Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zentyal

Ce este Zentyal?

Zentyal este un server de e-mail și o soluție de groupware bazată pe Linux. Dispune de o versiune suplimentară de dezvoltare care poate fi descărcată gratuit și de un cod sursă disponibil. Zentyal este disponibil în două pachete – Zentyal Server pentru IMM-uri și Zentyal Cloud pentru furnizorii de găzduire. Soluția de server de e-mail se adresează în primul rând companiilor cu o anumită abilitate și experiență în instalarea și întreținerea serverelor de e-mail. Zentyal oferă protecție antivirus și antispam, precum și funcții de calendar și contact.

Cum puteți utiliza Zentyal?

Zentyal este o soluție de server de e-mail potrivită pentru companiile care dispun de echipe calificate care știu cum să instaleze, să configureze și să întrețină serverele de e-mail. Vine cu compatibilitate nativă cu Microsoft Active Directory, astfel încât să puteți gestiona cu ușurință clienții. Zentyal oferă asistență pentru toți clienții ori de câte ori aceștia au nevoie de ajutor, însă este ușor de utilizat chiar și fără ajutor. Site-ul web oferă documentație cu multe subiecte despre soluție, precum și un portal pentru clienți. Puteți, de asemenea, să vă integrați e-mailul Zentyal cu LiveAgent și să îl folosiți ca principală platforma de comunicare a biroului de asistență.

Sistemul de ticketing LiveAgent poate integra domeniile dvs. de poștă electronică virtuală într-o soluție dedicată pentru asistență clienți. Profitați de numeroase caracteristici de productivitate, cum ar fi o căsuță de primire universală care stochează comunicările clienților de pe orice canal sau răspunsuri predefinite care vă permit să răspundeți mai rapid. Divizați tichetele atunci când întâmpinați o problemă elaborată sau configurați reguli pentru a crea diverse automatizări care să se ocupe de sarcini.

De asemenea, puteți adăuga mai mult decât un simplu e-mail. Creați un call center, configurați un widget de chat live pentru site-ul dvs. web, construiți un portal pentru clienți cu o bază de cunoștințe, sau adăugați conturile de social media din Facebook, Twitter, Instagram, și Viber. Fiecare canal de comunicare este susținut de o varietate de funcții de productivitate care se asigură că fluxul de lucru va fi organizat și mai ușor de realizat.

Care sunt avantajele integrării Zentyal?

  • Asistență pentru clienți disponibilă
  • Compatibilitate nativă cu Microsoft Active Directory
  • Domenii virtuale nelimitate

Cum să integrați Zentyal cu LiveAgent

Sistemul de ticketing al LiveAgent poate fi integrat cu Zentyal prin IMAP/POP3. Setările de configurare pentru LiveAgent fac această opțiune ușor accesibilă. Următorul ghid pas cu pas vă va ajuta să integrați Zentyal cu sistemul dvs. de ticketing.

Pagina principală Zentyal cu subpagini și informații
Pagina de pornire Zentyal
  • Trebuie să instalați mai întâi Zentyal? Pur și simplu mergeți pe site-ul web Zentyal și alegeți un plan care vi se potrivește. Pe site-ul web al Zentyal este disponibilă o secțiune utilă a portalului pentru clienți, inclusiv un ghid de instalare. Dacă aveți acces la Zentyal și l-ați configurat deja, treceți la LiveAgent și continuați cu pașii următori.
Secțiunea de planuri plătite Zentyal de pe site-ul Zentyal
Tarife Zentyal
  • Acum că Zentyal este configurat și gata de utilizare, navigați în contul dvs. LiveAgent. Dacă nu aveți deja unul, începeți o perioadă de probă gratuită. Faceți click pe butonul de sus Creare sub secțiunea Configurare > E-mail > Conturi de mail . Veți vedea o listă de furnizori de e-mail disponibili. Faceți click pe Altele în partea de jos și apoi pe IMAP/POP3 în fereastra următoare.
Integrarea Zentyal prin IMAP sau POP3
IMAP/POP3
  • Pentru a integra cu succes Zentyal, trebuie să furnizați în LiveAgent detaliile Zentyal. Trebuie să furnizați un nume de utilizator, o parolă și o adresă de e-mail. După ce acestea sunt introduse, selectați metoda de preluare împreună cu informațiile despre server și port. Nu uitați să alegeți departamentul responsabil cu gestionarea tichetelor de la adresa de e-mail pe care ați introdus-o. Apoi, faceți click pe butonul Salvare din partea de jos a ferestrei pentru a finaliza configurarea.
Detalii Zentyal în integrarea LiveAgent
Integrarea Zentyal

Acum, totul este pregătit. E-mailurile Zentyal vor fi acum preluate de LiveAgent din sistemul dvs. de ticketing. Vedeți ce poate face LiveAgent în videoclipul de mai jos. În plus, puteți consulta pagina cu caracteristici pentru opțiuni suplimentare, precum și pagina Academiei pentru mai multe informații despre asistența pentru clienți.

LiveAgent Product Tour

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Întrebări frecvente

Ce este Zentyal?

Zentyal este o soluție software pentru e-mail și groupware care rulează pe Linux. O versiune suplimentară de dezvoltare este disponibilă pentru descărcare gratuită, precum și codul sursă. Este disponibil în două pachete diferite: Zentyal Server pentru întreprinderile mici și Zentyal Cloud pentru companiile de găzduire. O companie cu o anumită experiență în instalarea și întreținerea serverelor de e-mail va beneficia cel mai mult de soluția de server de e-mail. Pe lângă protecția antivirus și antispam, Zentyal oferă servicii de contact și calendar.  

Cum puteți utiliza Zentyal?

Cu Zentyal, serverele de e-mail pot fi configurate și întreținute de echipe de oameni calificați care înțeleg cum să opereze un server de e-mail. Microsoft Active Directory este suportat în mod nativ, astfel încât să puteți gestiona clienții cu ușurință. Ori de câte ori un client are nevoie de ajutor cu Zentyal, acesta îl poate obține prin intermediul departamentului de asistență pentru clienți. Zentyal este, de asemenea, ușor de utilizat chiar dacă nu este nevoie de asistență. Pe site-ul web este disponibil și un portal pentru clienți, care conține o serie de subiecte despre soluție. Ca alternativă, puteți integra Zentyal cu LiveAgent și îl puteți utiliza pentru a comunica cu serviciul de asistență.

Care sunt avantajele integrării Zentyal?

  • Asistență pentru clienți disponibilă
  • Compatibilitate nativă cu Microsoft Active Directory
  • Domenii virtuale nelimitate

Cum se instalează serverul Zentyal?

Serverul Zentyal poate fi instalat prin intermediul expertului de instalare care poate fi descărcat de pe această pagină. Acesta vă va ghida pas cu pas prin întregul proces de instalare. De asemenea, puteți găsi un ghid util în secțiunea Documentație a site-ului Zentyal, care include opțiuni de configurare și alte informații. 

Înapoi la integrări Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație