Ce este un status personalizat?
Deschis, rezolvat, nou, închis… Acestea sunt status-urile implicite ale tichetelor și indică stadiul rezolvării unui tichet. Aceste status-uri sunt vizibile clienților și reprezentanților serviciului de suport. Companiile sunt diferite și au procedee diferite de funcționare. Așadar, în unele cazuri, companiile au nevoie de status-uri speciale pentru tichete.

Frequently asked questions
Ce semnifică un status personalizat?
Status-ul personalizat este un status special creat care reflectă cu exactitate stadiul în care se află tichetul dvs. Status-urile standard sunt Deschis, Rezolvat, Nou, Închis.
Cum să verificați status-ul personalizat?
Puteți verifica status-ul personalizat în același mod în care verificați și status-urile standard. Acestea sunt disponibile pentru fiecare tichet din panoul agentului LiveAgent.
Pot edita status-ul personalizat în LiveAgent?
Puteți edita status-ul personalizat din panoul LiveAgent -dacă aveți permisiunea necesară, în același mod în care editați și un status standard.
- Starea Tichetului [Explicații]
- Top 20 Indicatori de măsurat privind serviciului clienți (Actualizat)
- Tichete Restante [Explicații]
- Ce este un buton De Rezolvat? (+Încercare Gratuită) | LiveAgent
- Tichet Atribuit [Explicat]
- Listă de verificare privind asigurarea calității serviciului de asistență – Furnizați servicii de înaltă calitate
- Listă de verificare pentru gestionarea rețelelor de socializare - Deveniți un ninja al rețelelor de socializare
- Scorul de Efort al Clienților (CES)