Progress IMail Server integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Progress IMail Server Politică de confidențialitate
Ce este Progress Imail server?
Serverul Progress IMail reprezintă un sistem de mesagerie electronică fiabil și versatil, care poate fi ușor de configurat și întreținut. Este un sistem de e-mail excelent pentru afaceri și este utilizat și de organizațiile educaționale și guvernamentale. Progress IMail asigură o întreținere redusă, oferind în același timp o modalitate de comunicare ușoară și de mare valoare. Este folosit de peste un milion de utilizatori din întreaga lume și le protejează comunicarea cu protecție antivirus și securitate îmbunătățită.
Cum puteți utiliza Progress IMail server?
Dacă afacerea dvs. are nevoie de un server de e-mail fiabil și ușor de întreținut, Progress IMail server este alegerea potrivită. Este, de asemenea, foarte accesibil, astfel încât nu va ruina bugetul companiei dvs. Progress IMail Server permite partajarea unui domeniu între 10 utilizatori cu ediția de pornire gratuită. Dacă doriți să vă îmbunătățiți asistența prin e-mail și să gestionați un volum mai mare de probleme ale clienților, este o idee excelentă să vă conectați contul Progress IMail Server cu sistemul de asistență LiveAgent.
LiveAgent poate susține birourile de asistență care utilizează Progress IMail Server cu sistemul avansat de ticketing. Acest lucru îi poate ajuta pe agenții de asistență clienți să gestioneze un număr mai mare de solicitări ale clienților, să crească eficiența și să ofere asistență de o calitate mai bună. Toate comunicările clienților sunt convertite în tichete care pot fi filtrate, organizate și etichetate, după cum este necesar pentru fiecare agent în parte. Există, de asemenea, o mulțime de alte caracteristici de ticketing care fac munca mai ușoară pentru toată lumea.
Pe lângă filtrare și organizare, funcționalitățile de ticketing includ reguli de timp, responsabilitate, și departamente pentru a ajuta agenții să treacă eficient prin aspectele zilnice ale posturilor. Gestionați contacte sau profilurile agenților pentru a crea o companie eficientă, sau configurați programul de lucru împreună cu pauzele pentru a menține echilibrul între viața profesională și cea privată. Când vă simțiți pregătit, lăsați agenții să colecteze insigne datorită funcțiilor de gamificare care pot face munca mai distractivă.
Un alt beneficiu este faptul că LiveAgent se conectează și cu alte canale de comunicare. Crearea unui widget de chat live pentru site-ul dvs. web, configurarea unui call center eficient și crearea de articole informative pentru portalul dvs. pentru clienți, toate acestea contribuie la îmbunătățirea satisfacției clienților. Folosiți canalele dvs. social media – Facebook, Twitter, Instagram, și chiar Viber, și ajungeți la clienți chiar acolo unde aceștia își petrec timpul.
Care sunt avantajele Progress IMail server?
- Server de e-mail cu întreținere redusă
- Protecție antivirus și antispam
- Plan gratuit și prețuri rezonabile disponibile
- Configurare ușoară
Get the most out of your email server
Connect Progress IMail Server with your LiveAgent help desk today and provide first-class customer support
Cum se integrează Progress IMail server
LiveAgent se poate conecta cu ușurință la Progress IMail server prin IMAP/POP3. Procesul poate fi gestionat cu ușurință în setările LiveAgent și durează doar câteva minute pentru a-l finaliza. Aflați mai jos cum să vă conectați contul de e-mail cu sistemul de ticketing LiveAgent.
- Dacă nu aveți încă un cont de e-mail pentru Progress IMail server, accesați site-ul lor și descărcați tot ce aveți nevoie. După ce l-ați configurat, continuați cu următorii pași care explică procesul de configurare.
- Când Progress IMail server a fost configurat și este gata de utilizare, deschideți în LiveAgent Configurare > E-mail > Conturi de mail. Atingeți butonul portocaliu Creare și selectați Altele. Apoi selectați IMAP/POP3.
- Acum trebuie doar să introduceți detaliile dvs. – e-mail, nume de utilizator, parolă, ce metodă de preluare doriți, precum și serverul și portul de care aveți nevoie. În plus, puteți selecta departamentul la care să fie trimise tichetele din acest e-mail și o metodă de autentificare. Faceți click pe Salvare pentru a finaliza procesul.
Ați terminat, iar sistemul dvs. de ticketing va prelua acum toate e-mailurile clienților de pe Progress IMail server. Asigurați-vă că le verificați în mod regulat, răspundeți și rezolvați problemele clienților. Aruncați o privire la videoclipul de tur de mai jos pentru a vedea mai multe despre capabilitățile LiveAgent sau răsfoiți caracteristicile și articolele Academiei pentru a afla mai multe despre utilizarea software-ului de help desk.
Frequently Asked Questions
Ce este Progress IMail Server?
Progress IMail Server este un sistem de mesagerie ușor de configurat și ușor de întreținut, care este fiabil și versatil. Este utilizat de întreprinderi, organizații guvernamentale și educaționale ca un sistem de e-mail excelent.
Cum puteți utiliza Progress IMail Server?
Serverul Progress IMail este alegerea potrivită dacă afacerea dvs. are nevoie de un server de e-mail fiabil și ușor de întreținut. Acest produs este, de asemenea, foarte accesibil, astfel încât compania dvs. nu va trebui să jefuiască o bancă pentru a-l cumpăra. Edițiile gratuite de pornire ale Progress IMail permit utilizatorilor să partajeze un singur domeniu între 10 utilizatori. Conectarea Progress IMail și LiveAgent vă va permite să oferiți asistență excelentă prin e-mail și să gestionați un volum mai mare de probleme ale clienților.
Care sunt avantajele Progress IMail Server?
Server de e-mail cu întreținere redusă Protecție antivirus și antispam Plan gratuit și prețuri rezonabile disponibile Configurare ușoară
Cum se integrează Progress iMail Server cu LiveAgent?
Accesați LiveAgent și deschideți Configurare > E-mail > Conturi de mail Creați un mail nou și selectați Altele Selectați IMAP/POP3, furnizați detaliile dvs. și faceți click pe Salvare
Descoperiți cum să integrați Postfix cu LiveAgent pentru un management eficient al e-mailurilor și transformarea acestora în tichete de asistență. Postfix, un server de e-mail popular și open-source, vă ajută să reduceți spamul și să filtrați conținutul. Îmbunătățiți-vă serviciul clienți cu LiveAgent, conectându-vă e-mailurile și alte canale de comunicare. Începeți acum perioada de încercare gratuită și experimentați un sistem de ticketing avansat.