Ce este un șablon de răspuns agent?
Un șablon de răspuns agent este un instrument special pentru un răspuns rapid la un tichet. Este o modalitate excelentă de a face mai ușoară munca echipei de asistență pentru clienți și le economisește timpul. Agenții pot aranja și edita simplu conținutul unui șablon de răspuns agent. Șablonul conține saluturi la început și semnătura agentului la sfârșit. Agenții pot personaliza șablonul pentru diferite situații. Nu este dificil să creați șabloane în LiveAgent.


Întrebări frecvente
Ce este un șablon de răspuns agent?
Șablonul de răspuns agent este un instrument care vă permite să răspundeți rapid la un tichet în așteptare. Șablonul poate fi adaptat cazului și situației specifice. La începutul șablonului sunt saluturi adresate clientului, iar la sfârșitul răspunsului este semnătura agentului. Cu această opțiune, agentul poate organiza și edita conținutul șablonului de răspuns agent. Această funcționalitate ușurează munca și economisește timp echipei de serviciu pentru clienți.
Câte șabloane de răspuns agent oferă LiveAgent?
Numărul de șabloane depinde de câte dintre ele adaptați la nevoile dvs. În funcție de câte tipuri de șabloane aveți nevoie, puteți personaliza atât de multe.
Cum să găsiți șabloane de răspuns agent?
Puteți găsi șabloane de răspuns agent în panoul agentului, în fila „Configurări”. Și apoi selectați „Email” și ”Șablon de Email Agent”.
- Baza de cunoștințe - Răspunsul la întrebări provocatoare - LiveAgent
- Axigen - LiveAgent
- Răspunsul (Explicat)
- Tur - LiveAgent
- Șabloane Gratuite de Ticketing (Copiere & Lipire) | LiveAgent
- Macrocomandă [Explicat]
- Răspunsuri Personalizate la Emailuri
- Șabloane de răspuns la e-mail de solicitare a funcțiilor - LiveAgent