Ce este un software de contact pentru clienți?
Software-ul de contact pentru clienți este un program care crește eficiența unui centru de contact. Utilizatorii pot seta anumite reguli pentru a organiza contactele de rutare către reprezentanții clienților. Software-ul biroului de asistență poate fi, de asemenea, bazat pe web, accesibil prin browserul web. Este ușor de utilizat și securizat, deoarece toate datele sunt stocate pe server.
Unele programe permit utilizatorilor să creeze un portal de clienți, care să sprijine clienții atunci când agenții sunt offline. Clienții pot citi articole de bază de cunoștințe, forumuri și acolo pot găsi o rezoluție cu privire la problemele lor.
Frequently asked questions
Ce este software-ul de contact cu clienții?
Software-ul de contact pentru clienți este un sistem care îmbunătățește calitatea serviciului pentru clienți și eficiența centrului de contact. Datorită acestui fapt, clientul poate contacta cu ușurință serviciul de asistență pentru clienți atunci când are nevoie de acesta și, pe de altă parte, este mai ușor pentru agentul de servicii pentru clienți să gestioneze mai multe canale de comunicare.
Care sunt cele mai importante caracteristici ale software-ului de contact cu clienții?
Cea mai importantă caracteristică a software-ului de contact cu clienții este capacitatea de a gestiona mai multe canale (apeluri telefonice, social media, chat-uri, e-mailuri) dintr-un singur loc de pe web. De asemenea, este extrem de important să creați reguli și să gestionați contactele. O altă caracteristică este că serviciul pentru clienți poate găsi și stoca datele clienților într-un singur loc în siguranță.
Care sunt tipurile de software de contact pentru clienți?
Există 6 tipuri de bază de software de asistență pentru clienți.
Primul este căsuța de e-mail partajată și software-ul de asistență. De obicei, mai multe persoane se pot conecta într-un singur cont acolo. Al doilea exemplu este software-ul service desk. De obicei utilizat în funcțiile de gestionare a serviciilor IT. Un altul este sistemul de mesagerie și chat. Ca rezultat, conversațiile cu clientul sunt simple din punct de vedere tehnic pentru ambele părți. Următorul este instrumentul de asistență telefonică. Este cel mai tradițional canal de comunicare cu clientul. Al cincilea sistem este CRM, adică software-ul de gestionare a relației cu clienții. Sistemul este conceput pentru a consolida relațiile. Și ultimul este software-ul bazei de cunoștințe care permite schimbul de informații cheie.
Expert note
Software-ul de contact pentru clienți poate îmbunătăți calitatea serviciului de asistență pentru clienți și eficiența centrului de contact prin organizarea contactelor și gestionarea mai multor canale de comunicare.

Centrul de servicii pentru clienți este o parte importantă a organizației și conține diverse caracteristici și software pentru serviciul clienților. LiveAgent oferă aceste servicii prin intermediul unor prețuri accesibile și integrări variate. Compania este implicată în afaceri cu clienți și parteneri și oferă asistență în cadrul portalurilor de asistență. LiveAgent este disponibil pentru afaceri care doresc să își mărească calitatea și eficiența serviciilor pentru clienți.
Utilizați un program de engagement clienți
Platformele de engagement clienți sunt soluții software care automatizează sarcinile, eficientizează și accelerează răspunsul la solicitări, cum ar fi distribuirea automată a tichetelor și răspunsurile predefinite. LiveAgent are peste 180 de funcționalități, inclusiv call center, integrări, live chat, interfață, etc. Aceste platforme îmbunătățesc experiența clienților prin gestionarea tuturor solicitarilor dintr-un singur loc, de pe multiple canale de comunicare, cum ar fi email, apeluri telefonice sau rețelele de socializare.
Software pentru succesul clienților pentru o experiență mai bună a clienților
Software-ul LiveAgent este utilizat la nivel mondial și vine cu asistență multilingvă, oferind peste 40 de limbi. Personalul poate utiliza limba maternă atunci când răspunde la solicitările clientului, iar clienții pot căuta ajutor în limba lor. LiveAgent oferă peste 179 de funcții de asistență și peste 40 de integrări, iar sistemul intuitiv de ticketing permite vizualizarea și automatizarea sarcinilor comune de servicii pentru clienți. Experiența clientului poate fi adaptată la nevoile specifice ale sectorului prin crearea de formulare de contact și centre de asistență personalizate, iar LiveAgent îmbunătățește continuu și dezvoltă noi caracteristici.
Program de gestionare a poștei electronice
LiveAgent este văzut ca fiind o soluție mai bună decât Kayako, cu valoare adăugată și poate fi conectat la mai multe canale de comunicare, cum ar fi conversațiile directe, telefonul sau rețelele sociale. Caracteristicile esențiale ale unui program de gestionare a poștei electronice includ o căsuță universală de mesaje partajată, departamente și responsabilități și reguli de automatizare pentru gestionarea fluxului de lucru și a marketingului prin poștă electronică cu șabloane de poștă electronică personalizate. Funcțiile de raportare și instrumentele de analiză robuste vă ajută să determinați performanța și calitatea serviciului oferit clienților.