs. Dacă încercați să obțineți un backlink de la un anumit site foarte apreciat și cu autoritate, ați putea chiar să trimiteți companiei un e-mail prin care să vă oferiți să reparați orice link-uri rupte pe care le găsiți pe pagina lor web și să le sugerați să folosească un URL de înlocuire care să menționeze marca dvs.
Need to generate more traffic, and improve engagement?
Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial starting today! More sales and better customer service awaits.
Șabloane de e-mailuri informative
Formatarea corectă a e-mailurilor este esențială pentru a livra informații clare și concise. Subiectele informative ar trebui să fie bine structurate și să stimuleze interesul destinatarilor.
Șabloane pentru e-mail de reamintire
Utilizarea e-mailurilor de reamintire este eficientă pentru a angaja și a influența clienții. Acestea pot fi folosite pentru diverse ocazii, cum ar fi expirarea unui abonament sau plata întârziată a unei facturi. E-mailurile personalizate și linii de subiect captivante pot crește rata de deschidere și implicare.
Șabloane de e-mail de înscriere la newsletter
Descoperiți LiveAgent și software-urile sale pentru servicii clienți, telefonie VoIP și gestionarea reclamațiilor. Parteneriate și programe de afiliere disponibile.
Șabloane de e-mail pentru urmărirea serviciului de clienți
LiveAgent este un software de suport pentru clienți, oferind funcții precum etichetarea biletelor și integrarea cu media socială. oferă și suport prin portal și demo gratuit pentru clienți.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date