Ce este un birou de asistență?
Serviciul de asistență clienți reprezintă procesul de acordare de ajutor clienților înainte, în timpul și după cumpărare. Este o parte importantă a relațiilor cu clienții – crește nivelul de satisfacție al acestora. Așadar, reprezentanții clienților trebuie să fie bine pregătiți și organizați.
De asemenea, este necesar să se utilizeze un service desk de calitate, care este un software cu multe funcții care permite gestionarea tichetelor. Este un centru de servicii pentru clienți care gestionează diverse forme de comunicare, cum ar fi e-mailurile, mesajele de chat, tweet-urile și altele. Unele programe de help desk pot fi și gratuite.
Frequently Asked Questions
Cum se definește biroul de asistență?
Biroul de asistență este o resursă al cărei scop este de a oferi clientului informații și asistență în legătură cu serviciile și produsele unei anumite instituții. De obicei, este vorba de asistență tehnică disponibilă prin intermediul unui site web, al mesageriei instantanee, al e-mail-ului sau al unei linii telefonice directe.
LiveAgent oferă birou de asistență?
LiveAgent oferă, bineînțeles, birou de asistență. Atât din partea lor, oferind asistență clienților lor, cât și acces la opțiunile de asistență tehnică ca opțiune în sistem. Acest lucru are un impact uriaș asupra furnizării unui serviciu clienți excepțional care este necesar în lumea consumatorilor.
Care sunt caracteristicile de bază ale biroului de asistență?
Biroul de asistență ar trebui să aibă câteva caracteristici de bază. În primul rând, ar trebui să aibă puncte de contact. Adică, locuri în care clientul poate contacta asistența tehnică. În plus, ar trebui să aibă o bază de cunoștințe bine dezvoltată care să permită obținerea de informații fără sprijinul unui agent personal. De asemenea, ar trebui să se caracterizeze prin posibilități de automatizare a muncii. Datorită acestui fapt, agenții nu trebuie să se ocupe de activități repetitive și se pot concentra pe alte activități.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.