Centru de asistență restricționat

Ce este centrul de asistență restricționat?

Centrul de asistență restricționat limitează conectarea clientului pentru a trimite sau a răspunde la tichete. Restricționând centrul de asistență, puteți evita spam-ul sau tichetele duplicate și puteți crește performanța și eficiența. Pe de altă parte, dacă nu vă restricționați centrul de asistență vă va ajuta să rămâneți „mai aproape” și mai deschis față de clienți.

Frequently asked questions

Ce este un centru de asistență restricționat?

Centrul de asistență restricționat limitează conectarea clienților pentru a trimite și a răspunde la tichete. Acest lucru permite evitarea spam-ului și a duplicării notificărilor. Astfel va crește eficiența și eficacitatea.

 

Care sunt tipurile de centru de asistență restricționat?

Centrul de asistență restricționat poate limita canalele de comunicare pe care le poate contacta un client. În plus, poate limita numărul de observații pe care le poate trimite o persoană.

 

LiveAgent oferă o funcție de limitare a centrului de asistență?

LiveAgent oferă funcția de limitare a centrului de asistență. Acest lucru are avantajele sale, deoarece vă permite să evitați spam-ul și trimiterile duble, dar, din păcate, crește distanța dintre client și brand.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație