Ce este o asistență numai prin e-mail?
O tehnică folosită de unele companii este aceea de a oferi asistență numai prin e-mail. Singurul mod în care clienții lor îi pot contacta este prin e-mail, nu există nicio altă platformă.
Asistența numai prin e-mail are dezavantajele sale, deoarece clienții nu pot urmări starea reclamației lor și nu au acces la Centrul de asistență. În acest fel, clienții pot avea un feedback negativ despre companie, iar transmiterea acestui mesaj mai departe ar strica reputația companiei. Compania ar putea chiar să își piardă clienții, de fapt.
De asemenea, prin intermediul e-mail-ului, este posibil să nu primească clienții un răspuns atât de rapid pe cât au nevoie.
Frequently Asked Questions
Care este definiția asistenței numai prin e-mail?
Asistența numai prin e-mail înseamnă că asistența este disponibilă numai printr-un singur canal, și anume prin e-mail. Această soluție are atât avantaje, cât și dezavantaje. Este mai ușoară în acest sens, deoarece știm că toate cunoștințele despre serviciul clienți sunt acumulate într-un singur loc, dar, pe de altă parte, multor clienți nu le place folosească e-mailul, așa că merită să oferim un alt canal de comunicare.
Cum funcționează mai exact asistența numai prin e-mail?
Asistența doar prin e-mail înseamnă că, în cazul unei probleme pe traseul de cumpărături, sau a dorinței de a obține un răspuns la o întrebare care îl deranjează, clientul îl poate primi doar prin contactarea companiei prin e-mail. Acest lucru înseamnă că toată sau cea mai mare parte a serviciului pentru clienți este acumulată în acest singur canal.
Puteți oferi asistență numai prin e-mail în LiveAgent?
Bineînțeles, cu LiveAgent puteți utiliza asistența doar prin e-mail. Totuși, pe lângă aceasta, LiveAgent poate folosi multe alte canale prin care clienții sunt mai predispuși să ia legătura cu el și nu adaugă mai multă muncă agentului, deoarece poate gestiona totul într-un singur loc.
Notă de expert
Asistența numai prin e-mail poate fi eficientă pentru unele companii, dar poate reduce loialitatea clienților. Este important să se ofere și alte canale de comunicare pentru a satisface nevoile clienților.

Canale de comunicare utilizate de centrul de asistență Themonic
Summarizare a textului din perspectiva marketingului.
Șabloane de e-mail pentru recuperarea clienților
Oferiți clienților o reducere unică pentru a-i reangaja și trimiteți un e-mail de recuperare pentru a încuraja revenirea în magazin.