Comunicarea joacă un rol foarte important în cadrul unei afaceri, din toate punctele de vedere. Atunci când sunt gestionate corespunzător, comunicarea cu clienții modelează identitatea unui brand și contrubuie substanțial la crearea unei relații de durată cu clienții.
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Companiile trebuie să comunice cu cleinții săi dintr-o varietate de motive. Pentru a-și menșine audiența informată și implicată, organizațiile apelează la o multitudine de canale și metode de comunicare precum email, mesagerie, live chat, apeluri vocale, rețele de socializare și altele.
Soluțiile inovatoare de comunicare și platformele sunt platforme de tip cloud care oferă funcționalități ce vă dau posibilitatea de a oferi clienților o experiență consistentă și pozitivă, ceea ce constituie o provocare pentru majoritatea afacerilor, deoarece clienții devin tot mai cunoscători al domeniului tehnic și nu mai trec cu vederea serviciile și interacțiunele mediocre.
În ziua de azi, clienții doresc să beneficieze de servicii personalizate, competente și rapide. Vă invit să aruncăm o privire pe câteva date statistice și trenduri de top în anul 2019:
41% din clienți au ales altă companie în detrimentul celei actuale din cauza unui serviciu prea puțin persoanlizat
48% din clienți au cheltuit mai mult atunci când interacțiunea a fost persoanlizată.
74% din oameni urăsc să vadă conținut irelevant.
Pe scurt, un program eficient de gestiune al comunicațiilor implică interacțiune și comunicare de înaltă clasă prin intermediul canalelor de comunicație pe care clienții le preferă. Pentru a oferi experiență personalizate, membrii serviciului de clienți trebuie să dețină instrumente avansate.
Program de gestiune al comunicațiilor cu clienții este o aplicație care presupune colaborare și comunicare care permite companiilor să gestioneze un volum mare de comunicații prin intermediul mai multor canale. Această aplicație vă asifură de faptul că interacțiunea și comunicarea cu clientul este consistentă, proactivă și ia în considerare datele din experiențele anterioare.
Porgramul software de gestiune al comunivațiilor al LiveAgent este conceput pentru a uni numeroase canale de comunicație. Soluția de suport LiveAgent oferă companiilor posibilitatea de a veedea într-un singur loc toate interacțiunile cu un client, de a menține datele organizate și de a integra fără a întâmpina probleme aplicațiile și sistemele pe care le folosesște organizația, pentru a crește gradul de satisfacție al clienților.
Conform unui studiu de piață efectuat recent despre programul CCM de către Gartner, soluțiile CCM sunt utilizate îndeosebi de companii de asigurări, bănci, sănătate și utilități pentru a genera comunicații de tipul facturilor, extraselor de cont, corespondenței sau alertelor/notificărilor.
Gestionarea comunicațiilor cu clientul este folosită la scară largă de organizații în scop de marketing și facturare, așadar ca regulă generală, programul software de gestiune al comunicațiilor cu clientul este utilizat de echipele de marketing, vânzări și suport.
Atunci când alegeți un program de gestiune al comunicațiilor, este important să aveți în vedere principalele caracteristici pe care acesta le oferă. Porgramul ar trebui să vă dea posibilitatea de a personaliza modul în care compania dvs. trateazaă clienții și în care le transmite informațiile corecte ărin canalul potrivit la momentul potrivit.
Atunci când sunteți în căutarea celui mai bun program de gestiune al comunicațiilor, țineți cont de faptul că acesta trebuie să ofere o experiență consistentă, clară și fără cusur prin intermediul tuturor canalelor de comunicare (telefon, live chat, email și rețele de socializare).
Altă cerință importantă al unei afaceri modrne este ca funcționalitățile să poată fi optimizate. Platformele de tip cloud sau soluțiile hibrid rezolvă această problemă și reduc costurile înalte pentru mentenanță.
Programele CCM moderne treuie să fie capabile să suporte comunicațiile de intrare și de ieșire, putându-le înregistra și stoca într-un singur loc. Companiile doresc să poată vizualiza și gestiona toate informațiile despre clienți într-un singur loc, într-un mod siplu și ușor de accesat.
LiveAgent oferă o soluție complet echipată pentru a susține și gestiona comunicațiile cu clienții. Cu LiveAgent, echipa dvs. va reuși cu succes să genereze, distribuie și monitoriza comunicațiile. Platforma de gestionare a comunicațiilor ultra performantă oferă o experiență personalizată care integrează fără probleme aplicațiile și sistemele utilizate de companie. Dacă sunteți în cautarea unui program CCM de top, care să vă ajute la creșterea prestigiului brand-ului și al gradului de retenție al clienților, atunci încercați LiveAgent. Datorită funcțiilor concepute pentru a maximiza eficiența operațională a centrului de call center, LiveAgent este cel mai apreciat și considerat programul de suport numărul 1 pentru IMM-uri în anul 2020.
În plus față de funcțiile de mai sus, un program excelent de gestiune a comunicațiilor ar trebui să includă de asemenea instrumente utile de autorizare și analiză. Apăsați butonul de mai jos pentru a descoepiri mai multe funcționalități importante pe care un program CCM de primă clasă ar trebui să le dețină:
Tot mai multe afaceri aleg o soluție CCM care să încorporeze cât mai multe funcționalități pentru a crea și a gestiona cele mai importante aspecte ale comunicației. Cele mai avansate soluții CCM oferă instrumemte puternice de autorizare și permit utilizatorilor cu mai puține cunoștințe de ordin tehnic șă actualizeze comunicațiile fără a compromite calitatea acestora.
