Ce este un status personalizat?
Deschis, rezolvat, nou, închis… Acestea sunt status-urile implicite ale tichetelor și indică stadiul rezolvării unui tichet. Aceste status-uri sunt vizibile clienților și reprezentanților serviciului de suport. Companiile sunt diferite și au procedee diferite de funcționare. Așadar, în unele cazuri, companiile au nevoie de status-uri speciale pentru tichete.
Frequently Asked Questions
Ce semnifică un status personalizat?
Status-ul personalizat este un status special creat care reflectă cu exactitate stadiul în care se află tichetul dvs. Status-urile standard sunt Deschis, Rezolvat, Nou, Închis.
Cum să verificați status-ul personalizat?
Puteți verifica status-ul personalizat în același mod în care verificați și status-urile standard. Acestea sunt disponibile pentru fiecare tichet din panoul agentului LiveAgent.
Pot edita status-ul personalizat în LiveAgent?
Puteți edita status-ul personalizat din panoul LiveAgent -dacă aveți permisiunea necesară, în același mod în care editați și un status standard.
LiveAgent oferă o platformă complexă de birou de asistență multicanal, care include caracteristici precum gestionarea tichetelor, integrări sociale, raportare și gamificare. Aceasta oferă, de asemenea, posibilitatea de a monitoriza și gestiona interacțiunile cu clienții de pe diverse rețele de socializare, precum și rapoarte detaliate despre performanța agenților și departamentelor.
Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.