Ce este SAML?
SAML (Security Assertion Markup Language) este un standard deschis XML pentru schimbul de date de validare între un furnizor de servicii și un furnizor de identitate (IdP). Puteți utiliza un IdP terță parte pentru a autentifica utilizatorii și pentru a transmite informații de identitate furnizorului de servicii sub forma unui document XML semnat digital.
Frequently asked questions
Ce este SAML?
SAML, sau Security Assertion Markup Language, este un standard XML deschis. Este folosit pentru a face schimb de date de validare între furnizorul de servicii și furnizorul de identitate (IdP). Un furnizor extern de identitate permite utilizatorilor să fie autentificați și permite, de asemenea, transferul de informații despre identitatea furnizorului de servicii.
De ce ar trebui să implementați SAML?
SAML merită implementat deoarece simplifică procesele de autentificare și autorizare federate pentru utilizatori, furnizori de identitate și furnizori de servicii. Această soluție permite furnizorului de identitate și furnizorului de servicii să existe independent unul de celălalt. Acest lucru centralizează gestionarea utilizatorilor și oferă acces la soluțiile SaaS.
LiveAgent oferă SAML?
LiveAgent încă nu oferă SAML. Cu toate acestea, planificăm să-l implementăm în viitor. Acest lucru va permite furnizorului de identitate și furnizorului de servicii să funcționeze independent. Gestionarea utilizatorilor este centralizată și este posibilă accesarea soluțiilor SaaS.
Expert note
SAML este un standard XML deschis pentru schimbul de date de validare între furnizorul de servicii și furnizorul de identitate. Simplifică procesele de autentificare și autorizare.

Software de asistență la sediu
LiveAgent oferă un birou de asistență cu caracteristici de bază și un serviciu clienți excepțional pentru creșterea nivelului de satisfacție a clienților prin furnizarea de asistență înainte, în timpul și după cumpărare. Software-ul de asistență vine cu o serie de caracteristici utile pentru gestionarea tichetelor, integrarea cu rețelele de socializare, un sistem de raportare și analize și integrare telefonică încorporată. Înțelegerea nevoilor clienților și un personal instruit și empatic sunt cheia unui serviciu clienți eficient.
LiveAgent is a global help desk software that provides multilingual support in over 40 languages. It offers over 179 support features and 40 integrations, and its intuitive ticketing system allows for the automation of common customer service tasks. The customer experience can be customized through personalized contact forms and support centers. LiveAgent also offers a knowledge base and free 14-day trial period. A customer service center is essential for any business, and LiveAgent's software is a cost-effective choice that increases efficiency and saves time through chat, social media, and phone support. Its methods of reporting and email integration are also highly valued by users. The software is adaptable and constantly improving, and customer representatives should have communication skills and be flexible to offer personalized solutions and a quality experience for customers.
Caracteristicile portalului pentru clienți
Portalul pentru clienți LiveAgent oferă un amestec de cunoștințe pentru produse specifice, informații comerciale și instrumente de autoservire, precum și monitorizarea tichetelor. Este o soluție superioară de servicii pentru clienți care sporește implicarea prin intermediul formularilor pentru păreri și sugestii și a forumurilor. Majoritatea clienților preferă să-și rezolve problemele singuri, iar puțin peste 10% dintre întreprinderi oferă instrumente de auto-ajutorare, cu timpi lenți de răspuns. Clienții utilizează cu entuziasm portalurile de autoservire, dar puține întreprinderi le oferă.