Partener
Ce este Dovecot?
Dovecot este o soluție de server de e-mail care se concentrează pe furnizarea de performanțe excelente, autentificare flexibilă și auto-optimizare. Este ușor de utilizat datorită capacităților sale de autoreparare, care caută problemele și le rezolvă imediat. Este ușor de extins și oferă capacități de administrare ușoară. Dovecot se concentrează, de asemenea, pe securitate pentru a proteja comunicarea prin e-mail și oferă opțiuni de migrare ușoară pentru persoanele care se mută de la o altă soluție de server de e-mail.
Cum puteți utiliza Dovecot?
Dovecot este o soluție excelentă pentru companiile care au nevoie de o soluție de server de e-mail fiabilă. Deși administrarea este în continuare necesară, Dovecot poate rezolva unele probleme de unul singur, fără ajutor extern. Oferă, de asemenea, opțiuni de securitate standard, precum și suport pentru migrare ușoară și extensii. Companiile mai mari pot beneficia de Dovecot prin obținerea OX Dovecot Pro. Integrați Dovecot cu LiveAgent și folosiți-l ca un client de e-mail pentru a vă spori asistența pentru clienți cu o soluție de ticketing dedicată și completă. LiveAgent poate gestiona un volum mare de adrese de e-mail, așa că nu ezitați să adăugați atâtea câte aveți nevoie.
Gestionați e-mailurile primite cu un sistem de ticketing care vă ajută să vă organizați și să filtrați comunicarea. Profitați de funcțiile de productivitate, cum ar fi mesaje predefinite, care vă permit să răspundeți mai rapid, sau căsuța de primire universală, care ține evidența canalelor clienților într-un singur fir de tichete de la un client. Așa este, indiferent de modul în care clienții decid să vă contacteze, fiecare linie de comunicare va rămâne organizată într-un singur loc.
Profitați de mai multe canale de comunicare și adăugați un call center, chat live, portal pentru clienți sau social media. Fiecare canal vine cu propriul set de caracteristici. LiveAgent oferă, de asemenea, o serie de alte opțiuni de integrare în afară de e-mail. Răsfoiți paginile noastre de caracteristici și integrare pentru a vedea de ce este capabil sistemul nostru de ticketing.
Care sunt avantajele Dovecot?
- Administrare ușoară
- Capabilități de autoreparare
- Opțiuni de extindere
- Performanță incredibilă
Improve your help desk with LiveAgent
Add your Dovecot email to LiveAgent and start providing excellent support for your customers
Cum se integrează Dovecot cu LiveAgent?
Integrarea Dovecot cu platforma de ticketing LiveAgent este posibilă prin IMAP/POP3. Accesați-o prin ecranul de configurare al LiveAgent. Următorii pași vă vor arăta cum să integrați Dovecot cu sistemul dvs. de ticketing.

- Trebuie să instalați mai întâi Dovecot? Vedeți site-ul Dovecot și descărcați cea mai recentă versiune stabilă. După ce Dovecot este configurat, treceți la LiveAgent și urmați pașii următori.

- Dacă Dovecot a fost configurat și este gata să fie utilizat, conectați-vă la contul dvs. LiveAgent. Vă puteți înscrie pentru o perioadă de încercare gratuită de 14 zile aici, dacă nu aveți deja un cont. Faceți click pe butonul Creare din partea de sus din secțiunea Configurare > E-mail > Conturi de mail pentru a adăuga contul dvs. de e-mail. Acest lucru va deschide lista furnizorilor de e-mail. Din partea de jos, selectați Altele, urmat de IMAP/POP3.

- Trebuie să furnizați în LiveAgent detaliile Dovecot pentru a finaliza integrarea. LiveAgent vă va cere adresa de e-mail Dovecot, parola și numele de utilizator. După ce aceste informații sunt furnizate, specificați o metodă de preluare și informații despre server. Selectați departamentul către care vor fi direcționate tichetele de la această adresă de e-mail. Când sunteți mulțumit de configurarea dvs., faceți click pe butonul Salvare din partea de jos a ferestrei.

După ce ați terminat, LiveAgent va colecta e-mailurile Dovecot în sistemul de ticketing. Dacă doriți, puteți adăuga mai multe conturi de e-mail sau puteți crea integrări suplimentare. Pentru mai multe informații despre LiveAgent, vizionați videoclipul de mai jos. De asemenea, puteți verifica Academia LiveAgent care oferă informații despre cum să oferiți asistență pentru clienți.
Frequently asked questions
Ce este Dovecot?
O caracteristică cheie a Dovecot este că oferă performanță, metode de autentificare versatile și auto-optimizare. Capacitățile de auto-reparare ale acestui software îi permit să găsească și să repare automat problemele, ceea ce îl face foarte ușor de utilizat. Software-ul este, de asemenea, foarte flexibil și oferă o modalitate ușoară de administrare a acestuia. Pe lângă faptul că oferă securitate pentru comunicarea prin e-mail, Dovecot oferă opțiuni de migrare ușoară dacă vă mutați de la un alt server de e-mail.
Cum puteți utiliza Dovecot?
Companiile care caută un server de e-mail fiabil vor găsi Dovecot ca fiind o opțiune excelentă. În ciuda faptului că necesită în continuare administrare, Dovecot poate adesea să rezolve unele probleme de unul singur, fără ajutor. Opțiunile de securitate sunt, de asemenea, disponibile, la fel ca și capacitățile de migrare și extindere. O companie mare poate beneficia de Dovecot prin obținerea OX Dovecot Pro. Puteți adăuga Dovecot la LiveAgent drept client de e-mail, astfel încât să puteți stimula asistența pentru clienți printr-o soluție de ticketing dedicată și complet echipată.
Care sunt avantajele integrării Dovecot?
- Administrare ușoară
- Capabilități de autoreparare
- Opțiuni de extindere
- Performanță incredibilă
Cum se integrează Dovecot cu LiveAgent?
- Accesați LiveAgent și deschideți Configurare > E-mail > Conturi de mail
- Creați un e-mail nou și selectați Altele
- Selectați IMAP/POP3, furnizați detaliile dvs. și faceți click pe Salvare
LiveAgent este un software pentru serviciul clienților, oferind sisteme de telefonie VoIP, gestionarea reclamațiilor și e-mailurilor și servicii de migrare. Caracteristicile includ etichetele pentru tichetele din biroul de asistență și organizarea acestora, acțiunile în masă și tichetele în așteptare pentru gestionarea eficientă a biroului de asistență. Compania oferă demo gratuit, integrare cu alte programe și asistență prin portalul de asistență și migrarea datelor. Potențialii clienți pot contacta vânzările sau abona la buletinul informativ pentru a primi ultimele știri.
Șabloane de e-mail pentru recuperarea clienților
Textul sugerează că atunci când un client nu mai interacționează cu brandul tău, ar trebui să încerci să-l aduci înapoi prin trimiterea de e-mailuri de recuperare. În primul e-mail, poți oferi o reducere sau o valoare adăugată pentru a-l tenta să facă o achiziție. Dacă acesta nu răspunde, încearcă să-l informezi din nou despre beneficiile pe care le oferi și să-l inviți să se reimplice. Dacă nici astfel nu reușești să-l atragi înapoi, anunță-l că îi vei elimina adresa de e-mail din baza ta de date, dar oferă-i încă o șansă de a rămâne abonat. În general, oferirea unei reducere este o tactică eficientă pentru a re-angaja clienții anterior interesați.
LiveAgent oferă servicii eficiente de gestionare a clienților, inclusiv etichetare, migrare de date și acțiuni de sistem în masă. Cu soluții soft pentru centre de apeluri, portaluri de clienți și gestionare a e-mailurilor, compania îmbunătățește eficiența agenților și optimizează timpii de răspuns, ceea ce duce la creșterea satisfacției și fidelizării clienților, precum și la întărirea veniturilor și vânzărilor lunare recurente. LiveAgent este ușor de utilizat, are prețuri avantajoase și oferă integrări și alternativă, iar potențialii clienți pot solicita informații prin portalul de asistență sau contactând vânzările companiei.
Înlocuitorul este un text alternativ utilizat în schițele de e-mail care vor fi editate, pe baza contextului e-mailului. Are avantaje în notificări prin e-mail și mesaje automate. Poate fi personalizat folosind câmpuri precum prenumele și adresa de e-mail. Este posibil să utilizați înlocuitori în platforma LiveAgent pentru a personaliza mesajele și pentru a sprijini munca agenților.