Cine sunt agenții de chat live?
Live chat agents are employees that answer customer questions and queries through live chat. Live Chat is a function of help desk software. It is used in a lot of businesses to provide real-time answers to customer inquiries.
Dacă doriți să aflați mai multe despre cum să vă îmbunătățiți asistența prin chat live și satisfacția clienților, citiți LiveAgent – Software pentru birou de asistență.
Ce aptitudini trebuie să aibă?
Agenții trebuie să se descurce bine cu calculatoarele, să răspundă rapid și să cunoască orice software utilizat de afacerea dvs., precum și produsele sau serviciile companiei dvs.. Agenții trebuie să se străduiască să fie de ajutor, să comunice în mod profesionist și să încheie sesiunile de chat live cu clienții în mod politicos.
În plus față de toate competențele menționate mai sus, agenții trebuie să fie capabili să facă mai multe lucruri în același timp. Pentru a răspunde la întrebările clienților prin intermediul chat-ului live, reprezentanții clienților trebuie să răspundă prompt clientului, căutând în același timp informații suplimentare despre acesta. Prin urmare, ei pot cerceta rapid problema clientului și apoi pot prezenta o soluție în timp util.
Cât de repede trebuie să răspundă clienților agenții de chat live?
Se așteaptă ca un agent să răspundă la întrebările clienților în mai puțin de trei minute după ce devin cesionar al biletului respectiv. Cu toate acestea, timpul de răspuns așteptat variază de la industrie la industrie. Prin urmare, este important să căutați repere din industrie atunci când stabiliți așteptările privind timpul de răspuns pentru agenții dvs. Puteți seta timpul de răspuns în software-ul de serviciu pentru clienți, cum ar fi LiveAgent.
Dacă doriți să aflați mai multe, citiți LiveAgent – software de serviciu pentru clienți.
Sfaturi bonus pentru a îmbunătăți eficiența agenților de Chat Live
Agenții de chat live răspund, de obicei, și la solicitările clienților de pe alte canale. Cum ar fi rețele de socializare sau e-mail. Iată câteva sfaturi pentru a le îmbunătăți fluxul de lucru zilnic pentru a le crește productivitatea.
1. Test de tastare pentru agenții de Chat Live
Testul de tastare prin chat live este un instrument excelent pentru a testa cât de eficientă este echipa ta de asistență/serviciu clienți. LiveAgent oferă acest test gratuit. Ca rezultat, vă puteți îmbunătăți abilitățile agenților de chat live, precum și CX. Iată un test gratuit de tastare prin chat live.
2. Software pentru serviciul clienți
Un sistem de servicii pentru clienți este un instrument util pentru orice companie care se ocupă de întrebările clienților pe mai multe canale. În plus, permite echipei dvs. să trateze eficient cu clienții. Nu mai este nevoie să comutați între interfețe. Pur și simplu răspundeți la toate întrebările clienților dintr-o singură căsuță universală.
Dacă doriți un plus valoros la orice software de serviciu pentru clienți, încercați să îl integrați cu un instrument de ticketing. Această combinație puternică permite echipei dvs. să gestioneze și să răspundă la întrebările clienților în mod eficient. Cu un instrument de ticketing de asistență, puteți centraliza toate întrebările clienților de pe diverse canale într-un singur loc centralizat, asigurându-vă că fiecare întrebare este urmărită, atribuită și rezolvată eficient.
Beneficiile software-ului pentru serviciul clienți:
- Profit crescut
- Clienți fideli
- Flux de lucru eficient de asistență prin chat live
Caracteristicile software-ului de serviciu pentru clienți pentru asistență pe chat live îmbunătățit:
- SLA-uri
- Reguli de timp
- Forum
- Clasamentul agenților
- Mesaje conservate
- Invitații proactive
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
3. Portal pentru Clienți
Având un portal pentru clienți cu întrebări frecvente, ghiduri de instrucțiuni, videoclipuri, puteți oferi asistență pentru clienți 24/7 fără costuri suplimentare. În plus, serviciul dvs. de asistență pentru clienți poate oferi informații în mod eficient, îndrumând clienții către aceste articole informative aprofundate. Un alt mare beneficiu este că operatorii de chat live se pot concentra pe întrebările importante ale clienților, în timp ce întrebările informative primesc răspuns pe site-ul dvs. web.
Try out LiveAgent for FREE
Provide the necessary work environment for your live chat agents. Try out stellar customer service software for free and improve your overall business.
Frequently Asked Questions
Who are live chat agents?
Live chat agents are employees of the customer service team who answer customer questions and inquiries via live chat. It is one feature of the support software and is used to get the customer a real-time response.
What are the tasks of a live chat agent?
The main task of a live chat agent is primarily to help customers. A live chat agent needs to be efficient on the computer to respond quickly to customer needs. Must have knowledge of the products and services offered by the company, as well as demonstrate great communication skills that will allow you to help customers when they have a problem, e.g. with the purchase or service of products. Additionally, the agent must be able to perform multiple activities simultaneously.
What live chat agents are not allowed to do?
Live agent may not perform tasks that are beyond the technical capabilities of live chat, as well as tasks for which they are not authorized and restricted by e.g. the law.
După ce ai citit despre agenții de chat live, s-ar putea să fii interesat să descoperi mai multe despre cum să îmbunătățești eficiența acestora. Descoperă sfaturi bonus care te pot ajuta să îți optimizezi echipa și să asiguri un răspuns rapid clienților. De asemenea, dacă vrei să afli de ce este important ca agenția ta să ofere chat live și cum poate fi mai benefic decât telefonul sau e-mailul, consultă articolul despre software de chat live pentru agenții. Aici vei găsi informații esențiale despre funcțiile și avantajele acestei soluții pentru diverse tipuri de agenții.
Căutați un software gratuit de gestionare a clienților?
Descoperiți LiveAgent, software-ul gratuit de gestionare a clienților care vă ajută să oferiți un suport excelent. Beneficiați de un cont gratuit pentru totdeauna cu acces la funcții esențiale pentru IMM-uri. Simplificați comunicarea cu clienții și creșteți productivitatea cu LiveAgent. Încercați chat-ul live rapid, sistemul de ticketing și call center-ul gratuit pentru o experiență completă de gestionare a clienților. Vizitați pagina noastră și aflați cum puteți îmbunătăți relația cu clienții fără costuri suplimentare!
Căutați un software de asistență mai bun?
Descoperiți de ce LiveAgent este alegerea preferată a companiilor de dezvoltare software! Cu funcții avansate de autoservire, asistență în timp real și concentrare pe nevoile clienților, LiveAgent vă ajută să rămâneți aproape de clienți și să le oferiți soluții rapide. Profitați de perioadele de încercare gratuită și alăturați-vă celor peste 21.000 de companii mulțumite care au îmbunătățit satisfacția clienților și vânzările. Începeți acum!
Aveți nevoie de un software de chat live ?
Software-ul gratuit de chat live LiveAgent vă permite să interacționați și să convertiți efectiv vizitatorii site-ului în clienți. Utilizați cel mai rapid widget de chat.