Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Status personalizat

Ce este un status personalizat?

Deschis, rezolvat, nou, închis… Acestea sunt status-urile implicite ale tichetelor și indică stadiul rezolvării unui tichet. Aceste status-uri sunt vizibile clienților și reprezentanților serviciului de suport. Companiile sunt diferite și au procedee diferite de funcționare. Așadar, în unele cazuri, companiile au nevoie de status-uri speciale pentru tichete.

Status personalizat

Întrebări frecvente

Ce semnifică un status personalizat?

Status-ul personalizat este un status special creat care reflectă cu exactitate stadiul în care se află tichetul dvs. Status-urile standard sunt Deschis, Rezolvat, Nou, Închis.

Cum să verificați status-ul personalizat?

Puteți verifica status-ul personalizat în același mod în care verificați și status-urile standard. Acestea sunt disponibile pentru fiecare tichet din panoul agentului LiveAgent.

Pot edita status-ul personalizat în LiveAgent?

Puteți edita status-ul personalizat din panoul LiveAgent -dacă aveți permisiunea necesară, în același mod în care editați și un status standard.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație