Zimbra integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Zimbra Politică de confidențialitate
Ce este Zimbra?
Zimbra este o soluție pentru comunicarea și colaborarea personală prin e-mail în afaceri. Software-ul Zimbra este format din componente client și server, iar la un moment dat a oferit o aplicație desktop numită Zimbra Desktop. În plus față de versiunea open-source a Zimbra, există o versiune comercială („Network Edition”) care are completări cu sursă închisă, cum ar fi o interfață proprietară de programare a aplicațiilor de mesagerie pentru sincronizarea programărilor și a contactelor cu Outlook.
Cum puteți utiliza Zimbra?
Soluție integrată de e-mail în cloud, calendar și soluție de colaborare, Zimbra este standardul întreprinderilor în cloud-urile publice și private. Zimbra oferă una dintre cele mai inovatoare experiențe de mesagerie disponibile în prezent, conectând utilizatorii finali la informațiile și activitățile stocate în cloud-urile lor personale prin intermediul unei interfețe reproiectate bazate pe browser.
Vă luptați cu menținerea e-mailurilor clienților Zimbra concentrate și rezolvate la timp? Este timpul să integrați cu LiveAgent și să vă gestionați comunicarea cu clienții cu sistemul de ticketing.
Un sistem de ticketing servește în primul rând în scopuri de deservire a clienților. Acesta oferă reprezentanților serviciului clienți o interfață ușor de utilizat pentru a răspunde la solicitări. Solicitările clienților, indiferent de unde provin, devin tichete odată ce sunt primite de către un agent de relații cu clienții. Puteți accesa aceste tichete dintr-o căsuță de e-mail universală. Acest lucru le va permite reprezentanților dvs. de servicii pentru clienți să ofere servicii rapide și eficiente.
Sistemul de ticketing LiveAgent este, de asemenea, susținut de funcții de eficiență și productivitate care vă ajută să sortați, să organizați și să răspundeți mai rapid la e-mailurile clienților. Puteți utiliza funcții precum departamente, etichete, filtre, sau detectarea coliziunii agenților, printre altele, pentru a crea un flux de lucru fără probleme.
Căsuța noastră de e-mail universală nu se ocupă doar de e-mailuri, ci poate avea grijă și de chat-uri live, portaluri pentru clienți, centre de apeluri și vă ajută să gestionați social media – Facebook, Twitter, Instagram. De asemenea, include Viber. Fiecare canal de comunicare este susținut de propriile caracteristici pentru a se asigura că totul este fluid și fiabil.
Avantajele utilizării Zimbra
- Una dintre cele mai bune soluții de e-mail disponibile
- Copie de rezervă a e-mailurilor importante
- E-mailuri Zimbra într-un sistem de ticketing organizat
- Caracteristici suplimentare și capacități de comunicare îmbunătățite
Struggling with email support?
Switch to LiveAgent ticketing system and start providing amazing customer support today
Cum se integrează Zimbra cu LiveAgent
Nu este nevoie să activați niciun plugin sau să utilizați aplicații terțe pentru a finaliza procesul. Tot ce trebuie să faceți pentru a integra Zimbra cu LiveAgent este să furnizați câteva date în sistemul LiveAgent.
- Dacă nu aveți încă un e-mail Zimbra, mergeți pe site-ul lor și începeți o perioadă încercare gratuită sau cumpărați un plan plătit. Completați un formular și obțineți noul dvs. cont de e-mail configurat. Dacă aveți deja un cont Zimbra, puteți sări peste acest pas și continuați cu următorul.
- Acum, accesați contul LiveAgent și deschideți Setări > E-mail > Conturi de mail. Faceți click pe butonul de creare și selectați Altul.
- Acum puteți alege dacă doriți să vă integrați prin redirecționare sau IMAP/POP3. Vă vom prezenta ambele opțiuni de integrare, începând cu Redirecționarea. Faceți click pe Redirecționare și treceți la pasul următor.
- După ce ați selectat Redirecționare, introduceți adresa dvs. de e-mail și Configurați înregistrarea SPF pentru domeniul dvs. Zimbra. Dacă nu sunteți sigur cum se face acest lucru, consultați acest ghid de pe site-ul Zimbra. Acest lucru trebuie făcut pentru a vă asigura că e-mailurile dvs. nu vor fi recunoscute ca Spam de către LiveAgent. Când ați terminat, selectați un departament responsabil pentru e-mailurile din acest cont Zimbra și faceți click pe Salvare.
Dacă doriți să vă conectați e-mailul Zimbra prin IMAP/POP3, selectați această opțiune. Furnizați adresa de e-mail, informațiile de conectare și parola. Selectați tipul de preluare (IMAP sau POP3), furnizați informații despre server și informații despre port. Apoi faceți click pe Salvare.
Gata, e-mailul Zimbra este conectat la sistemul de ticketing LiveAgent și e-mailurile dvs. vor fi organizate pentru a vă ajuta să oferiți o asistență mai bună clienților.
Doriți să aflați mai multe? Răsfoiți articolele noastre utile din Academia LiveAgent pentru a învăța despre cum să oferiți asistență incredibilă clienților prin toate canalele. Urmăriți videoclipul nostru de Tur sau aruncați o privire la pagina cu caracteristici pentru a vedea cu ce se mai poate ocupa LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Ce este Zimbra?
Zimbra este o soluție de e-mail de afaceri. Zimbra este, de asemenea, o suită completă de colaborare care include nu numai e-mail, ci și calendare de grup.
Cum puteți utiliza Zimbra?
Zimbra poate fi utilizat pentru toate scopurile asociate cu e-mailul. Nu contează dacă lucrați în vânzări, asistență pentru clienți sau în alte domenii, Zimbra poate gestiona rapid comunicarea prin e-mail și programarea.
Care sunt avantajele integrării Zimbra?
Soluție de e-mail fiabilă și eficientă în biroul de asistență LiveAgent Copii de rezervă pentru e-mailurile importante Sistemul de ticketing de la LiveAgent adaugă un plus de vitalitate O mulțime de caracteristici de ticketing
Cum se integrează Zimbra cu LiveAgent?
Accesați LiveAgent > Setări > E-mail > Conturi de mail Adăugați un nou cont de e-mail și selectați Altele Selectați între Redirecționare sau IMAP/POP3 Furnizați datele dvs. și Salvați
Jira este un software puternic de gestionare a muncii, utilizat pentru urmărirea erorilor, proiectelor și managementul produselor. Este personalizabil, ușor de utilizat și crește eficiența fluxului de lucru. LiveAgent oferă soluții CRM, centru de apel și gestionare a proiectelor, contribuind la stimularea vânzărilor și fidelizarea clienților. Integrarea Jira cu LiveAgent permite o gestionare eficientă a proiectelor și a sarcinilor.