Un program de engagement clienți este un program care gestionează comunicațiile cu clienții, care se desfășoară prin intermediul mai multor canale de comunicații precum web chat, email sau rețele de socializare. Platforma de engagement clienți include de obicei funcții care suportă comunicațiile multi-channel, sisteme CRM, raportare, marketing personalizat și opțiunea de auto-asistență. Principalele avantaje ale utilizării programului de engagement clienți constau in creșterea veniturilor, a indicatorului ROI și a gradului de satisfacție al clienților.
Programul de engagement clienți este utilizat pentru a crea și a menține o relație pozitivă și de durată cu clienții. Dacă oferiți în mod constant o experiență placută clienților, conform statisticilor, aceștia tins să devină loiali brand-ului. De fapt, 96% din consumatori afirmă faptul că serviciul clienți joacă un rol foarte important atunci când iau decizia de a fi loiali unui brand.
A avea clienți fideli are anumite avantaje – sunt de patru ori mai dispuși sa vă sprijine afacerea fiind susținatori ai acesteia,prin faptul că scriu review-uri bune și fac recomandări prin viu grai a produsului sau serviciului. Pe măsură ce clienții loiali devin tot mai implicați in afacerea dvs., sunt de cinci ori mai dispuși să cumpere de la dvs. din nou. De aceea, este important să incercați să imunătățiți in mod constant serviciul clienți. Conform Forbes, 84% din companiile care depun eforturi pentru imbunătățirea serviciului clienți și al experienței clienților, inregistrează o creștere a veniturilor.
Există mulți furnizori de programe software de engagement clienți pe piață și poate fi dig=ficil să distingem care program este cel mai bun și care sunt funcționalitățile de nelipsit. Am alcătuit pentru dvs. o listă a principaleleor funcționalități pe care un program de engagement clienți trebuie să le conțină. Furnicozii de programe de engagement clienți ar trebui să includă următoarele: engagement multichannle al clienților, automatizare, gamificare, raportare, gestionare centralizată, integrări, segmentări și un CRM unic.
Programul de engagement clienți adecvat afacerii dvs. ar trebui să vă ofere capacitatea de a comunica și discuta cu clienții prin intermediul multiplelor canale de comunicații, precum email, text, apeluri vocale sau rețele de socializare.
Automatizarea este o funcționalitate esențială pe care un program de engagement clieni trebuie să o conțină deoarece salvează foarte mult timp. Regulile de automatizare vă permit să executați anumite strategii de engagement atunci când anumite criterii sunt îndeplinite. De exemplu, dacă un client a cumpărat un anumit produs de mai multe ori, acesta ar putea primi un email ce conține o ofertă promoțională, atunci când produsul este din nou pe stoc sau la reducere.
Un program de engagement clienți ar trebui să ofere beneficii clienților și personalului deopotrivă. Includerea unei funcții de gamificare reprezintă un mod distractiv de a recompensa agentții și de apromova o competiție sănătoasă în rândul echipelor și a indivizilor. Sporiți productivitatea prin atribuirea unor medalii/insigne și prin creșterea în grad.
Un program proactiv de engagement clienți ar trebui să ofere un pachet full de funcționalități de analiză care să vă ofere analize precise și instrumente de raportare.
Un sistem de management centralizat vă permite să vizualizați ți să gestionați toate datele despre clienți precum și comuicațiile cu aceștia, totul dintr-un singur panou. Indiferent de pe ce canal de comunicație primiți solicitările de la clienți, acestea vor sosi în inbox-ul universal, ce poate fi accesat de către toți membrii serviciului de suport clienți.
Un program de engagement clienți ar trebui să fie capabil să integreze aplicații terțe pe care le utilizați deja în cadrul activităților de zi cu zi. Integrarile aplicațiilor terțe se pot referi la sisteme POS, sisteme e-commerce și rețele de socializare.
Segmentarea clienților este o funcționalitate importantă deoarece vă permite să vă segmentați clienții, ținând cont de datele înregistrate. Prin apelarea la segmentare, puteți alege cu ușurință un grup țintă de clienți cărora să le adresați un adresați un anumit mesaj sau conținut.
Un program de engagement clienți ar trebui să includă un CRM foarte bine consolidat care să vă permită să gestionați toate datele clienților de la date de contact până la comenzi și tichete anterioare.
Baza de informații pentru clienți reprezintă un mare avantaj al unui progra, de engagement clienți. Aceasta îi ajută pe clienți să găsească rapid informațiile de care au nevoie fără a fi necesar să vă contacteze direct. O baza de cunoștințe pentru clienți reprezintă un beneficiu atât pentru clienți cât și pentru agenți. Bazele de informații duc la o reducere a timpului de așteptare a clienților, a volumului de muncă al agenților și a timpului alocat soluționării tichetelor.
LiveAgent este un program software echipat complet cu funcționalități care vă permit să vp concentrați atenția și eforturile spre construirea unei relații de durată cu clientul. LiveAgent oferă:
Un inboc universal vă ajută cu organizarea solicitărilor clienților venite de pe multiple canale de comunicații și să oferiți un răspuns rapid acestora.
Funcțiile de gamificare pe care le puteți utiliza pentru a recompensa și stimula eforturile depuse de către membrii echipei de suport.
Un sistem de raportare solid este acela care vă permite să aflați cât de bine stați la capitolul comunicare cu clienții.
Dacă sunteți în căutarea unui program software de engagement clienți, acordați o șansă LiveAgent. LiveAgent este cel mai apreciat și considerat programul de suport numărul 1 pentru IMM-uri în anul 2020. Oferim o perioadă gratuită de probă pentru programul LiveAgent, de 14 zile. Nu se solicită card bancar. Mențineți-vă clienții mulțumiți și activi cu LiveAgent.
LiveAgent face munca serviciului clienți mult mai ușoară. Timpul nostru de răspuns este mai rapid acum cu 26%.
Eva Kianickova, Head of Customer Service
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team