Partener
Ce este hMailServer?
hMailServer, un server de e-mail open-source pentru Microsoft Windows, poate fi descărcat și utilizat gratuit de către oricine. Serviciul este utilizat în întreaga lume de către furnizorii de servicii de internet, companii, guverne, școli și amatori.
Pe lângă faptul că suportă cele mai populare protocoale de e-mail (IMAP, SMTP și POP3), poate fi ușor de integrat în numeroase sisteme de poștă electronică web existente. Îl puteți utiliza pentru a scana cu un scaner de viruși toate e-mailurile primite și trimise. Filtrul spam se bazează pe un sistem de punctaj.
Cum puteți utiliza hMailServer?
hMailServer este un server de e-mail ideal pentru companii și diverse organizații care au nevoie să gestioneze e-mail-uri primite în volume mari. Oferă protecție împotriva spam-ului și a virușilor, așa că este util mai ales dacă aveți nevoie să vă păstrați comunicarea în condiții de siguranță sporită. Principalul avantaj este opțiunea sa de integrare ușoară cu diverse sisteme populare de webmail și cu Sistemul de help desk LiveAgent.
Sistemul de help desk LiveAgent include un sistem de ticketing de ultimă generație care poate gestiona toate mesajele de e-mail și multe altele – call center, chat live, portal pentru clienți, și chiar social media. Sistemul organizează în mod ordonat fiecare apel sau mesaj primit și vă ajută să distribuiți sarcinile, să le finalizați și să rezolvați problemele clienților în mod rapid și fiabil.
Ceea ce îl face și mai uimitor este numărul de caracteristici care vă sprijină pe deplin în fiecare acțiune. Gestionați filtrarea tichetelor și adăugați etichete pentru o mai bună gestionare a timpului, creați departamente care vor fi responsabile pentru probleme specifice, adăugați Facebook, Instagram, Twitter, sau Viber pentru a ajunge la mai mulți clienți și aveți grijă de răspunsurile rapide cu messaje predefinite.
Doriți să aflați mai multe despre sistemul de ticketing LiveAgent? Consultați pagina cu caracteristici unde puteți vedea toate caracteristicile și cum pot fi utilizate. Asigurați-vă că aruncați o privire la videoclipul privind Ticketingul în LiveAgent de mai jos și vedeți-l în desfășurare.
Care sunt avantajele utilizării hMailServer?
- Configurare simplă
- Sarcini de configurare de bază
- Sincronizarea directoarelor
- Fereastra aplicației
Enhance your email customer support
LiveAgent ticketing system can help you improve your communnication in every aspect
Cum se integrează hMailServer cu LiveAgent?
hMailServer poate fi ușor integrat cu LiveAgent. Nu trebuie să utilizați niciun serviciu terț pentru a face acest lucru, iar totul este accesibil prin intermediul Configurării LiveAgent. Urmați ghidul de mai jos pentru a afla cum să finalizați procesul în doar câteva minute.

- Trebuie să configurați mai întâi hMailServer? Accesați site-ul hMailServer și descărcați-l. Instalarea este simplă și există, de asemenea, un ghid disponibil pe pagina principală. Asigurați-vă că aruncați o privire pe acesta dacă aveți nevoie. După ce ați configurat hMailServer, continuați cu următorii pași.

- Totul e pregătit? Mergeți în contul dvs. LiveAgent (începeți versiunea de încercare gratuită dacă nu aveți unul) și accesați Configurare > E-mail > Conturi de mail. Faceți click pe butonul portocaliu Creare buton și apoi selectați Altele. Alegeți IMAP/POP3 din cele două opțiuni din fereastra următoare.

- Tot ce mai rămâne de făcut este să vă conectați căsuța de mail hMailServer la sistemul de ticketing LiveAgent. Trebuie să furnizați detaliile hMailServer-ului dvs. în această secțiune. Furnizați numele de utilizator și parola, precum și adresa dvs. de e-mail și alte date. Selectați tipul de preluare și furnizați detaliile serverului și ale portului. Aruncați o privire la celelalte opțiuni, cum ar fi departamentul care va fi responsabil pentru tichetele clienților care ajung la această adresă de e-mail. După ce ați configurat totul după bunul plac, faceți clic pe Salvare și ați terminat.

Verificați sistemul de ticketing și lăsați e-mailurile să fie preluate de la adresa de e-mail hMailServer. Acum puteți începe să oferiți asistență rapidă și fiabilă pentru clienți pentru oricine decide să vă contacteze. Asigurați-vă că aruncați o privire pe pagina Academiei noastre pentru a învăța mai multe despre asistența pentru clienți, a crea mai multe integrări sau a viziona scurtul video de tur al LiveAgent pentru a vedea ce mai poate face.
Frequently asked questions
Ce este hMailServer?
hMailServer este un server de e-mail open-source pentru sistemul de operare Microsoft Windows. Este popular printre furnizorii de servicii de internet, companii, școli și alte instituții. Este gratuit pentru toată lumea.
Cum puteți utiliza hMailServer?
Serverele de e-mail precum hMailServer sunt ideale pentru companii și alte organizații care gestionează volume mari de e-mailuri. Cu acest server, vă puteți proteja comunicarea împotriva spam-ului și a virușilor. LiveAgent se poate integra cu ușurință cu o mare varietate de sisteme de webmail, împreună cu software-ul LiveAgent de servicii pentru clienți.
Care sunt avantajele integrării hMailServer?
- Configurare simplă
- Sarcini de configurare de bază
- Sincronizarea directoarelor
- Fereastra aplicației
Cum se integrează hMailServer cu LiveAgent?
- Deschideți LiveAgent și accesați Configurare > E-mail > Conturi de mail
- Click pe Creare > Altele > IMAP/POP3
- Furnizați detaliile hMailServer și Salvați
LiveAgent oferă servicii de migrare a birourilor de asistență și poate integra Postfix pentru primirea de tichete de la clienți. Postfix este un instrument gratuit de transfer de e-mail și poate fi utilizat de toată lumea. Pentru a integra Postfix cu LiveAgent, accesați Configurare > E-mail > Conturi de Mail și furnizați detaliile IMAP/POP3. Creați un cont gratuit pentru a începe.
Software de asistență la sediu
LiveAgent oferă un birou de asistență cu caracteristici de bază și un serviciu clienți excepțional pentru creșterea nivelului de satisfacție a clienților prin furnizarea de asistență înainte, în timpul și după cumpărare. Software-ul de asistență vine cu o serie de caracteristici utile pentru gestionarea tichetelor, integrarea cu rețelele de socializare, un sistem de raportare și analize și integrare telefonică încorporată. Înțelegerea nevoilor clienților și un personal instruit și empatic sunt cheia unui serviciu clienți eficient.
Integrarea GoDaddy pentru LiveAgent ajută instituțiile și companiile mari să își sporească fluxul de lucru prin plasarea unui buton de chat live pe site-urile web. Filtrele de spam sunt importante pentru a proteja împotriva phishing-ului, virușilor și escrocheriilor, iar LiveAgent este un program care colaborează cu serverele de poștă electronică pentru a marca mesajele ca fiind nesolicitate. Dovecot este un server de e-mail cu capabilități de auto-reparare, administrare ușoară și opțiuni de migrare pentru întreprinderi.
LiveAgent is a global help desk software that provides multilingual support in over 40 languages. It offers over 179 support features and 40 integrations, and its intuitive ticketing system allows for the automation of common customer service tasks. The customer experience can be customized through personalized contact forms and support centers. LiveAgent also offers a knowledge base and free 14-day trial period. A customer service center is essential for any business, and LiveAgent's software is a cost-effective choice that increases efficiency and saves time through chat, social media, and phone support. Its methods of reporting and email integration are also highly valued by users. The software is adaptable and constantly improving, and customer representatives should have communication skills and be flexible to offer personalized solutions and a quality experience for customers.