Ce este API?
API este, de asemenea, numit interfață de programare a aplicației. Este o combinație de diverse protocoale, instrumente și coduri. API-ul este utilizat pentru crearea de aplicații software și pentru comunicarea între diferite segmente de software. Aceasta definește modul în care ele ar trebui să coopereze. Funcția API permite aplicațiilor să comunice între ele. Aduce dezvoltatorilor comenzi de bază pentru efectuarea operațiunilor obișnuite.
API sunt utilizate mai ales pentru inginerie software – dezvoltarea de aplicații sau integrarea de noi componente într-o structură existentă. API-urile oferă servicii inovatoare, deoarece o singură aplicație nouă poate schimba piața și poate afecta întreaga industrie.
Pentru a asigura securitatea, funcția API folosește un gateway API – o componentă software între o aplicație client și serviciile de backend. Securitatea este esențială atunci când utilizați o arhitectură de aplicație de microservicii, dacă ați adăugat instrumente de monitorizare și analiză sau dacă aveți API-uri monetizate.
Există trei politici de lansare API:
- Privat – numai pentru uz intern
- Public – la dispozitia publicului
- Partener – parteneriat cu anumite afaceri
LiveAgent folosește API de serviciu pentru a se conecta cu alte componente software și pentru a se integra cu alte sisteme. Verificați referința API completă a LiveAgent.
Take your help desk service to next level
LiveAgent offers multiple API actions. Try them out today!
Urmăriți un videoclip despre API
Vă recomandăm cu căldură să vizionați acest videoclip despre API pentru a obține o înțelegere cuprinzătoare a semnificației acestora în facilitarea comunicării fără întreruperi și a schimbului de date între sistemele software.
Topics
- importanța marketingului în zilele noastre
- strategii de marketing
- utilizarea tehnologiei și a mediilor sociale în marketing
Video summary
În acest videoclip, discutăm despre importanța marketingului în zilele noastre și cum poate ajuta afacerile să crească. Vorbind despre diferite strategii de marketing, se evidențiază importanța cunoașterii publicului-țintă și a adaptării strategiilor pentru a răspunde nevoilor acestuia. De asemenea, se subliniază importanța utilizării tehnologiei și a mediilor sociale în marketing.
LiveAgent este un software pentru experiența clienților, cu caracteristici precum sistemul de tichete de asistență, software-ul de centru de apeluri de intrare, software-ul de autoservire și raportare și analiză pentru urmărirea succesului. Aceste instrumente pot îmbunătăți satisfacția clienților și reduce costurile de asistență. LiveAgent poate fi personalizat și instalat, iar utilizatorii primesc datele de autentificare prin e-mail după finalizarea instalării. Pagina de internet utilizează module cookie. Utilizatorii pot programa un apel pentru a vedea cum LiveAgent poate fi avantajos pentru afacerile lor.
Listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului
Folosiți această listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului pentru a vă asigura că agenții dvs. sunt capabili să gestioneze fiecare apel - fără excepție.