Ce sunt șabloanele de notificări?
Dacă trimiteți în mod repetat același tip de notificări, șabloanele de notificări sunt ceea ce vă trebuie. Acestea vă permit să pregătiți șabloane pe care le puteți utiliza ulterior, în loc să treceți de fiecare dată prin întregul proces de creare a unei notificări. În acest fel, dvs. și membrii echipei dvs. economisiți multă energie în timp și vă puteți concentra pe alte sarcini.
Frequently asked questions
Ce înseamnă șabloanele de notificări?
Șabloanele de notificări sunt șabloane care sunt utilizate pentru a trimite același tip de notificare în mod repetat. Nu trebuie să creați notificări de la zero de fiecare dată.
Compania dvs. are nevoie de șabloane de notificări?
Șabloanele de notificări facilitează munca echipei de servicii pentru clienți, așa că este bine ca firma dvs. să le folosească. Acestea vă permit să automatizați munca și să economisiți timp, astfel încât echipa să se poată concentra pe sarcini mai puțin automate.
LiveAgent oferă șabloane de notificări?
LiveAgent oferă șabloane de notificări. Puteți să le creați și să le personalizați în funcție de nevoile echipei dvs. Le găsiți în panoul LiveAgent, în cadrul setărilor de notificare.
Notă de expert
<p>Șabloanele de notificări sunt esențiale pentru eficientizarea muncii echipei de suport și îmbunătățirea experienței clienților. Economisiți timp prin utilizarea lor!</p>

Listă de verificare privind apelurile de vânzări
Utilizați UVP și analizați concurența pentru a vă pregăti pentru prezentarea ofertei. Întrebați întrebări deschise și aflați despre obiectivele și provocările prospectului. Prezentați soluția dvs.
De ce aveți nevoie de un sistem de tichete?
Software-ul de birou de asistență consolidează comunicarea cu clienții prin canale multiple, prioritatea fiind satisfacția lor prin soluționarea rapidă și profesională a solicitărilor. O echipă de asistență bine organizată poate gestiona volume mari de cereri într-un singur sistem centralizat și poate menține standarde ridicate de serviciu pentru clienți utilizând un sistem de tichete.
Șabloane de e-mail de achiziție
Dacă doriți să vă consolidați baza de date de e-mailuri, promovați conținutul valoros și utilizați mesaje de succedare pentru a angaja utilizatorii. Asigurați-vă că oferiți opțiuni de abonare și dezabonare pentru a menține lista actualizată.