Analiza datelor este o funcție esențială în cadrul unui program de gestiune al comunicațiilor deoarece permite companiilor să obțină valori ale unor indicatori de bază (cele mai populare canale de comunicare, columul de tichete, rata rezoluției, costul fiecărei interacțiuni). Acestea oferă informații foarte valoroase depre buna funcționarea a afacerii, în ce privește creșterea veniturilor și a profitabilității.
Programul de gestiune al comunicațiilor cu clientul este un program sau pe scurt, programul CCM, ajută afacerile să gestioneze eficient solicitările clienților. În ce mod? Ei bine, programul CCM adună toate comunicațiile într-un singur loc. De exemplu, Email, Live Chat, Apeluri, Forum, SoMe, solicitări privind baza de informații, etc. Mai mult decât atât, funcția serviciul clienții ajută agenții să ofere o interacțiune fără cusur. Drept urmare, aceasta ajută la îmbunătățirea relației cu clienții, a creșteri veniturilor și a gradului de satisfacție al clienților.
În ziua de azi, clienții aleg mai multe canale pentru a comunica. Ca atare, este important să fiți prezent și să oferiți răspuns pe fiecare platformă, cum ar fi Live Chat, Email sau Apeluri. Dar cum comunicați în mod eficient cu aceștia? Înafară de a deține o soluție de suport, care ajută afacerea dvs. într-o proporție extrem de mare, ar trebui întotdeauna să urați bun venit clienților, să vă prezentați, să permiteți clientului să vorbească/scrie fără sa-l întrerupeți, să vă scuzați dacă este necesar și neapărat să fiți politicos.
O comunicare reușită cu clientul poate reprezenta o mare diferență pentru afacerea dvs. La modul cel mai sincer, poate fi modalitatea prin care vă diferențiați de ceilalți competitori. Clienții doresc să se facă auziți și apreciați. Având o comunicare eficientă puteți beneficia de o relație pe termen lung cu clienții, ceea ce înseamnă vânzări mai multe.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Șablon de e-mail de solicitare de feedback
Un e-mail de solicitare a feedback-ului este important pentru a afla mai multe despre clienții dvs. și pentru a îmbunătăți produsul sau serviciul. Prin LiveAgent și NiceReply, puteți colecta feedback și să înțelegeți nevoile clienților, să le păstrați, să le creșteți loialitatea și să câștigați ambasadori ai mărcii. Puteți folosi diferite linii de subiect și șabloane de e-mail pentru a solicita feedback-ul clienților.
Sarcini în serviciul pentru clienți
Reprezentanții serviciului pentru clienți îndeplinesc multe responsabilități, inclusiv gestionarea conversațiilor de social media și asigurarea feedback-ului clienților, gestionarea reclamațiilor și dezvoltarea cunoștințelor. Ei ar trebui să știe cum să trateze recenziile negative și să urmărească indicatorii de performanță, cum ar fi scorurile CSAT și NPS. De asemenea, pot crea conținut util pentru clienți și potențiali clienți pentru a găsi răspunsuri și a utiliza produsele companiei în cel mai eficient mod.
Ce reprezintă serviciul clienți?
A software program for customer support should contain features such as ticket tracking, automation of repetitive tasks, integration with marketing/sales platforms, call recording, automated feedback forms, 24/7 support, and innovative solutions. Businesses seeking to build customer relationships should focus on excellent customer service experiences and rapid, high-quality services. Using a customer-centric approach and technology can improve a company's reputation, loyalty, and revenue. Templates for customer follow-up emails can also enhance the overall customer experience.
Rolul serviciului clienți în ce privește experiența clientului
Compania LiveAgent oferă software și servicii pentru serviciul clienților și înțelege importanța serviciului și suportului pentru clienți pentru a obține satisfacția clienților și a îmbunătăți afacerea. Programele de fidelizare și centrul de servicii pentru clienți sunt esențiale pentru a menține clienții existenți și a crește vânzările. Investiția în instrumente adecvate și în auto-asistență poate contribui la îmbunătățirea serviciului de suport clienți.
Serviciul de relații cu clienții
Serviciul de relații cu clienții este esențial pentru orice companie, deoarece ajută la crearea unei imagini bune a companiei și la creșterea gradului de satisfacție a clienților. Retenția clienților poate crește profiturile pe termen lung și promotorii sunt predispuși să cumpere din nou și să încerce noi oferte. Cele trei principii ale unui serviciu clienți sunt ascultarea clienților, abordarea personală și empatia.
Rolul serviciului clienți în ce privește experiența clientului
Serviciul clienți și experiența clienților nu sunt sinonime, ci două aspecte distincte ale relației dintre o afacere și un client. Așteptările clienților cu privire la serviciul clienți cresc, motiv pentru care este important ca acesta să ofere opțiuni de suport, să nu ignore niciodată solicitările clienților, să îmbunătățească gradul de soluționare de la prima interacțiune și să ofere suport prin mai multe canale. Experiența clienților reprezintă totalitatea interacțiunilor cu brand-ul și este văzută din perspectiva acestora.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date