Ce este un status personalizat?
Deschis, rezolvat, nou, închis… Acestea sunt status-urile implicite ale tichetelor și indică stadiul rezolvării unui tichet. Aceste status-uri sunt vizibile clienților și reprezentanților serviciului de suport. Companiile sunt diferite și au procedee diferite de funcționare. Așadar, în unele cazuri, companiile au nevoie de status-uri speciale pentru tichete.

Frequently Asked Questions
Ce semnifică un status personalizat?
Status-ul personalizat este un status special creat care reflectă cu exactitate stadiul în care se află tichetul dvs. Status-urile standard sunt Deschis, Rezolvat, Nou, Închis.
Cum să verificați status-ul personalizat?
Puteți verifica status-ul personalizat în același mod în care verificați și status-urile standard. Acestea sunt disponibile pentru fiecare tichet din panoul agentului LiveAgent.
Pot edita status-ul personalizat în LiveAgent?
Puteți edita status-ul personalizat din panoul LiveAgent -dacă aveți permisiunea necesară, în același mod în care editați și un status standard.
Notă de expert
Un status personalizat este un status special creat care reflectă cu exactitate stadiul în care se află un tichet de suport, în loc să fie limitat la status-urile standard Deschis, Rezolvat, Nou și Închis.

Textul oferă informații despre Acordul de Nivel de Serviciu (SLA) și modul în care acesta poate îmbunătăți serviciile oferite clienților. LiveAgent oferă instrumente pentru a seta și implementa SLA și pentru generarea de rapoarte de conformitate. Platforma permite, de asemenea, integrarea cu rețelele sociale și utilizarea șabloanelor de e-mail pentru a îmbunătăți integrarea clienților.