Încercare gratuită

Yootel

Ce este Yootel ?

Yootel, operatorul dvs. de referință VoIP a fost fondat în 2012 și își dedică serviciile profesioniștilor. Utilizatorii vor rămâne în contact permanent cu colaboratorii lor și vor beneficia de avantaje valoroase, cum ar fi un suport total, o conexiune foarte bună și un echipament de ultimă generație.

Telefonia noastră de afaceri, fie ea fixă ​​sau mobilă, se interfață ușor cu aplicațiile dvs. de afaceri. Este atât de simplu de utilizat, adaptat tuturor cazurilor de utilizare din cadrul organizației dvs., cât și util activității dvs. zilnice.

Yootel vă oferă acces la multe funcții VoIP care sunt lideri pe piață și putem menționa, de exemplu, telefonia IP pentru companii Centrex, Trunk Sip, comunicare unificată și o soluție de management pentru centrele de contact pentru a îmbunătăți relațiile cu clienții, pe lângă soluțiile de marketing și serviciile cu valoare adăugată ridicată, cum ar fi numerele speciale, recepția vocală, IVR.

Cum îl puteți folosi?

Dacă sunteți în căutarea unui furnizor VoIP pentru a vă conecta la centrul de apeluri LiveAgent, Yootel este o alegere excelentă. Centrul de apeluri LiveAgent va gestiona apelurile și tichetele dvs., în timp ce Yootel va asigura restul. Microfoanele și difuzoarele pentru laptop sau smartphone sunt tot ceea ce aveți nevoie pentru a stabili un centru de apel de pornire. Este posibil să aveți nevoie de alt hardware dacă doriți mai târziu să îmbunătățiți calitatea apelului.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Cum puteți beneficia în uma utilizării unui centru de apel LiveAgent?

Chiar dacă unii oameni preferă experiențele digitale ale clienților, alții doresc o conexiune personală mai profundă cu mărcile cu care interacționează. Centrele de apel sunt o modalitate excelentă de a vă îmbunătăți relațiile cu clienții, de a vinde produse, de a câștiga noi clienți și utilizatori de servicii sau de a oferi servicii generale pentru clienți.

Odată cu căderea centrelor de apel tradiționale și apariția software-ului pentru centrele de apeluri, cum ar fi LiveAgent, este ușor să oferiți acest tip de experiență clienților dvs., fără a cheltui toți banii. Call centerele sunt acum accesibile tuturor tipurilor de companii, mari sau mici.

Cum funcționează centrul de apeluri LiveAgent?

LiveAgent facilitează gestionarea și administrarea unui centru de apeluri pentru companii, cu ajutorul funcțiilor sale avansate. De exemplu, puteți crea arbori IVR (Răspuns Vocal Interactiv) personalizați, care vă vor direcționa automat clienții către departamentele și agenții potriviți.

Cea mai bună parte? Funcția IVR a LiveAgent face toată treaba și creează o experiență fără probleme pentru clienții dvs. Tot ce trebuie să facă este să asculte meniul IVR și să apese tasta corespunzătoare de la tastatură (cum ar fi apăsarea 1 pentru vânzări) pentru a fi conectat cu persoana potrivită pentru job.

Call center cu IVR

Clientul dvs. s-a conectat accidental la departamentul greșit? Soluția este simplă, utilizați transferuri de apeluri pentru a direcționa clientul către unul dintre colegii dvs. și pentru a economisi timp.

Vă este greu să vă amintiți ce au spus clienții dvs.? Nu vă faceți griji, LiveAgent înregistrează toate apelurile primite și efectuate și le stochează în interiorul sistemului. Dacă trebuie să vă reîmprospătați memoria, localizați pur și simplu tichetul și ascultați înregistrarea completă a apelului. Înregistrarea apelurilor poate fi utilizată și pentru instruirea agenților noi și pentru a le arăta răspunsurile corecte la apelurile clienților.

Doriți mai multe informații despre caracteristicile centrului nostru de apeluri? Consultați pagina de funcții a Call Center-ului care conține toate informațiile despre capabilitățile centrului de apel LiveAgent.

Cum se integrează Yootel VoIP cu LiveAgent?

Dacă doriți să creați centrul de apel LiveAgent cu Yootel ca furnizor de VoIP, urmați acest ghid simplu.

  • Deschideți LiveAgent și accesați Configurare > Apel > Numere. Click pe butonul portocaliu Creare din partea de sus. 
  • Selectați Yootel din lista furnizorilor VoIP.
Yootel
Selectarea Yootel
  • Denumiți numărul, selectați un departament, introduceți datele de conectare și selectați numărul de prefix dial-out. De asemenea, puteți bifa sau debifa opțiunea de a înregistra toate apelurile telefonice primite și efectuate de la acest număr. Când doriți să terminați, dați click pe butonul Adăugare din partea de jos.
Yootel
Configurarea numărului de telefon Yootel

Numărul de telefon este în LiveAgent și gata de utilizare. Dacă preferați, puteți adăuga mai multe numere de telefon Yootel sau adăugați numere de la alți furnizori VoIP.

Yootel
A fost adăugat numărul de telefon Yootel

Obțineți mai multe informații despre software-ul pentru Call Center LiveAgent

Căutați mai multe informații despre înființarea și rularea unui centru de apeluri? Dacă sunteți interesat, aruncați o privire la Academia LiveAgent pentru mai multe informații privind centrele de apel și alte subiecte din lumea asistenței pentru clienți.

Curios despre ce altceva mai poate face LiveAgent? Vizionați videoclipul de mai jos pentru a vedea turul complet al software-ului nostru de asistență pentru clienți.

LiveAgent Product Tour
Înapoi la integrări Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație