Acțiuni în masă

Ce sunt acțiunile în masă pentru biroul de asistență?

Acțiunile în masă, cunoscute de regulă și ca acțiuni în bloc sau editare în bloc, este o funcție a programului de asistență care vă permite să efectuați acțiuni de sistem la scară largă. Efectuarea unei acțiuni în masă precum ștergerea concomitentă a mai multor tichete în loc de ștergerea manuală a tichetelor individuale ar ilustra acest concept.

Acțiuni în masă

În general, acțiunile în masă sunt prezente în toate sistemele de birou de asistență, întrucât accelerează fluxul de lucru al agenților și ajută companiile să economisească enorm de mult timp pe termen lung. În plus, acestea contribuie și la prevenirea epuizării psihologice.

Ce se poate face cu acțiunile în masă?

De regulă, acțiunile în masă sunt folosite pentru a soluționa, transfera sau șterge mai multe tichete în același timp. Totuși, funcția LiveAgent nu se limitează doar la aceste acțiuni.

Acțiunile în masă ale LiveAgent

  • Transferarea tichetelor (transferați tichetele selectate către un agent specific și/sau departament)
  • Soluționarea tichetului (rezolvați tichetele selectate)
  • Adăugarea de note (adăugați o notă privată specifică la tichetele selectate)
  • Ștergerea tichetului (mutați tichetele selectate în tomberon*)
  • Modificarea priorității tichetului (actualizați prioritatea tichetelor selectate)
  • Modificarea nivelului SLA (actualizați nivelul SLA al tichetelor selectate)
  • Marcarea ca spam (marcați tichetele selectate ca fiind conținut nesolicitat)
  • Marcarea ca nefiind spam (eliminați marcajul de conținut nesolicitat al tichetelor selectate)
  • Eliminarea definitivă a tichetului (eliminați în totalitate din sistem tichetele selectate**)
  • Trimiterea de răspunsuri (trimiteți un răspuns către tichetele selectate)
  • Modificarea subiectului tichetului (actualizați subiectul tichetelor specifice)
  • Apelare URL (apelați un URL sau API de rechemare)
  • Amânarea tichetului (amânați tichetele selectate)
  • Adăugarea de etichete (adăugați etichete specifice tichetelor selectate)
  • Eliminarea de etichete (eliminați etichete specifice de la tichetele selectate)
  • Trimiterea de mesaje de poștă electronică către (trimiteți mesaje către tichetele selectate)

*Tichetele șterse pot fi restabilite

**Tichetele eliminate definitiv nu pot fi restabilite

Tired of repetitive tasks?

Use our mass actions feature to resolve multiple tickets at once, add tags, request follow-ups, and more. Try it today. No credit card required.

Cum se execută acțiunile în masă

  1. Autentificați-vă în LiveAgent.
  2. Dați clic pe Tichete.
Cum se execută acțiunile în masă - App - Uploads - 2019 - 09 - Tickets.png

Opțional: Dați clic pe Filtru personalizat și selectați starea tichetului, sursa, etichetele și orice alte filtre suplimentare pentru a selecta acțiunile în masă de aplicat. Dați clic pe Aplicare.

Cum se execută acțiunile în masă - App - Uploads - 2019 - 09 - Custom Filter 1.png
  1. Selectați toate tichetele filtrate dând clic pe caseta de selectare din colțul din stânga sus al tabloului de bord. Alternativ, selectați unul câte unul tichetele pe care le doriți.
Cum se execută acțiunile în masă - App - Uploads - 2019 - 09 - Select Mass Tickets.png

4. Dați clic pe Acțiune în masă.

Cum se execută acțiunile în masă - App - Uploads - 2019 - 09 - Mass Action.png
  1. Selectați acțiunea în masă dorită din caseta de listă. În acest exemplu, marcăm toate tichetele ca fiind primit răspuns.
  2. Dați clic pe Rulare acum.
Cum se execută acțiunile în masă - App - Uploads - 2019 - 09 - Select Mass Action.png

7. Confirmați acțiunea din dialogul de confirmare dând clic pe Da.

Cum se execută acțiunile în masă - App - Uploads - 2019 - 09 - Mass Action Confirmation Dialog.png

Cum știm dacă sistemul a executat corespunzător acțiunea în masă?

După ce acțiunea în masă este executată, sistemul vă va alerta automat printr-o notificare contextuală verde în partea de jos a ecranului. Alternativ, dacă a apărut o eroare la rularea acțiunii în masă, sistemul vă va alerta doar printr-un mesaj de eroare roșu în tabloul de bord LiveAgent.

Cum știm dacă sistemul a executat corespunzător acțiunea în masă? - App - Uploads - 2019 - 09 - Successful Mass Action.png
Notificare pentru acțiunea în masă reușită

Pentru câte tichete se pot aplica concomitent acțiuni în masă?

LiveAgent poate procesa 50.000 de rânduri de acțiuni în masă concomitent. Cu toate acestea, rețineți că acest lucru poate dura ceva timp. Pe măsură ce modificările sunt implementate, vor fi afișate treptat în grilă.

Dacă trebuie să procesați concomitent peste 50.000 de tichete, contactați departamentul nostru de asistență prin poștă electronică, conversații directe sau telefon

Distincții

Happy customers are the best customers

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

View more

Insigne

Cazuri de utilizare pentru acțiunea în masă

Marcarea tichetelor ca fiind conținut electronic nesolicitat

Să presupunem că ați primit mai multe mesaje nesolicitate. În loc să marcați separat fiecare tichet ca fiind spam, puteți face acest lucru în bloc cu ajutorul acțiunilor în masă.

Adăugarea de etichete

Un alt exemplu excelent de acțiune în masă ar putea fi adăugarea de etichete la tichete. Să presupunem că un agent nu a fost atât de sârguincios în ceea ce privește etichetarea surselor tichetelor, dar acum dorește să revină și să eticheteze toate tichetele din anumite canale pentru a le putea filtra mai bine în viitor. Adăugarea manuală a etichetelor la fiecare tichet din biroul de asistență ar consuma mult prea mult timp. Acțiunile în masă pot rezolva această problemă în doar câteva secunde (sau minute în funcție de volumul de tichete de procesat).

Amânarea tichetelor

Amânarea tichetelor cu ajutorul acțiunilor în masă este perfectă atunci când trebuie să contactați un grup specific de clienți după trecerea unei anumite perioade. Motivul pentru amânarea tichetului poate fi că trebuie să trimiteți un mesaj de urmărire sau să le amintiți de un eveniment viitor, o ofertă, un termen limită sau orice altceva doriți. Această opțiune poate fi un instrument excelent atât pentru departamentele de servicii pentru clienți, cât și pentru agenții de vânzări.

Soluționarea tichetelor abandonate

În ultimul nostru exemplu, vom discuta despre soluționarea tichetelor la care clienții au încetat să mai răspundă. În situația în care clientul nu a răspuns la mesaje după trecerea unei anumite perioade, cel mai probabil că tichetul poate fi marcat ca fiind soluționat. Această întreținere lunară rapidă a biroului de asistență poate reduce numărul de tichete deschise și numărul de întrebări la care agenții trebuie să se gândească continuu. 

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • WebMaster Deals

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Ce beneficii aduce funcția de acțiuni în masă?

Acțiunile în masă sunt menite să vă ajute pe dumneavoastră și echipa de asistență. Această funcție poate ajuta la îmbunătățirea enormă a fluxului de lucru. Puteți să vă luați adio de la sarcinile manuale, repetitive, care vă ocupă mult timp și necesită multe clicuri. În schimb, acțiunile în masă vor automatiza întregul proces și vor elibera timpul agenților pentru ca aceștia să se poată concentra pe lucruri mai importante, cum ar fi construirea și cultivarea relațiilor cu clienții. Prin urmare, veți petrece mai mult timp rezolvând problemele clienților și mai puțin timp cu sarcinile administrative, fapt care va duce la creșterea valorii, fidelității și satisfacției clienților.

Eliberarea agenților de sarcinile manuale și repetitive previne epuizarea și ineficiența. Nimănui nu-i place să fie un robot și să îndeplinească sarcini fără sens. În schimb, majoritatea agenților de asistență dorește să simtă că face o diferență în ziua cuiva, ajutând clienții cu rezolvarea problemelor întâmpinate. Drept rezultat, acțiunile în masă vă pot ajuta să vă păstrați agenții fericiți, implicați și dedicați muncii lor. În plus, acest aspect va duce la creșterea profitabilității afacerii dumneavoastră. IES estimează că organizațiile își pot crește profiturile cu 2.400$ pe angajat prin creșterea implicării angajaților cu doar 10%.

Resurse din baza de cunoștințe

Sunteți gata să vă accelerați fluxul de lucru?

Folosiți funcția noastră de acțiuni în masă pentru a soluționa mai multe tichete, adăuga etichete, solicita răspunsuri și multe altele în același timp. Începeți o perioadă de încercare gratuită de 14 zile.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce sunt acțiunile în masă pentru biroul de asistență?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Acțiunile în masă, cunoscute de regulă și ca acțiuni în bloc sau editare în bloc, este o funcție a programului de asistență care vă permite să efectuați acțiuni de sistem la scară largă. Efectuarea unei acțiuni în masă precum ștergerea concomitentă a mai multor tichete în loc de ștergerea manuală a tichetelor individuale ar ilustra acest concept.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Toate birourile de asistență dispun de acțiuni în masă?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “În general, acțiunile în masă sunt prezente în toate sistemele de birou de asistență, întrucât accelerează fluxul de lucru al agenților și ajută companiile să economisească enorm de mult timp pe termen lung. În plus, acestea contribuie și la prevenirea epuizării psihologice.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce se poate face cu acțiunile în masă?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “De regulă, acțiunile în masă sunt folosite pentru a soluționa, transfera sau șterge mai multe tichete în același timp. Totuși, funcția LiveAgent oferă mult mai multe opțiuni.” } }] }

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație