Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Voce

Ce este o voce?

Comunicarea vocală poate fi în unele cazuri mai ușoară decât prin chat sau email. Apelurile sunt în special populare pentru întrebările non-tehnice precum cele legate de pre-vânzare sau facturare care pot fi rezolvate cu ușurință prin telefon.

Comunicarea vocală prin LiveAgent poate fi utilizată astfel:

  • Telefon către Telefon (Clienții apelează de pe telefonul lor și agenții preiau apelurile de pe un telefon hardware la capăt)
  • Telefon către Calculator (Clienții apelează de pe telefonul lor și agenții preiau apelurile din panoul lor de agent LiveAgent.)
  • Telefon către Dispozitiv Inteligent (Funcționează asemănător cu Telefon către Calculator, dar este utilizat un telefon inteligent în locul unui calculator. Un client poate suna de pe telefonul său și un agent de la celălalt capăt poate prelua apelul folosind aplicația mobilă LiveAgent de pe dispozitivul său mobil. Aplicația folosește date mobile pentru a rula.)
  • Calculator către Calculator (plasând un widget de apel pe site-ul dvs. web, puteți permite clienților să vă apeleze direct de la biroul lor folosind calculatorul lor. La fel ca de pe Skype.)
Voce

FAQ

Ce tipuri de comunicare vocală suportă LiveAgent?

LiveAgent suportă următoarele tipuri de comunicare vocală: telefon către telefon: atât clientul cât și agentul vorbesc la telefon; telefon către calculator: clientul apelează de pe telefon și agentul preia apelul din panoul LiveAgent; un apel telefonic către un telefon inteligent: clientul sună de pe un telefon și agentul preia apelul folosind aplicația mobilă LiveAgent; calculator către calculator, asemănător cu Skype, datorită widgetului valabil pe site.

Cum funcționează comunicarea vocală în platforma LiveAgent?

Cu LiveAgent puteți efectua orice tip de comunicare vocală, într-un singur loc. Acest lucru simplifică activitatea agentului și vă permite să monitorizați mai multe canale simultan.

Care sunt beneficiile comunicării vocale?

Avantajul comunicării vocale este că aceasta este mai naturală decât comunicarea scrisă. Se folosește vocea umană, deci auzim emoții și e mai ușor și rapid de explicat anumite lucruri care pot fi mai greu de descris. În unele situații este mai posibil, de asemenea, deoarece persoana respectivă trebuie contactată rapid, dar nu poate scrie.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație