Ce sunt regulile inteligente?
Regulile inteligente sunt un sinonim pentru ceea ce numim reguli la LiveAgent. Regulile vă ajută să vă automatizați fluxul de lucru, să reduceți volumul de muncă și să oferiți o eficiență mai mare. Regulile sunt declanșate atunci când se intenționează anumite condiții. Fiecare regulă constă dintr-o condiție și acțiune.
Aflați mai multe despre Regulile în LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Ce sunt regulile inteligente?
Politicile inteligente, sau altfel cunoscute sub numele de reguli, vă ajută să vă automatizați fluxul de lucru, să reduceți volumul de muncă și să creșteți productivitatea agentului. Acestea constau în condiții și acțiuni specifice. Sunt declanșate de o acțiune specifică.
Cum puteți utiliza regulile inteligente?
Regulile inteligente pot fi utilizate, de exemplu, atunci când un tichet este creat dintr-un e-mail, starea tichetului se schimbă, tichetul este definit ca spam, tichetul este transmis de la un agent la altul, agentul este judecat pentru a vedea dacă etichetele tichetului s-au schimbat.
Sunt furnizate regulile inteligente de LiveAgent?
Regulile inteligente sunt furnizate de LiveAgent. Veți găsi toate regulile și posibilitatea de a le crea în fila Reguli.
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.