Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Agenți de chat live

Cine sunt agenții de chat live?

Agenții de chat live sunt angajați care răspund la întrebările și solicitările clienților prin chat live. Chat-ul Live este o funcție a software-ului de asistență. Este folosit în multe afaceri pentru a oferi răspunsuri în timp real la întrebările clienților.

Dacă doriți să aflați mai multe despre cum să vă îmbunătățiți asistența prin chat live și satisfacția clienților, citiți LiveAgent – Software de asistență.

Ce aptitudini trebuie să aibă?

Agenții trebuie să se descurce bine cu calculatoarele, să răspundă rapid și să cunoască orice software utilizat de afacerea dvs., precum și produsele sau serviciile companiei dvs.. Agenții trebuie să se străduiască să fie de ajutor, să comunice în mod profesionist și să încheie sesiunile de chat live cu clienții în mod politicos.

În plus față de toate competențele menționate mai sus, agenții trebuie să fie capabili să facă mai multe lucruri în același timp. Pentru a răspunde la întrebările clienților prin intermediul chat-ului live, reprezentanții clienților trebuie să răspundă prompt clientului, căutând în același timp informații suplimentare despre acesta. Prin urmare, ei pot cerceta rapid problema clientului și apoi pot prezenta o soluție în timp util.

Cât de repede trebuie să răspundă clienților agenții de chat live?

Agenții trebuie să răspundă la întrebările clienților în mai puțin de trei minute. Cu toate acestea, timpul de răspuns preconizat variază de la o industrie la alta. Prin urmare, este important să căutați puncte de referință din industrie atunci când stabiliți așteptările privind timpul de răspuns pentru agenții dvs. Puteți seta timpul de răspuns în software-ul de servicii pentru clienți, cum ar fi LiveAgent.

Dacă doriți să aflați mai multe, citiți LiveAgent – software pentru serviciul clienți.

Sfaturi bonus pentru a îmbunătăți eficiența agenților de Chat Live

Agenții de chat live răspund, de obicei, și la solicitările clienților de pe alte canale. Cum ar fi rețele de socializare sau e-mail. Iată câteva sfaturi pentru a le îmbunătăți fluxul de lucru zilnic pentru a le crește productivitatea.

1. Test de tastare pentru agenții de Chat Live

Testul de tastare a chat-ului live este un instrument excelent pentru a testa cât de eficientă este echipa dvs. de servicii de asistență pentru clienți/suport. LiveAgent oferă acest test gratuit. Ca urmare, puteți îmbunătăți abilitățile agenților dvs. de chat live, precum și experiența clienților. Iată un test gratuit de tastare pe chat live..

2. Software pentru serviciul clienți

Un sistem de serviciu pentru clienți este un instrument util pentru orice companie care se ocupă de solicitările clienților pe mai multe canale. În plus, permite echipei dvs. să se ocupe eficient de clienți. Nu mai este nevoie să treceți de la o interfață la alta. Răspundeți pur și simplu la toate solicitările clienților dintr-o singură Căsuță de primire universală..

Beneficiile software-ului pentru serviciul clienți:

  • Profit crescut
  • Clienți fideli
  • Flux de lucru eficient pentru asistență prin chat live
LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Caracteristicile software-ului de serviciu pentru clienți pentru asistență pe chat live îmbunătățit:

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

3. Portal pentru Clienți

Având un portal pentru clienți cu întrebări frecvente, ghiduri de instrucțiuni, videoclipuri, puteți oferi asistență pentru clienți 24/7 fără costuri suplimentare. În plus, serviciul dvs. de asistență pentru clienți poate oferi informații în mod eficient, îndrumând clienții către aceste articole informative aprofundate. Un alt mare beneficiu este că operatorii de chat live se pot concentra pe întrebările importante ale clienților, în timp ce întrebările informative primesc răspuns pe site-ul dvs. web.

Try out LiveAgent for FREE

Provide the necessary work environment for your live chat agents. Try out stellar customer service software for free and improve your overall business.

FREE 14-DAY TRIAL

Întrebări frecvente

Cine sunt agenții de chat live?

Agenții de chat live sunt angajați ai echipei de servicii pentru clienți care răspund la întrebările și solicitările clienților prin chat live. Este una dintre caracteristicile software-ului de asistență și este utilizat pentru a obține un răspuns în timp real pentru client.

 

Care sunt sarcinile unui agent de chat live?

Sarcina principală a unui agent de chat live este în primul rând de a ajuta clienții. Un agent de chat live trebuie să fie eficient pe calculator pentru a răspunde rapid la nevoile clienților. Trebuie să aibă cunoștințe despre produsele și serviciile oferite de companie, precum și să dea dovadă de abilități de comunicare deosebite, care să vă permită să ajutați clienții atunci când aceștia au o problemă, de exemplu, cu achiziționarea sau service-ul produselor. În plus, agentul trebuie să fie capabil să desfășoare mai multe activități simultan.

 

Ce nu au voie să facă agenții de chat live?

Agenții de chat live nu pot efectua sarcini care depășesc capacitățile tehnice ale chat-ului live, precum și sarcini pentru care nu sunt autorizați și restricționați, de exemplu, de lege.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație