Ce este o voce?
Comunicarea vocală poate fi în unele cazuri mai ușoară decât prin chat sau email. Apelurile sunt în special populare pentru întrebările non-tehnice precum cele legate de pre-vânzare sau facturare care pot fi rezolvate cu ușurință prin telefon.
Comunicarea vocală prin LiveAgent poate fi utilizată astfel:
- Telefon către Telefon (Clienții apelează de pe telefonul lor și agenții preiau apelurile de pe un telefon hardware la capăt)
- Telefon către Calculator (Clienții apelează de pe telefonul lor și agenții preiau apelurile din panoul lor de agent LiveAgent.)
- Telefon către Dispozitiv Inteligent (Funcționează asemănător cu Telefon către Calculator, dar este utilizat un telefon inteligent în locul unui calculator. Un client poate suna de pe telefonul său și un agent de la celălalt capăt poate prelua apelul folosind aplicația mobilă LiveAgent de pe dispozitivul său mobil. Aplicația folosește date mobile pentru a rula.)
- Calculator către Calculator (plasând un widget de apel pe site-ul dvs. web, puteți permite clienților să vă apeleze direct de la biroul lor folosind calculatorul lor. La fel ca de pe Skype.)
FAQ
Ce tipuri de comunicare vocală suportă LiveAgent?
LiveAgent suportă următoarele tipuri de comunicare vocală: telefon către telefon: atât clientul cât și agentul vorbesc la telefon; telefon către calculator: clientul apelează de pe telefon și agentul preia apelul din panoul LiveAgent; un apel telefonic către un telefon inteligent: clientul sună de pe un telefon și agentul preia apelul folosind aplicația mobilă LiveAgent; calculator către calculator, asemănător cu Skype, datorită widgetului valabil pe site.
Cum funcționează comunicarea vocală în platforma LiveAgent?
Cu LiveAgent puteți efectua orice tip de comunicare vocală, într-un singur loc. Acest lucru simplifică activitatea agentului și vă permite să monitorizați mai multe canale simultan.
Care sunt beneficiile comunicării vocale?
Avantajul comunicării vocale este că aceasta este mai naturală decât comunicarea scrisă. Se folosește vocea umană, deci auzim emoții și e mai ușor și rapid de explicat anumite lucruri care pot fi mai greu de descris. În unele situații este mai posibil, de asemenea, deoarece persoana respectivă trebuie contactată rapid, dar nu poate scrie.
Chatul în timp real este o modalitate eficientă de comunicare cu clienții, oferind răspunsuri rapide și soluții imediate. LiveAgent oferă acest serviciu, facilitând contactarea companiei de către clienți. Acest tip de chat este esențial pentru o afacere care dorește să fie recunoscută și să ofere un serviciu excelent clienților.
Chat-ul live este o soluție populară pentru afacerile de comerț electronic în România. Prin intermediul chat-ului live, se poate oferi asistență rapidă și personalizată clienților potențiali sau cumpărătorilor obișnuiți, ceea ce contribuie la creșterea vânzărilor online. De asemenea, chat-ul live poate fi utilizat și în scopuri de marketing, pentru a promova produsele sau pentru a oferi experiențe personalizate clienților. Implementarea unui chat live poate îmbunătăți semnificativ comunicarea și relația cu clienții în mediul online.
Program informatic de servicii pentru clienți
Platformele LiveAgent, Freshdesk, Google Analytics, Intercom și SurveyMonkey oferă servicii excelente de asistență pentru clienți. Acestea integrează diferite caracteristici și abordări pentru a satisface nevoile diverse ale afacerilor. Prețurile și funcționalitățile lor variază, oferind opțiuni pentru diferite bugete și cerințe. Integrarea acestor platforme cu LiveAgent poate contribui la îmbunătățirea proceselor de asistență pentru clienți și la creșterea satisfacției clienților.