Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Birou de asistență

Ce este un birou de asistență?

Serviciul de asistență clienți reprezintă procesul de acordare de ajutor clienților înainte, în timpul și după cumpărare. Este o parte importantă a relațiilor cu clienții – crește nivelul de satisfacție al acestora. Așadar, reprezentanții clienților trebuie să fie bine pregătiți și organizați.

De asemenea, este necesar să se utilizeze un service desk de calitate, care este un software cu multe funcții care permite gestionarea tichetelor. Este un centru de servicii pentru clienți care gestionează diverse forme de comunicare, cum ar fi e-mailurile, mesajele de chat, tweet-urile și altele. Unele programe de help desk pot fi și gratuite.

Birou de asistență

Întrebări frecvente

Cum se definește biroul de asistență?

Biroul de asistență este o resursă al cărei scop este de a oferi clientului informații și asistență în legătură cu serviciile și produsele unei anumite instituții. De obicei, este vorba de asistență tehnică disponibilă prin intermediul unui site web, al mesageriei instantanee, al e-mail-ului sau al unei linii telefonice directe.

LiveAgent oferă birou de asistență?

LiveAgent oferă, bineînțeles, birou de asistență. Atât din partea lor, oferind asistență clienților lor, cât și acces la opțiunile de asistență tehnică ca opțiune în sistem. Acest lucru are un impact uriaș asupra furnizării unui serviciu clienți excepțional care este necesar în lumea consumatorilor.

Care sunt caracteristicile de bază ale biroului de asistență?

Biroul de asistență ar trebui să aibă câteva caracteristici de bază. În primul rând, ar trebui să aibă puncte de contact. Adică, locuri în care clientul poate contacta asistența tehnică. În plus, ar trebui să aibă o bază de cunoștințe bine dezvoltată care să permită obținerea de informații fără sprijinul unui agent personal. De asemenea, ar trebui să se caracterizeze prin posibilități de automatizare a muncii. Datorită acestui fapt, agenții nu trebuie să se ocupe de activități repetitive și se pot concentra pe alte activități.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație