Ce este o asistență numai prin e-mail?
O tehnică folosită de unele companii este aceea de a oferi asistență numai prin e-mail. Singurul mod în care clienții lor îi pot contacta este prin e-mail, nu există nicio altă platformă.
Asistența numai prin e-mail are dezavantajele sale, deoarece clienții nu pot urmări starea reclamației lor și nu au acces la Centrul de asistență. În acest fel, clienții pot avea un feedback negativ despre companie, iar transmiterea acestui mesaj mai departe ar strica reputația companiei. Compania ar putea chiar să își piardă clienții, de fapt.
De asemenea, prin intermediul e-mail-ului, este posibil să nu primească clienții un răspuns atât de rapid pe cât au nevoie.
Frequently Asked Questions
Care este definiția asistenței numai prin e-mail?
Asistența numai prin e-mail înseamnă că asistența este disponibilă numai printr-un singur canal, și anume prin e-mail. Această soluție are atât avantaje, cât și dezavantaje. Este mai ușoară în acest sens, deoarece știm că toate cunoștințele despre serviciul clienți sunt acumulate într-un singur loc, dar, pe de altă parte, multor clienți nu le place folosească e-mailul, așa că merită să oferim un alt canal de comunicare.
Cum funcționează mai exact asistența numai prin e-mail?
Asistența doar prin e-mail înseamnă că, în cazul unei probleme pe traseul de cumpărături, sau a dorinței de a obține un răspuns la o întrebare care îl deranjează, clientul îl poate primi doar prin contactarea companiei prin e-mail. Acest lucru înseamnă că toată sau cea mai mare parte a serviciului pentru clienți este acumulată în acest singur canal.
Puteți oferi asistență numai prin e-mail în LiveAgent?
Bineînțeles, cu LiveAgent puteți utiliza asistența doar prin e-mail. Totuși, pe lângă aceasta, LiveAgent poate folosi multe alte canale prin care clienții sunt mai predispuși să ia legătura cu el și nu adaugă mai multă muncă agentului, deoarece poate gestiona totul într-un singur loc.
Șabloane de e-mail privind vânzări promoționale
Folosiți cele 10 șabloane de e-mailuri de vânzări promoționale pentru fiecare ocazie. De la șabloanele de Black Friday la vânzări ascendente și promoții pentru zile de naștere - le avem pe toate.
Șabloane de e-mailuri informative
E-mailurile informative sunt esențiale pentru a informa clienții despre modificări, evenimente și situații importante fără a include elemente de marketing. Ele sunt scurte, concise și mențin o relație bună cu clienții.
Șabloane de e-mail ce succed vânzările
Textul prezintă utilitatea și importanța utilizării șabloanelor de e-mail pentru creșterea vânzărilor și îmbunătățirea programului de fidelizare. Se discută despre cele două tipuri principale de e-mailuri de urmărire a apelurilor și se oferă exemple concrete de mesaje pentru diferite situații. De asemenea, se subliniază eficiența e-mail-ului ca instrument de marketing față de rețelele de socializare și se oferă sfaturi practice pentru îmbunătățirea și creșterea programului de fidelizare.