Partener
Ce este Cisco Secure Email?
Cisco Secure Email este o soluție de server de e-mail ideală pentru companiile mari care au nevoie de o soluție de e-mail securizată. Nivelul ridicat de securitate este caracteristica sa cheie și o face soluția preferată de companiile care au nevoie de un nivel ridicat de protecție. Oferă antivirus, protecție împotriva spam-ului, protecție împotriva phishing-ului, protecție a domeniului, protecție împotriva spoofing-ului, precum și opțiuni de criptare.
Cum puteți utiliza Cisco Secure Email?
Cisco Secure Email este soluția preferată de marile companii și corporații care trebuie să conecteze un număr mare de conturi de e-mail. Cisco oferă opțiuni de securitate extraordinare care asigură siguranța conversațiilor dvs. Dispune de unele dintre cele mai bune opțiuni pentru protejarea conexiunii de e-mail, cu antivirus și antispam ca funcții standard. Protecția împotriva phishing-ului și a domeniilor, protecția împotriva spoofing-ului și criptarea se pot dovedi foarte utile atunci când lucrați cu informații sensibile. Cisco Secure Email poate fi integrat cu Software-ul de ticketing LiveAgent. Acest lucru poate îmbunătăți foarte mult capacitățile de asistență pentru clienți, oferind în același timp un nivel ridicat de protecție a datelor.
LiveAgent vă poate ajuta să vă organizați comunicarea prin e-mail și să o convertiți în tichete care pot fi rezolvate cu ușurință din interfață. De asemenea, ticketing-ul este puternic susținut de funcții de productivitate care vă permit să fiți mai eficient. Aruncați o privire la căsuța de primire universală, messajele predefinite, sau tichetele divizate pentru a vedea cât de utile pot fi pentru fiecare agent de asistență clienți. Folosiți regulile de automatizare pentru a automatiza sarcinile repetitive și a câștiga timp pentru chestiuni mai importante.
În afară de comunicarea prin e-mail, LiveAgent poate gestiona mai multe canale de asistență pentru clienți. Bucurați-vă de acces la chat live , call center, portal pentru clienți, sau social media. Adăugați Facebook, Twitter, Instagram, și Viber pentru a vă îmbunătăți capacitățile de socializare. Fiecare canal de asistență pentru clienți este susținut de propria gamă de caracteristici care vă ușurează munca. Aruncați o privire la lista completă a funcțiilor și aflați cum vă pot ajuta în diverse situații.
Care sunt avantajele Cisco Secure Email?
- O abordare riguroasă a securității cibernetice
- Unul dintre cele mai sigure servere de e-mail
- Ideal pentru companiile mari
- Protecție împotriva phishing-ului și nu numai
Safe and secure email ticketing
Switch to LiveAgent and provide safe customer support for all of your customers
Cum se integrează Cisco Secure Email cu LiveAgent?
Puteți integra Cisco Secure Email cu sistemul de ticketing LiveAgent utilizând IMAP/POP3. Faceți click pe opțiunea de configurare LiveAgent pentru a accesa această opțiune. Mai jos veți găsi un ghid pas cu pas pentru integrarea Cisco Secure Email cu sistemul de ticketing.

- Trebuie să obțineți mai întâi Cisco Secure Email? Accesați site-ul web Cisco Secure Email și optați pentru o perioadă de încercare gratuită înainte de a plăti un plan. După ce ați configurat Cisco Secure Email, treceți la LiveAgent și continuați cu pașii următori.

- Accesați contul dvs. LiveAgent după ce Cisco Secure Email este configurat și gata de utilizare. Creați-vă mai întâi versiunea de încercare gratuită dacă nu aveți încă una. Acum puteți adăuga e-mailul dvs. în Configurare > E-mail > Conturi de Mail, făcând click pe butonul Creare din partea de sus. Se va deschide lista furnizorilor de e-mail. Alegeți Altele în partea de jos, apoi selectați IMAP/POP3 din fereastra următoare.

- Pentru a finaliza integrarea, trebuie să furnizați detaliile Cisco Secure Email către LiveAgent. Vi se va cere să furnizați numele de utilizator, parola și adresa de e-mail. Apoi, puteți selecta o metodă de preluare și puteți specifica informații despre server. Asigurați-vă că selectați departamentul care va gestiona tichetele de la această adresă de e-mail. În partea de jos a ferestrei, faceți click pe butonul Salvare atunci când sunteți mulțumit de configurarea dvs.

Ați terminat, iar LiveAgent va prelua acum e-mailurile Cisco în sistemul dvs. de ticketing. Nu ezitați să adăugați mai multe conturi de e-mail sau să creați mai multe integrări. Consultați LiveAgent Academy pentru a învăța despre furnizarea de asistență pentru clienți sau vizionați videoclipul de tur de mai jos pentru a afla mai multe despre LiveAgent.
Frequently asked questions
Ce este Cisco Email Security?
Companiile mari care au nevoie de o soluție de e-mail securizată pot beneficia de Cisco Secure Email. Un nivel ridicat de securitate face ca aceasta să fie o alegere de top pentru companiile care au nevoie de un nivel ridicat de protecție. Cu acest software, vă puteți proteja împotriva spam-ului, phishing-ului, hacking-ului de domenii, spoofing-ului și furtului.
Cum puteți utiliza Cisco Email Security?
Cisco Secure Email este soluția perfectă pentru organizațiile mari și corporațiile care trebuie să conecteze numeroase conturi de e-mail. Cu funcțiile sale standard de antivirus și antispam, oferă una dintre cele mai bune protecții împotriva atacurilor prin e-mail. Atunci când este vorba de date sensibile, protecția împotriva phishing-ului și a domeniilor, prevenirea spoofing-ului și criptarea pot fi foarte utile. Puteți integra Cisco Secure Email cu software-ul de ticketing LiveAgent.
Care sunt avantajele integrării Cisco Email Security?
- O abordare riguroasă a securității cibernetice
- Unul dintre cele mai sigure servere de e-mail
- Ideal pentru companiile mari
- Protecție împotriva phishing-ului și nu numai
Cum se integrează Cisco Email Security cu LiveAgent?
- Accesați LiveAgent și deschideți Configurare > E-mail > Conturi de mail
- Creați un e-mail nou și selectați Altele
- Selectați IMAP/POP3, furnizați detaliile dvs. și faceți click pe Salvare
The LiveAgent support portal offers a wide range of features for customer support, including a ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The portal includes resources such as technical support, video tutorials, customization options, and billing and payment information. Popular articles cover REST calls, external forwarding, API references, Facebook integration, and creating chat buttons. LiveAgent is accessible from anywhere in the cloud with SSL safety, and offers a free trial.
Treceți datele de pe HappyFox?
Tichet și Tichet+Chat sunt ideale pentru întreprinderile mici și mijlocii, cu costuri lunare de 15 și 29 de dolari. LiveAgent este un software de comunicare recomandat de companii precum Huawei, BMW și O2, iar utilizarea sa este gratuită și nu necesită card de credit. Acesta poate fi integrat cu o serie de alte soluții software pentru gestionarea relației cu clienții. De asemenea, oferă posibilitatea de migrare a datelor din alte soluții software.
Migrați de la Freshcaller la LiveAgent?
LiveAgent oferă o soluție de asistență completă, cu mai mult de 175 de funcții și peste 40 de integrări. Serviciile excelente pentru clienți, asistența 24/7 de la agenții și widget-urile adaptabile lingvistic sunt doar câteva dintre avantajele acestui instrument de asistență de ultimă generație. De asemenea, puteți alege între cele trei planuri plătite sau obțineți LiveAgent gratuit pentru totdeauna.
Modalități de contact a centrului de asistență Live Agent
The customer service directory serves as a comprehensive list of support channels for companies including email, live chat, call support, social media.