Ce sunt punctele de contact?
Touchpoint este un moment în care un client, înainte sau după achiziție, este în contact cu compania dumneavoastră din diferite motive.
O perioadă de timp înainte de cumpărarea produsului, în timp ce un client caută diferite produse ale companiei dumneavoastră, este cunoscută sub numele de punct de contact.
O perioadă de timp după cumpărarea produsului de la compania dumneavoastră atunci când un client solicită reparații sau orice anchetă legată de produs, este cunoscută și ca punct de contact.
Companiile trebuie să-și promoveze produsele într-un mod în care acestea primesc cât mai multe puncte de contact posibil. Cu cât compania are mai multe puncte de contact, cu atât este mai bine.
Frequently Asked Questions
Ce sunt punctele de contact?
Punctele de contact sunt momentul în care un client contactează compania dumneavoastră înainte sau după achiziționarea unui anumit produs sau serviciu din diverse motive, de exemplu, pentru a afla mai multe despre un anumit produs sau pentru a face o reclamație.
Care sunt cele mai reprezentative puncte de contact?
Cele mai reprezentative puncte de contact sunt comunicarea cu serviciul pentru clienți prin diferite canale, comentarea pe rețelele sociale, lăsând evaluări și recenzii pe web.
Este posibil să evaluați toate punctele de contact din LiveAgent?
În LiveAgent, puteți evalua toate punctele de contact care sunt legate de canalele de comunicare, datorită cărora clienții și clienții potențiali vă pot contacta marca.
Notă de expert
Punctele de contact sunt momentele în care un client contactează compania dumneavoastră înainte sau după achiziționarea unui produs sau serviciu. Ele sunt cruciale pentru a menține o relație bună și a îmbunătăți experiența clienților.

Raportul privind canalele de comunicație
Sistemul de ticketing LiveAgent oferă gamificare, recompense pentru agenți și chat live pentru afaceri. Servicii excelente și personalizate pentru clienți.
Șabloane de contact call center pentru închidere/pauză
Monitorizarea calității apelurilor ajută la îmbunătățirea serviciului clienți și creșterea satisfacției. LiveAgent oferă soluții CRM și telefonie VoIP pentru a optimiza experiența clienților.
Cunoașterea produselor și serviciilor este esențială pentru a oferi soluții adaptate clienților și a crea o experiență mai bună. Prioritatea ar trebui să fie satisfacția clienților și răspunsuri rapide la solicitări. Aplicați șabloane de răspuns agent pentru economisirea timpului asistenților clienți. LiveAgent este o opțiune excelentă cu caracteristici mobile și integrări utile.