Cisco Secure Email integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ce este Cisco Secure Email?
Cisco Secure Email este o soluție de server de e-mail ideală pentru companiile mari care au nevoie de o soluție de e-mail securizată. Nivelul ridicat de securitate este caracteristica sa cheie și o face soluția preferată de companiile care au nevoie de un nivel ridicat de protecție. Oferă antivirus, protecție împotriva spam-ului, protecție împotriva phishing-ului, protecție a domeniului, protecție împotriva spoofing-ului, precum și opțiuni de criptare.
Cum puteți utiliza Cisco Secure Email?
Cisco Secure Email este soluția preferată de marile companii și corporații care trebuie să conecteze un număr mare de conturi de e-mail. Cisco oferă opțiuni de securitate extraordinare care asigură siguranța conversațiilor dumneavoastră. Dispune de unele dintre cele mai bune opțiuni pentru protejarea conexiunii de e-mail, cu antivirus și antispam ca funcții standard. Protecția împotriva phishing-ului și a domeniilor, protecția împotriva spoofing-ului și criptarea se pot dovedi foarte utile atunci când lucrați cu informații sensibile. Cisco Secure Email poate fi integrat cu software-ul de ticketing LiveAgent. Acest lucru poate îmbunătăți foarte mult capacitățile de asistență pentru clienți, oferind în același timp un nivel ridicat de protecție a datelor.
LiveAgent vă poate ajuta să vă organizați comunicarea prin e-mail și să o convertiți în tichete care pot fi rezolvate cu ușurință din interfață. Ticketing-ul este, de asemenea, puternic susținut de funcții de productivitate care vă permit să fiți mai eficient. Aruncați o privire la căsuța de primire universală, la mesajele conservate sau la tichetele divizate pentru a vedea cât de utile pot fi pentru fiecare agent de asistență clienți. Folosiți regulile de automatizare pentru a automatiza sarcinile repetitive și a crea timp pentru chestiuni mai importante.
În afară de comunicarea prin e-mail, LiveAgent poate gestiona mai multe canale de asistență pentru clienți. Bucurați-vă de acces la chat live, call center, portalul clienților sau social media. Adăugați Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp și Viber pentru a vă îmbunătăți capacitățile de social media. Fiecare canal de asistență pentru clienți este susținut de propria gamă de caracteristici pentru a vă ușura munca. Aruncați o privire la lista completă de caracteristici și aflați cum vă pot ajuta în diverse situații.
Care sunt avantajele Cisco Secure Email?
- Abordare puternică a securității cibernetice
- Unul dintre cele mai sigure servere de e-mail
- Ideal pentru companiile mari
- Protecție împotriva phishing-ului și nu numai
Safe and secure email ticketing
Switch to LiveAgent and provide safe customer support for all of your customers
Cum se integrează Cisco Secure Email cu LiveAgent?
Puteți integra Cisco Secure Email cu sistemul de ticketing LiveAgent utilizând IMAP/POP3. Faceți click pe opțiunea de configurare LiveAgent pentru a accesa această opțiune. Mai jos veți găsi un ghid pas cu pas pentru integrarea Cisco Secure Email cu sistemul de ticketing.
- Trebuie să obțineți mai întâi Cisco Secure Email? Accesați site-ul web Cisco Secure Email și optați pentru o versiune de încercare gratuită înainte de a plăti pentru un plan. După ce ați configurat Cisco Secure Email, treceți la LiveAgent și continuați cu pașii următori.
Accesați contul dumneavoastră LiveAgent după ce Cisco Secure Email este configurat și gata de utilizare. Creați-vă mai întâi versiunea de încercare gratuită dacă nu aveți încă una. Acum puteți adăuga adresa dvs. de e-mail în Configuration > Email > Mail Accounts (Configurație > E-mail > Conturi de poștă electronică), făcând clic pe butonul Create (Creare) din partea de sus. Se va deschide lista furnizorilor de e-mail. Alegeți Other(Altele) în partea de jos, apoi selectați IMAP/POP3 din fereastra următoare.
Pentru a finaliza integrarea, trebuie să furnizați detaliile Cisco Secure Email către LiveAgent. Vi se va cere să furnizați numele de utilizator, parola și adresa de e-mail. Apoi, puteți selecta o metodă de preluare și puteți specifica informații despre server. Asigurați-vă că selectați departamentul care va gestiona tichetele de la această adresă de e-mail. În partea de jos a ferestrei, faceți clic pe butonul Save (Salvare) atunci când sunteți mulțumit de configurația dvs.
Ați terminat, iar LiveAgent va prelua acum e-mailurile Cisco în sistemul dvs. de ticketing. Nu ezitați să adăugați mai multe conturi de e-mail sau să creați mai multe integrări. Consultați LiveAgent Academy pentru a învăța despre furnizarea de asistență pentru clienți sau vizionați videoclipul de tur de mai jos pentru a afla mai multe despre LiveAgent.
Secure your email communication with LiveAgent's Cisco Secure Email integration
Protect against phishing attacks, spam, and malware, while seamlessly managing your email queues and providing prompt responses to customer inquiries.
Frequently Asked Questions
Ce este Cisco Email Security?
Companiile mari care au nevoie de o soluție de e-mail securizată pot beneficia de Cisco Secure Email. Un nivel ridicat de securitate face ca aceasta să fie o alegere de top pentru companiile care au nevoie de un nivel ridicat de protecție. Cu acest software, vă puteți proteja împotriva spam-ului, phishing-ului, hacking-ului de domenii, spoofing-ului și furtului.
Cum puteți utiliza Cisco Email Security?
Cisco Secure Email este soluția perfectă pentru organizațiile mari și corporațiile care trebuie să conecteze numeroase conturi de e-mail. Cu funcțiile sale standard de antivirus și antispam, oferă una dintre cele mai bune protecții împotriva atacurilor prin e-mail. Atunci când este vorba de date sensibile, protecția împotriva phishing-ului și a domeniilor, prevenirea spoofing-ului și criptarea pot fi foarte utile. Puteți integra Cisco Secure Email cu software-ul de ticketing LiveAgent.
Care sunt avantajele integrării Cisco Email Security?
O abordare riguroasă a securității cibernetice Unul dintre cele mai sigure servere de e-mail Ideal pentru companiile mari Protecție împotriva phishing-ului și nu numai
Cum se integrează Cisco Email Security cu LiveAgent?
Accesați LiveAgent și deschideți Configurare > E-mail > Conturi de mail Creați un e-mail nou și selectați Altele Selectați IMAP/POP3, furnizați detaliile dvs. și faceți click pe Salvare
Descoperiți cum să integrați Postfix cu LiveAgent pentru un management eficient al e-mailurilor și transformarea acestora în tichete de asistență. Postfix, un server de e-mail popular și open-source, vă ajută să reduceți spamul și să filtrați conținutul. Îmbunătățiți-vă serviciul clienți cu LiveAgent, conectându-vă e-mailurile și alte canale de comunicare. Începeți acum perioada de încercare gratuită și experimentați un sistem de ticketing avansat.
Integrați LiveAgent cu WordPress și adăugați un buton de chat live pe site-ul dvs. pentru a transforma experiența clienților. Ghidul nostru detaliat vă arată pașii simpli pentru instalare și utilizare eficientă, îmbunătățind suportul și satisfacția clienților. Încercați gratuit și descoperiți cum să optimizați interacțiunile în timp real!