Încercare gratuită

Dovecot

Ce este Dovecot?

Dovecot este o soluție de server de e-mail care se concentrează pe furnizarea de performanțe excelente, autentificare flexibilă și auto-optimizare. Este ușor de utilizat datorită capacităților sale de autoreparare, care caută problemele și le rezolvă imediat. Este ușor de extins și oferă capacități de administrare ușoară. Dovecot se concentrează, de asemenea, pe securitate pentru a proteja comunicarea prin e-mail și oferă opțiuni de migrare ușoară pentru persoanele care se mută de la o altă soluție de server de e-mail.

Cum puteți utiliza Dovecot?

Dovecot este o soluție excelentă pentru companiile care au nevoie de o soluție de server de e-mail fiabilă. Deși administrarea este în continuare necesară, Dovecot poate rezolva unele probleme de unul singur, fără ajutor extern. Oferă, de asemenea, opțiuni de securitate standard, precum și suport pentru migrare ușoară și extensii. Companiile mai mari pot beneficia de Dovecot prin obținerea OX Dovecot Pro. Integrați Dovecot cu LiveAgent și folosiți-l ca un client de e-mail pentru a vă spori asistența pentru clienți cu o soluție de ticketing dedicată și completă. LiveAgent poate gestiona un volum mare de adrese de e-mail, așa că nu ezitați să adăugați atâtea câte aveți nevoie.

Gestionați e-mailurile primite cu un sistem de ticketing care vă ajută să vă organizați și să filtrați comunicarea. Profitați de funcțiile de productivitate, cum ar fi mesaje predefinite, care vă permit să răspundeți mai rapid, sau căsuța de primire universală, care ține evidența canalelor clienților într-un singur fir de tichete de la un client. Așa este, indiferent de modul în care clienții decid să vă contacteze, fiecare linie de comunicare va rămâne organizată într-un singur loc.

Profitați de mai multe canale de comunicare și adăugați un call center, chat live, portal pentru clienți sau social media. Fiecare canal vine cu propriul set de caracteristici. LiveAgent oferă, de asemenea, o serie de alte opțiuni de integrare în afară de e-mail. Răsfoiți paginile noastre de caracteristici și integrare pentru a vedea de ce este capabil sistemul nostru de ticketing.

https://www.youtube.com/watch?v=zyBEt7ScQYk

Care sunt avantajele Dovecot?

  • Administrare ușoară 
  • Capabilități de autoreparare
  • Opțiuni de extindere
  • Performanță incredibilă

Improve your help desk with LiveAgent

Add your Dovecot email to LiveAgent and start providing excellent support for your customers

FREE TRIAL

Cum se integrează Dovecot cu LiveAgent?

Integrarea Dovecot cu platforma de ticketing LiveAgent este posibilă prin IMAP/POP3. Accesați-o prin ecranul de configurare al LiveAgent. Următorii pași vă vor arăta cum să integrați Dovecot cu sistemul dvs. de ticketing.

Site-ul Dovecot cu informații
Pagina de pornire Dovecot
  • Trebuie să instalați mai întâi Dovecot? Vedeți site-ul Dovecot și descărcați cea mai recentă versiune stabilă. După ce Dovecot este configurat, treceți la LiveAgent și urmați pașii următori.
Site-ul Dovecot cu descărcările disponibile pentru cea mai recentă versiune
Descărcări
  • Dacă Dovecot a fost configurat și este gata să fie utilizat, conectați-vă la contul dvs. LiveAgent. Vă puteți înscrie pentru o perioadă de încercare gratuită de 14 zile aici, dacă nu aveți deja un cont. Faceți click pe butonul Creare din partea de sus din secțiunea Configurare > E-mail > Conturi de mail pentru a adăuga contul dvs. de e-mail. Acest lucru va deschide lista furnizorilor de e-mail. Din partea de jos, selectați Altele, urmat de IMAP/POP3.
Opțiunea de integrare IMAP/POP3 în timpul integrării Dovecot cu LiveAgent
IMAP/POP3
  • Trebuie să furnizați în LiveAgent detaliile Dovecot pentru a finaliza integrarea. LiveAgent vă va cere adresa de e-mail Dovecot, parola și numele de utilizator. După ce aceste informații sunt furnizate, specificați o metodă de preluare și informații despre server. Selectați departamentul către care vor fi direcționate tichetele de la această adresă de e-mail. Când sunteți mulțumit de configurarea dvs., faceți click pe butonul Salvare din partea de jos a ferestrei.
Detalii Dovecot în configurarea integrării LiveAgent
Detalii Dovecot

După ce ați terminat, LiveAgent va colecta e-mailurile Dovecot în sistemul de ticketing. Dacă doriți, puteți adăuga mai multe conturi de e-mail sau puteți crea integrări suplimentare. Pentru mai multe informații despre LiveAgent, vizionați videoclipul de mai jos. De asemenea, puteți verifica Academia LiveAgent care oferă informații despre cum să oferiți asistență pentru clienți.

LiveAgent Product Tour

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Întrebări frecvente

Ce este Dovecot?

O caracteristică cheie a Dovecot este că oferă performanță, metode de autentificare versatile și auto-optimizare. Capacitățile de auto-reparare ale acestui software îi permit să găsească și să repare automat problemele, ceea ce îl face foarte ușor de utilizat. Software-ul este, de asemenea, foarte flexibil și oferă o modalitate ușoară de administrare a acestuia. Pe lângă faptul că oferă securitate pentru comunicarea prin e-mail, Dovecot oferă opțiuni de migrare ușoară dacă vă mutați de la un alt server de e-mail.

Cum puteți utiliza Dovecot?

Companiile care caută un server de e-mail fiabil vor găsi Dovecot ca fiind o opțiune excelentă. În ciuda faptului că necesită în continuare administrare, Dovecot poate adesea să rezolve unele probleme de unul singur, fără ajutor. Opțiunile de securitate sunt, de asemenea, disponibile, la fel ca și capacitățile de migrare și extindere. O companie mare poate beneficia de Dovecot prin obținerea OX Dovecot Pro. Puteți adăuga Dovecot la LiveAgent drept client de e-mail, astfel încât să puteți stimula asistența pentru clienți printr-o soluție de ticketing dedicată și complet echipată.

Care sunt avantajele integrării Dovecot?

  • Administrare ușoară
  • Capabilități de autoreparare
  • Opțiuni de extindere
  • Performanță incredibilă

Cum se integrează Dovecot cu LiveAgent?

  • Accesați LiveAgent și deschideți Configurare > E-mail > Conturi de mail
  • Creați un e-mail nou și selectați Altele
  • Selectați IMAP/POP3, furnizați detaliile dvs. și faceți click pe Salvare

Înapoi la integrări Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație