Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Șablon de răspuns agent

Ce este un șablon de răspuns agent?

Un șablon de răspuns agent este un instrument special pentru un răspuns rapid la un tichet. Este o modalitate excelentă de a face mai ușoară munca echipei de asistență pentru clienți și le economisește timpul. Agenții pot aranja și edita simplu conținutul unui șablon de răspuns agent. Șablonul conține saluturi la început și semnătura agentului la sfârșit. Agenții pot personaliza șablonul pentru diferite situații. Nu este dificil să creați șabloane în LiveAgent.

Șablon de răspuns agent
Șablon de răspuns agent
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Question”, “name”: “Ce este un șablon de răspuns agent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Șablonul de răspuns agent este un instrument care vă permite să răspundeți rapid la un tichet în așteptare. Șablonul poate fi adaptat cazului și situației specifice. La începutul șablonului sunt saluturi adresate clientului, iar la sfârșitul răspunsului este semnătura agentului. Cu această opțiune, agentul poate organiza și edita conținutul șablonului de răspuns agent. Această funcționalitate ușurează munca și economisește timp echipei de serviciu pentru clienți.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Câte șabloane de răspuns agent oferă LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Numărul de șabloane depinde de câte dintre ele adaptați la nevoile dvs. În funcție de câte tipuri de șabloane aveți nevoie, puteți personaliza atât de multe.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum să găsiți șabloane de răspuns agent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Puteți găsi șabloane de răspuns agent în panoul agentului, în fila „Configurări”. Și apoi selectați „Email” și ”Șablon de Email Agent”.” } } ] }

Întrebări frecvente

Ce este un șablon de răspuns agent?

Șablonul de răspuns agent este un instrument care vă permite să răspundeți rapid la un tichet în așteptare. Șablonul poate fi adaptat cazului și situației specifice. La începutul șablonului sunt saluturi adresate clientului, iar la sfârșitul răspunsului este semnătura agentului. Cu această opțiune, agentul poate organiza și edita conținutul șablonului de răspuns agent. Această funcționalitate ușurează munca și economisește timp echipei de serviciu pentru clienți.

Câte șabloane de răspuns agent oferă LiveAgent?

Numărul de șabloane depinde de câte dintre ele adaptați la nevoile dvs. În funcție de câte tipuri de șabloane aveți nevoie, puteți personaliza atât de multe.

Cum să găsiți șabloane de răspuns agent?

Puteți găsi șabloane de răspuns agent în panoul agentului, în fila „Configurări”. Și apoi selectați „Email” și ”Șablon de Email Agent”.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație