Ce sunt regulile inteligente?
Regulile inteligente sunt un sinonim pentru ceea ce numim reguli la LiveAgent. Regulile vă ajută să vă automatizați fluxul de lucru, să reduceți volumul de muncă și să oferiți o eficiență mai mare. Regulile sunt declanșate atunci când se intenționează anumite condiții. Fiecare regulă constă dintr-o condiție și acțiune.
Aflați mai multe despre Regulile în LiveAgent.
Frequently asked questions
Ce sunt regulile inteligente?
Politicile inteligente, sau altfel cunoscute sub numele de reguli, vă ajută să vă automatizați fluxul de lucru, să reduceți volumul de muncă și să creșteți productivitatea agentului. Acestea constau în condiții și acțiuni specifice. Sunt declanșate de o acțiune specifică.
Cum puteți utiliza regulile inteligente?
Sunt furnizate regulile inteligente de LiveAgent?
Regulile inteligente sunt furnizate de LiveAgent. Veți găsi toate regulile și posibilitatea de a le crea în fila Reguli.
Expert note
Regulile inteligente sunt o modalitate eficientă de a vă automatiza fluxul de lucru și de a reduce volumul de muncă în asistența clienților.

Agentii sunt persoane care ofera asistenta pentru clienti in companii si sunt capabili sa gestioneze si configureze sistemele. LiveAgent este o platforma de gestionare a serviciului pentru clienti care poate fi benefica pentru orice companie. Disponibile sunt si demo-uri si apeluri unu-la-unu pentru a descoperi cum poate ajuta LiveAgent afacerea dumneavoastra.
LiveAgent este un program de îmbunătățire a relațiilor cu clienții, care include o bază internă de cunoștințe, bază de clienți și jurnal de audit. Organizarea bazei depinde de utilizator, iar lista albă permite conectarea numai din adresele IP specificate. LiveAgent oferă și soluții de gestionare a serviciilor clienților, care pot fi accesate prin diverse canale de comunicare. Compania are și parteneri VoIP și program de afiliere. Sales contacts: +421 2 33 456 826, +1-888-257-8754, +1-786-204-1375.
Vedere de ansamblu asupra analizelor
LiveAgent oferă suport clienților prin intermediul unei interfețe excelente de conversații directe, a unui sistem de gestionare a tichetelor și a automatizării, permițându-le să ofere asistență clienților într-un mod excepțional. Platforma oferă măsurători de satisfacție a clienților și multiple formate de prezentare a acestora. Tabloul de bord pentru analize este accesibil doar administratorilor, iar baza de cunoștințe oferă informații despre diferitele tipuri de rapoarte disponibile. Perioada de încercare gratuită de 14 zile este oferită înainte de a face o achiziție a platformei. LiveAgent oferă și servicii de migrare de la alte soluții de birou de asistență.
Managerului centrului de asistență
LiveAgent oferă un birou de asistență care furnizează un serviciu clienți excepțional. Acesta utilizează un service desk de calitate, poate gestiona diverse forme de comunicare și are o bază de cunoștințe bine dezvoltată, oferind posibilități de automatizare a muncii. LiveAgent oferă și demo-uri, integrări și alternative de software pentru serviciul clienți, printre altele. Compania are un blog, o academie și un calculator de costuri pentru a ajuta clienții să găsească soluții pentru nevoile lor.